Votam sau nu cu Rares Manescu la primaria sectorului 6? Argumente (pol42)

candidat primaria sector 6 Rares Manescu usl alegeri locale iunie 2012Rareş Mănescu de la PNL este candidatul oficial al USL pentru Primăria Sectorului 6 la alegerile locale din 10 iunie 2012. În timp ce i-am eliminat din calcul pe Poteraş şi Florescu, din motivele exprimate AICI – Poteraş şi AICI – Florescu, împotriva lui Rareş Mănescu sunt mult mai puţine argumente:Până acum eu am găsit doar aceste semi-bile negre pentru Rareş Mănescu:

1. USL-ul a cheltuit foarte mulţi bani pentru afişele electorale cu Rareş Mănescu împrăştiate prin sector (unele dintre ele foarte mari). Acest lucru se explică prin faptul că nu prea auzise nimeni de el, şi trebuie să se facă cunoscut. Pe de altă parte…de unde toţi aceşti bani? Donaţii / sponsorizări? De la cine, şi cum vor fi returnate aceste “donaţii” dacă Mănescu va ajunge primar?

2. Afişele electorale sunt aproape la fel de banale ca cele ale contracandidaţilor, şi la fel ca toate cele cu care ne-am obişnuit deja. Aşteptam ceva mai concret să apară pe nişte afişe electorale, nu doar înşirarea unor probleme (oricine poate înşira nişte probleme ale sectorului). (alte detalii despre afişele electorale în alt text de-al meu AICI)

3. Şi foarte forţat – o a treia semi-bilă neagră, care nu ştiu dacă se pune sau nu: un contracandidat de-al său, Florescu – pe care l-am eliminat deja din motive corecte şi chiar obiective, susţine sus şi tare că Rareş Mănescu este mână în mână cu Poteraş.

Un alt lucru deranjant la Mănescu, dar care nu îi poate fi imputat, este faptul că are vocea şi modul de a vorbi peltic, foarte asemănănătoare cu ale unui băsist penibil – Ion Cristoiu. Dar repet, nu e vina lui pentru cum are vocea. Însă asemănarea e comică şi enervantă în acelaşi timp. :).

Aceste semi-argumente împotriva lui Mănescu sunt insuficiente pentru mine. Ceea ce înseamnă că ori nu există contra-argumente împotriva lui Mănescu, şi deci trebuie votat, ori trebuie să îl cunoaştem mai bine. Este de apreciat că răspunde pe site-ul său la câteva probleme punctuale, însă prea pe scurt.  Vreau să răspundă la mai multe întrebări, mai pe lung sau mai concret. Motiv pentru care mi-am propus să îl caut şi să îi fac o vizită, alături de oricine mai doreşte, pentru a-i pune o serie de întrebări legate de persoana lui, cum gândeşte, cum vede lucrurile, ce are de gând să facă în sectorul 6 etc.

Mai multe detalii despre această iniţiativă AICI.

Emilian, 28 mai 2012, http://www.ceicunoi.wordpress.com

5 responses to “Votam sau nu cu Rares Manescu la primaria sectorului 6? Argumente (pol42)

  1. Manescu este o clona ridicola a lui Poteras. Nu vad de ce l-ar vota careva. Poate daca ar fi numit in functia de primar, ar avea vreo sansa. Pana una alta, omul se viseaza prim-ministru. La mai mare!

    • nu stiu daca este o clona ridicola a lui Poteras. Dar poate aflam pana la alegeri. O sa ma duc sa ii pun cateva intrebari. Daca ai intrebari sa-i pui, te astept sa mi le trimiti pe mail. Cauta detalii pe blog. P.s.: El pentru funcția de primar candidează…

  2. Am primit un comentariu legat de Mănescu de la cineva pe nume Cristi, pe 9 iulie 2012, dar pentru că era la alta sectiune a site-ului l-am dus aici unde i-ar fi locul de fapt:

    “Salut,

    A trecut ceva timp de cand a fost investit in functie noul primar.
    Eu nu reusesc sa vad decat o continuare a situatiei precedente(vechiul regim), ba mai mult, chiar o inrautatire.
    Adica: tigani comercianti ambulanti din ce in ce mai multi, pepenarii cu dube infecte si abjecte in intersectii(cu certificate de producator si pepeni importati), strazi pline de gropi, mizerie stradala, caini maidanezi, acceasi firma de ridicari de masini ale carei “echipaje” stau la panda etc.
    Evident ca nu se puteau rezolva peste noapte toate problemele, dar nu vad nicio miscare in acest sens.
    Inca o data ma felicit ca nu l-am votat si imi pare rau ca nu au avut aceeasi inspiratie mai multi locuitori ai sectorului.
    Situatia o puteti vedea macro la nivel de Primaria Capitalei, aceeasi poveste.

    P.S. Un fapt hazliu: un tigan infect care vindea caise intr-o ladita pe peronul unei statii a liniei de tramvai 41 purta cu mandrie un tricou pe care scria(citez din memorie, e posibil sa gresesc dar mesajul e acelasi): “VOTAT: Rares Manescu Primar !” Mi- am scuipat in san, mi-a smuls un zambet amar si am fugit repede acasa sa caut pe internet ce anunturi au mai postat firmele de recrutari din strainatate.

    Multumesc pentru atentie.” (Cristi, 9 iulie 2012)

    • Raspunsul meu legat de chestia asta ar fi urmatorul: Habar n-am dacă Mănescu o să facă treaba sau nu la primăria sectorului 6. DAR la momentul la care tu ai tras deja această concluzie (9 iulie), trecusera doar 19 zile de la înscăunarea propriu zisă a lui Mănescu drept primar la sectorul 6, eveniment ce a avut loc în primărie, pe 20 iunie. Deci faptul că nu se vede o diferenţă în 19 zile, nu ştiu cât de grav este…

      Faptul că scria “votat rareş manescu” pe acel nene despre care tu probabil ca nu ai o parere foarte buna înseamnă doar că a primit gratis acel tricou. Nimic altceva. Nu înseamnă că daca l-ai fi votat pe mănescu ai fi fost pe picior de egalitate cu persoana respectiva, ca sa spui atunci… “ce bine ca nu l-am votat!”. Si chiar daca ai vota la fel cu anumite persoane pe care nu le placi…este normal sa fie asa, pentru ca oamenii sunt diferiti. Fiecare voteaza dupa cum il duce capu, sau dupa cum e platit sa voteze. E ca la donarea de sange…nu trebuie sa refuzi sa donezi sange doar pentru ca acolo vei intalni şi oameni mai amarati/dubiosi care doneaza sange doar pentru bani.

      Oh well, in rest, hai sa-i lasam totusi ceva timp lu Manescu sa vedem ce face. Sper sa finalizez curand lista cu promisiuni ale lui Manescu şi termenul de indeplinire anuntat pentru fiecare in campanie, pentru a ne putea ghida dupa ea.

      P.s.: l-ai fi preferat tot pe Poteraş? Datorita oamenilor care l-au votat pe manescu, indiferent din ce motiv, am scapat de bestia corupta pe nume Cristian Poteras.

      Okay. Spor!

  3. Pingback: Arhiva colectie articole educative despre viata, lume si comportamentul uman, valabile pe termen lung, blog educativ Ce-i cu noi? (edu25) | CE-I CU NOI?

Spune-ți părerea aici:

