De ce este presedintele Traian Basescu un criminal? Politicienii de rea credinta sunt infractori si criminali. Coruptia ucide! (pol)

basescu cel groaznic de ce este presedintele romaniei traian basescu un criminal conducatori politicieni de rea credinta sunt infractori criminali oameni nevinovati au murit din cauza coruptieiCineva mi-a lăsat pe blog un comentariu, deranjat fiind că am scris expresia ”criminalul Băsescu” în textul educativ despre Greșelile părinților în educația copilului (care în ultimele 7 zile a fost distribuit pe Facebook de peste 5000 de oameni și citit de peste 25.000 de persoane).

Problema pleacă din faptul că oamenii nu înțeleg o chestie destul de simplă: CORUPȚIA UCIDE! LA PROPRIU! Din cauza corupției MOR OAMENI NEVINOVAȚI! Dar… pentru că nu mor direct, imediat și într-un mod care să facă rating, nu-i vedem la știrile de la ora 5 la gunoiul ProTV și avem impresia că nu există. (Să explic și de ce am zis ”gunoiul ProTV”? :) ) Ba da, aceste victime există! Doar că nimeni nu le corelează cu fenomenul corupției. Cauza celor mai mari traume și chinuri din România este CORUPȚIA. Tre să gândim un pic ca să înțelegem treaba asta. Dar… pentru că mulți oameni refuză să gândească… acest lucru nu este înțeles.

Pentru că folosesc des pe blogul meu astfel de termeni la adresa politicienilor corupți, de rea credință, termeni precum ”criminal” și pentru că sunt (se pare) multe persoane deranjate de limbajul ”prea dur”, ”prea violent”, ”neadecvat” bla bla bla pe care îl folosesc eu pe acest site, postez aici comentariul primit și răspunsul meu, care poate o să clarifice faptul că nu arunc la nimereală cu jigniri sau cuvinte nepotrivite, ci DEFINESC OBIECTIV (CHIAR DACĂ DUR) FAPTELE ȘI OAMENII. Detalii în continuare:

Iată comentariul primit la articolul Greșelile părinților:

“E penibil sa jignesti diversi oameni intr-un articol despre educatie. Ce exemplu dai tu copilului pe care zici ca il educi aruncand o vorba precum “criminalul Basescu”? Poate ca nici nu cunosti sensul cuvantului criminal. Esti jalnic prietene!”

Bineînțeles că nu am publicat comentariul pe blog, considerându-l sub nivelul de inteligență minim acceptabil (am specificat treaba asta în pagina Despre încă de când am dat drumul blogului) și i-am trimis mail să îi spun că nu îi voi publica comentariul (așa cum le trimit tuturor) și să îi răspund totuși 2 vorbe.

Iată răspunsul dat de mine (*cu 2 mici adăugări) și de ce consider că Băsescu este un criminal, la fel ca Ponta, Iliescu și mulți alții:

”Nu stau să îți explic că nu e nicio problemă în a cataloga niște oameni conform acțiunilor lor și că poți omorî oameni voluntar, involuntar, conștient, inconștient din poziția pe care o ocupi în Stat, prin ceea ce faci SAU NU FACI DEȘI AR TREBUI, FĂRĂ cuțit/pușcă/bombă etc. Tot criminal ești. Prin activitatea sa de aproape 10 ani, președintele Băsescu este un CRIMINAL. La fel ca toți ceilalți conducători de rea credință ai României, fiecare după puterea pe care a avut-o în Stat și după cât și-a bătut joc și a distrus acest popor. Din cauza lui Băsescu au murit, LA PROPRIU, oameni nevinovați. În mod indirect, desigur. Deci este un criminal, chiar dacă nu i-a omorât cu mâna lui. Dacă vrei să citești mai mult și să încerci să pricepi cum funționează lumea în care trăim, bine, dacă nu, nu mai lăsa te rog comentarii idioate, jignitoare aiurea și neargumentate pe blogul meu. Pa!”

Iată și răspunsul dat de el la ce i-am trimis pe mail, îl redau EXACT în forma primită:

”Ești așa cum mă așteptam, JALNIC ! Se vede că ai avut părinți din categoria pe care tocmai o blamai în articol, inteligentu-le !”

Perfect!

Emilian, 10 ian 2014, ceicunoi.wordpress.com Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman.

22 responses to “De ce este presedintele Traian Basescu un criminal? Politicienii de rea credinta sunt infractori si criminali. Coruptia ucide! (pol)

  1. Buna!
    Chiar a scris ala intelingentu-le??? Trimite-mi originalul fwd pe email….;)
    Ma rog…din toata gramada de politicieni, Base e singurul pentru care eu si familia mea avem o oarecare simpatie. Si as avea destule argumente pro. Principiul este, desigur, “raul cel mai mic”. Daca maine vin politicieni de soi, adica oameni cu constiinta si dragoste de tzara, voi uita imediat ca a existat un Basescu. La fel cum as fi uitat probabil de Ceausescu, daca lucrurile ar fi mers intr-o directie corecta dupa 1989.
    Acum pe bloguri, inclusiv pe al tau, se lucreaza mult la reabilitarea lui Ceausescu. Nu cred ca s-ar fi lucrat la asta daca Romania ar fi acum acolo unde este locul ei, printre elitele lumii. Dar pentru ca am ajuns foarte rau comparabil cu Epoca Ceausescu, oamenii din generatia noastra nu au alt reper. Mai rau este de cei nascuti in anii 80-90, ca nu vor mai avea nici macar acest reper si vor fi tentati sa creada ca romanii sunt un popor de looseri. La asta se si lucreaza de zor…nu numai la saracirea populatiei, dar si la indobitocirea ei si pierderea constiintei nationale si a respectului de sine. Noi trebuie sa credem ca suntem asa cum ne descrie Patapievici si gasca de pseudo-intelectuali.
    Revenind la Base, nu pot sa nu-l vad ca o “adevarata valoare”, atunci cand il pun langa Ponta, Crin, Geoana sau altii. Unii sunt imbecili, altii sunt prosti si hoti, altii prea slabi si usor de manipulat. Referitor la competentze, deja se stie ca unii n-au fost nici macar liderii gastii de la bloc, iar acuma conduc o tzara. Base a fost comandant de nava, ceea ce nu e la indemana multora. Adica…sa dam cezarului ce e al cezarului!
    Asta nu inseamna ca te contrazic. Termenul criminal este la noi inteles ca “unul care a omorat pe cineva, a facut o crima”. Eu sunt sigura ca l-ai pus aici in sensul mai larg, englezesc, de infractor, ei de asemenea spun la infractiune crime. Daca spuneai infractorul Base, cred ca nu se suparau prea multi…
    Eu raman la concluzia ca Base a avut potential…dar din pacate s-a pus in slujba celor rai si nu in slujba poporului roman! Din acest punct de vedere, desi in prezent continuu sa-l vad ca raul cel mai mic, nu-l pot compara cu Ceausescu!

    • Da, exact asa a scris :)

      Basescu, Ponta, Iliescu, Nastase etc, pt mine sunt acelasi lucru – marionete ale stăpânilor din umbră. Cu cat stau mai mult la conducere si cu cat au mai multa putere, cu atat fac mai mult rau si cu atat sunt mai vinovati de oamenii morti indirect din cauza actiunilor sau non-actiunilor lor. De fiecare dată când am mers la protestele pentru Roșia Montană din București ma uitam în jur și gândeam (și la fel ca mine și alții, pentru că spuneau cu voce tare chestia asta): ”daca am lua la nimereala pe ORICINE de aici din jurul nostru, si l-am pune în varful tarii, ar face o treaba mai buna decat conducatorii pe care ii avem acum…”. Si asa este. Politicienii pe care ii avem acum nu doar ca NU NE AJUTA, dar ne sapa si groapa! Ne blocheaza, ne infunda, ne distrug! Exact cum zicea cineva din Pungesti: ”dupa ce ca astia de la Bucuresti nu ne ajuta in niciun fel, nici macar nu ne lasa sa ne descurcam singuri cum putem, vin sa ne polueze si pamantul si apa”. Sunt niste criminali infecti conducatorii Romaniei. Si multi dintre ei NU sunt romani!

      Exact, termenul de criminal folosit de mine e mai apropiat de sensul din engleza :) Dar in acelasi timp este si criminal la propriu, adica au murit oameni din cauza lor. Doar ca INDIRECT si nimeni nu coreleaza oamenii muriti de frig prin nu stiu ce baraca saracacioasa cu coruptia primarului sau a prim ministrului (de exemplu). Puteam sa spun infractorului, dar am considerat ca e prea bland. Asta e problema, ca s-a pus in slujba dusmanilor romaniei. Acolo e buba. Daca lupta pt interesul real al poporului roman, poate ii iertam multe greseli si furaciuni. Dar repet, este valabil pentru toti “marii” politicieni ai Romaniei de azi.

