Întâlnire-interviu cu Rares Manescu. Întrebari inainte de alegerile locale Sector 6 (pol43)

intalnire interviu intrebari si raspunsuri candidat usl primaria sector 6 bucuresti rares manescu, ceicunoi.wordpress.comLansez astăzi, cam târziu ce-i drept, dar mai bine decât niciodată, un apel către orice locuitor de bună credință al orașului București, cu precădere al sectorului 6, să mi se alăture la întâlnirea-interviu pe care plănuiesc să o am cu Rareș Mănescu (candidatul USL la Primăria Sectorului 6, la alegerile din 10 iunie 2012). Am nevoie de prezența voastră sau măcar de întrebări pe care ați vrea să i le puneți. Până acum, eu am în jur de 35 de întrebări pe care vreau să i le adresez.

Uite care ar fi planul:

Rareș Mănescu a zis că transparența este foarte importantă în administrarea unui sector, și că se va întâlni cu cetățenii foarte des pentru a vedea ce probleme mai au etc etc etc. Deci dacă eu am acum niște întrebări, la care nu am găsit răspuns nici după ce am ”răsfoit” site-ul oficial www.rares-manescu.ro, mi se pare normal și perfect în armonie cu cele spuse de Rareș Mănescu, să îl caut și să îi pun aceste întrebări.

Iată care este desfășurarea mini-acțiunii pe zile: 

29 mai 2012  -> lansarea acestui apel către locuitorii orașului București, cu precădere cei din sectorul 6. Dacă aveți întrebări pe care vreți să i le puneți lui Rareș Mănescu, și vreți să primiți un răspuns sau anumite promisiuni înainte de alegeri, acum e momentul. ( ceicunoi aarroung yahuu punctt comm ). Aștept întrebări dintre cele mai ”dure” și exigente, relevante pentru sectorul 6, și la care să se poată răspunde relativ rapid.

29 mai – 31 mai 2012  -> stabilirea participanților la întâlnire. Oricine este invitat să participe, nu este nevoie să se prezinte cu nume și prenume sau alte detalii de genul acesta. De exemplu eu voi fi ”Emilian, locuitor al sectorului 6”; cei interesați să participe trebuie doar să-mi comunice pe mail că sunt interesați, ca să fac o listă provizorie; mailul meu este ceicunoi arround iaahuu punctt com (am scris aşa ca să evit spamul).

1 iunie (vineri) -> întâlnire scurtă între participanți pentru a stabili:

– care sunt persoanele care vor sigur să vină la întâlnirea-interviu;

– lista finală de întrebări (întrebările de la toată lumea contopite într-un șir continuu de întrebări sau fiecare va pune întrebările separat – rămâne să discutăm). Cel puțin din partea  mea, vor fi și întrebări fulger, cu variante de răspuns doar DA sau NU.

1 iunie – 3 iunie -> aranjat întâlnire cu Rareș Mănescu

4 / 5 iunie (luni sau marți) -> întâlnirea-interviu propriu-zisă (nu se poate știi de acum unde va fi exact și nici la ce oră)

5  iunie -> finalizarea interviului în format electronic (scris) și promovat online în cât mai multe locuri (îl voi trimite personal la cât mai multe site-uri și televiziuni de știri naționale pentru a fi publicat în cât mai multe locuri, și a ajunge la cât mai mulți locuitori ai sectorului 6, care vor fi astfel ajutați să se hotărască dacă să îl voteze sau nu pe Rareș Mănescu).

6 iunie – 9 iunie -> 4 zile timp în care informația să ajungă la locuitorii sectorului 6 (cam puțin, este adevărat, dar asta e)

10 iunie – alegătorii sectorului 6 merg și îl votează pe cel care cred că este cel mai potrivit pentru funcția de primar și pe cei care cred că sunt cei mai potriviți pentru funcțiile de consilier local. Câștigătorii se aleg dintr-un singur tur. Deci ziua de 10 iunie este decisivă.

Aștept pe mail ( ceicunoi aroound iahuu punct com ) orice întrebări și nelămuriri despre această inițiativă cât și întrebările pentru Rareș Mănescu.