      E interesantă o tendință pe care am observat-o: stiu pana acum 4 femei inteligente (una profesoara pe politici publice) la vreo 40-50 de ani care il apreciaza pe Basescu. Știu și bărbați, dar mai puțini. Cred ca dacă s-ar face un sondaj la nivel național PE BUNE, mai multe femei decât bărbați încă îl apreciază astăzi pe Băsescu. Habar n-am de ce, nu stiu daca asa sta situatia, e doar un feeling. Oricum, eu cred ca la mijloc este fenomenul definit de mine în textul acesta (mai mult prefer sa nu discutam despre Băsescu ca sa nu ne certam aiurea pe fleacuri :) ):

      Îndrăgosteala de politicieni – un fenomen nociv pentru poporul român. Cum analizeaza si voteaza românii oamenii politici (pol105)

  2. In nici un caz nu ne certam….dezbatem! O sa citesc linkul ala. Ce vreau sa adaug deocamdata referitor la subiect, este cuvantul GENOCID care a fost folosit pentru a-l acuza pe Ceausescu. Daca Ceausescu poate fi acuzat de genocid (din punctul meu de vedere in nici un caz, indiferent din ce limba iei sensul…), atunci pentru ce ne-au facut astia dupa 1989 trebuie sa se inventeze un termen mult mai puternic…
    Ceea ce vrei tu de fapt sa spui referitor la crime si criminali, este genocidul impotriva poporului roman! Eu pe vremea lui Ceausescu nu am vazut oameni cautand de mancare in containerele de gunoi. Niciodata! Acum exista multi…nu numai tiganii (care pe vremea aia cautau resturi pentru a-si creste porci), mama vede in orasul nostru oameni care inainte aveau un rost….acuma si l-au pierdut. Asta este genocid! Ce s-a facut cu industria mai ales si cum a fost pauperizata natzia asta. Sa stii ca multi oameni sunt atat de saraci, incat de aceea nu au curajul sa faca nimic in afara de rugaciuni…unii sunt dependenti de niste salarii de nimic la niste patroni abuzivi, altii de niste pensii de nimic care le pot si taiate daca “nu-s cuminti”, de ajutoare sociale care le pot fi taiate pe acelasi principiu….In ziua de azi, ca sa fii curajos in Romania sau in lume in general trebuie sa te uiti daca ai frigiderul asigurat si eventual acoperisul deasupra capului…Ei stiu asta si de aceea ne-au adus in stadiul asta de saracie si indobitocire.

    Referitor la retrocedari, ca am vazut ca atingi in alt articol problema retrocedarilor ilegale, eu m-am tot gandit la ideea retrocedarilor in general (fie ele si legale) si nu sunt de acord cu ele pe principiul elementar ca nu poti repara nedreptatile facute de o generatie, in generatiile urmatoare. Este ca si cum mama ta ar fi savarsit un omor, dar n-a fost prinsa. A murit de moarte buna, dupa care s-a descoperit ca ea a fost autoarea si esti tu luat la puscarie….eu asa vad lucrurile. Eu cred ca multe lucruri sunt extrem de simple, imi place sa-mi pastrez gandirea curata ca in povestea “Hainele noi ale imparatului”, in care numai un copil a indraznit sa spuna lucrurilor pe nume….Adultii s-au temut sa nu incalce regulile, uzantzele si sa nu fie considerati prosti. Asta e una din povestile mele preferate (care de fapt contine o pilda foarte buna) si incerc sa-mi pastrez luciditatea ca sa pot spune oricand si oricui ca “imparatul e gol”, asa cum este la noi….
    Din punctul meu de vedere, retrocedarile imobiliare (cu exceptia terenurilor agricole apartinand fostelor CAP-uri, dar si aici trebuia sa se pastreze o proportie) fac parte din jaful national. S-au luat din proprietatea statului, unde ajunsesera cu 50-60 de ani in urma. Statul a fost saracit (deci noi totzi), cativa particulari indreptatiti mai mult sau mai putin, au fost imbogatiti. Eu cunosc cateva cazuri de oameni care dupa 1989 au primit o multime de bani din retrocedari, asa incat nu si-au mai facut multe griji pentru existentza, ca noi ceilalti….Una-doua mai primeau niste sume de bani de la stat (statul de azi si nu cel din 1950!!!) sau mai vindeau un teren, o casa…A mai stat cineva sa verifice cat de legal se stransesera averile alea nationalizate? Categoric nu! Deci….s-a facut o mare “”dreptate””….(am pus doua randuri de glilimele…:))

    • Da, dezbatem! :)

      Da, daca Ceauşescu a facut GENOCID, ceea ce e o minciuna crasă, atunci pentru ăstia de după 90 trebuie inventate noi cuvinte.

      Corect, abia ACUM trăim un genocidul impotriva poporului roman, nu pe vremea lui Ceausescu.

      Ai perfecta dreptate cand spui asta, bravo: In ziua de azi, ca sa fii curajos in Romania sau in lume in general trebuie sa te uiti daca ai frigiderul asigurat si eventual acoperisul deasupra capului…Ei stiu asta si de aceea ne-au adus in stadiul asta de saracie si indobitocire. Am adaugat acest pasaj la colectia mea de citate. :) Restul chestiilor de care ai spus inainte de acest pasaj sunt SIMPTOME, exact ce am povestit in textul Romania 2014 – peste 100 de probleme.

      Nu stiu ce sa zic de retrocedari, adica nu detin o solutie concreta. Unii poate meritau sa li se restituie proprietatile sau sa fie despagubiti, insa e clar ca MULTI AU FURAT DE AU RUPT PRIN ACEASTA METODA CRIMINALA. Multe dintre marile jafuri s-au facut prin retrocedari. Sunt link-uri despre asta in textul cu Cat si cum se fura in Romania. O sa citesc si eu hainele noi ale imparatului ca nu o stiu. Eu am inceput sa citesc chestii abia in ultimii ani. Dar in general nu citesc beletristica. Nu conteaza.

      Da, retrocedarile, in general, un mare JAF. Cand vom avea guvern patriot, cei vinovati fie vor parasi degrab tara, fie vor infunda puscariile. Pentru ca daca nu pedpesesti crancen chestiile astea, ele se vor intampla la infinit.

      • Multumesc de publicare, am crezut ca ma sabotezi, ca nu esti de acord cumva cu ceva din ceea ce am scris. :D
        M-am gandit la retrocedari (pentru ca ajungem toti sa gandim “dar noi cum am fi facutt daca eram in locul lor?” nu?) si cred ca celor care li s-a luat o singura casa trebuia sa li se dea inapoi, ca era clar ca era casa lor, resedintza. Celor care au avut zeci de case si terenuri, trebuia sa fie pusi sa aleaga o casa preferata si o suprafata de teren preferata. Iar restul trebuia sa ramana in proporietatea statului, sa continue statul sa incaseze chiria, iar banii la buget. Zeci de mii de chiriasi au fost aruncati in strada de “dreptatea retrocedarilor”, oameni care nu aveau absolut nici o vina ca primisera acea casa in chirie de la stat. Unii statusera acolo toata viata. Nimanui nu i-a pasat de dramele lor. Asa facem noi “dreptate”, ba ne mai batem si cu pumnii in piept si ne facem reclama (ma refer la escrocii de la conducerea Romaniei): reparam o nedreptate facand alta…eventual mai mare!

      • da, asa este, au fost multe drame din cauza retrocedarilor… poate niste oameni de buna credinta la conducere si patrioti ar fi gasit o varianta prin care sa nu se creeze atatea probleme. Dar cum noi dupa 89 NU am avut oameni la conducerea tarii carora sa le pese de Romania si poporul roman…s-a intamplat si treaba cu retrocedarile, la fel cum s-au intamplat si toate celellatle nenorociri pe care le-am insirat in textul ROmania 2014 peste 100 de probleme.

  3. Basescu este cel mai prefacut si manipulator dintre toti. Atata teatru ieftin nu am pomenit la nimeni. Dar la nivelul de inteligenta al multora se pare ca inca functioneaza. Ultima ipocrizie: el calare pe tractor face pe agricultorul ca sa creada prostii ca de aia si-a cumparat teneruri de milioane de euro (el sau fii-sa). Asta doar un exemplu. Plus atitudinea deloc potrivita unui comandant de nave, ca tot se lauda cu asta si vad ca prinde la unii… cum adica un om de la care as fi avut pretentii de demnitate sa se duca sa isi spele rufele murdare la straini? Una doua “spuse lu’ mamica”… fie ca e vorba de “mamica Merkel” de umbla cu hartia aia cu coabitarea mai mare rusinea… sau una doua “spuse lu’ taticu”, pardon… “unchiul SAM”, ca una doua cand ceva nu ii convine cheama vreo fufa din alea de prin SUA, cica sa vada cum justita o calca Ponta in picioare (de parca domnia sa ce a facut pana acum?) si aia vine la Basescu la palat acuma… ca dupa aia Basescu sa trambiteze ce zice aia la indicatiile lui, ca oricum aia are ordin de la ai ei sa apere “guvernatorul” coloniei numita Romania, sluga prea plecata care merge cu para cand la americani, cand la Bruxelles… Asa ca mie imi e foarte scarba deja de toti si de toate… nici nu ma mai uit la televizor, doar ce mai citesc stirile in fuga pe net. Nu mi-e rusine nici cu Ponta, nici cu ceilalti. Am avut o simpatie pentru Antonescu pana a dat-o cu coabitarea aia semnata la miez de noapte ca hotii, impreuna cu Ponta… Nu sunt afiliat la nici un partid si nu ma intereseaza nici un partid… Avem politicieni adevarati si patrioti, dar ei nu ajung sa ne conduca, cel mult ajung parlamentari precum Ioan Ghise… dar cu o floare nu se face primavara si chiar daca ar ajunge sus, i-ar darama de acolo UE si SUA care au interesul sa avem slugile lor la conducere.

    • @Anonim
      Cred ca ai dreptate in analiza, nu te contrazic. Asta dovedeste nu ca ceilalti sunt mai buni, ci ca nu-i duce mintea ca pe el si nu-s la fel de vicleni. Nu ca viclenia ar fi o calitate, dar in viata te ajuta enorm….a se vedea o multime de povesti si pilde romanesti si nu numai….
      Si ceilalti ar fi la fel, ba poate chiar mai rau, dar fie nu-i duce mintea si nu au strategie, fie n-au reusit sa ajunga in locul lui sa traga sforile atat de bine cum o face el.
      Omul este “bun”, asta este…chiar daca in sensul rau. Si chiar daca o sa dati cu pietre (mi le asum!), eu il prefer pe Base care isi cam face singur strategiile, decat un Geoana care ar fi trebuit sa astepte mereu sa i se sufle de dupa cortina…A fi un conducator cinstit (o fi, nu stiu…) dar slab si manipulabil, nu este deloc de preferat in locul tartorului insusi! Parerea mea!
      Cred ca daca Geoana ar fi ajuns presedinte si tzara s-ar fi dus la vale in acelasi ritm (ca doar nu oprea Geoana planurile deja facute pentru noi, sa fim seriosi!), cred ca foarte putina lume l-ar fi acuzat pe el. Cred ca ar fi spus majoritatea: “iertati-l saracul, ca nu-i decat un PROSTANAC…el nu stie ce face”. Nu credeti?

      • Dupa parerea mea e o falsa problema care e mai bun intre Geoana (care acum oricum e nimeni şi tot nimeni era si in 2009) si Basescu. Ambii raspund in fata strainilor, cam asta e partea relevanta pe care trebuie sa o constientizam. De ce a contractat Basescu atatea miliarde de euro prin FMI, ca se plictisea si nu avea ce sa mai faca pe aici? NU, ci pt ca asa a fost ordinul, pentru ca asa se cucereste o tara in ziua de azi, prin indatorare. De ce trimite Ponta trupe de brute de jandarmi sa sparga in forta protesele taranilor din Pungesti, ca se plictisea si nu avea ce face altceva? NU, ci pt ca asa e ordinul, sa faca ORICE e posibil sa permita companiei Chevron (si celorlalte) sa exploateze gaze de sist, NU pt energie, ci pentru a ne polua resursele subterane de apa. Toti oamenii astia care ne conduc astazi sunt PIONI si sclavi ai stapnilor din umbra pe care nu ii vedem si nu ii cunoastem exact. Marionete. Cand avem de-a face cu o marioneta stim ca este capabila de orice, si de acolo plecam cu orice alta analiza. Sa stam sa distingem intre marionete nu are sens