Mențiune: Toată această idee explicată mai sus a plecat din creierul capului meu. Inițiativa nu este comandată de nimeni. Nu sunt și nu am fost până acum membrul vreunei organizații politice sau vreunui partid politic. Sunt dictat doar de propria-mi conștiință.

Indiferent dacă vor veni și alte persoane cu mine sau nu, eu voi merge să-i pun lui Rareș Mănescu întrebările pe care le am, pentru a-l cunoaște mai bine, pentru a vota și mai în cunoștință de cauză decât acum.

Aștept să mă contactați, dar repede, pentru că nu e timp.

Voi adăuga în continuare detalii care apar în ”evoluția” acestei inițiative.

NOUTĂȚI:

Persoane care vor participa la interviu (so far):

1.Emilian, locuitor al sectorului 6, http://www.ceicunoi.wordpress.com

Update 1 iunie 2012: am strâns peste 50 de întrebări, se pare că voi merge singur, sau cu încă o persoană

Update 2 iunie 2012: am vorbit la telefon cu Rareș Mănescu, sau cel puțin a zis că este Rareș Mănescu… Am sunat la numărul de pe cartea de vizită care se împarte la corturile USL din sector. I-am spus că am o serie de întrebări și că aș vrea să ne întâlnim măcar jumătate de oră undeva să i le pun, și să-mi răspundă. A zis că zilele astea este destul de prins cu toată campania electorală, dar că Marți, 5 iunie, ora 19, se va vedea cu locuitorii sectorului 6 la Cinematograful Favorit (oricine poate veni!), și a zis că ne putem vedea acolo să-i pun întrebări pentru că nu știe dacă va putea să mergem undeva separat pentru 30-60 de minute să răspundă la întrebările mele. A rămas că ma voi duce marți la ora 7 seara la Cinema Favorit, iar întrebările care vor rămâne nepuse, i le voi trimite pe mail și îmi va răspunde în scris, tot pe mail. Asta dacă nu stabilim altceva marți. Deci, oricine mai are întrebări, le aștept pe mail ( ceicunoi aarond yahooo puncct comm ), sau vă aștept să mergem împreună (sau nu), marți, la ora 19, la Cinema Favorit, la întâlnirea cu Rareș Mănescu. De asemenea, mi-a recomandat la telefon să citesc programul lui de guvernare, ca să văd mai multe detalii despre ce vrea să facă și cum vrea să facă, program care se află pe site-ul lui, AICI. O să îmi updatez lista de întrebări și în funcție de ce scrie acolo. Citiți-l și voi!

Update 5 iunie 2012: Rareş Mănescu nu a ajuns la întâlnirea de la Centrul Favorit, unde în loc să fie prezenţi toţi candidaţii la Primăria Ssectorului 6, era prezent doar Ştefan Florescu (CÂH). La întâlnire existau oameni care încă mai puneau botu’ la ce promitea reprezentantul lui Poteraş legat de cinematograful Favorit. Doamne cât de distruşi sunt unii români.

Update 6 iunie 2012: Am trimis lista cu 99 de întrebări lui Rareş Mănescu pe mail, după ce m-am asigurat că verifică mailurile zilnic şi răspunde la ele. Rămâne de văzut.

Update 8 iunie 2012: Astăzi aştept răspunsurile de la Rareş Mănescu. De îndată ce le primesc, le voi publica pe blog.

Update 9 iunie 2012: Abia astăzi am primit răspunsurile la cele 99 de întrebări trimise. Le găsiți AICI.

Mulțumesc celor care au contribuit cu întrebări.

Mergeți la vot!

Emilian, 29 mai 2012, ceicunoi around yahuu punct com, http://www.ceicunoi.wordpress.com 

One response to “Întâlnire-interviu cu Rares Manescu. Întrebari inainte de alegerile locale Sector 6 (pol43)

  1. Pingback: Arhiva colectie articole educative despre viata, lume si comportamentul uman, valabile pe termen lung, blog educativ Ce-i cu noi? (edu25) | CE-I CU NOI?

Spune-ți părerea aici:

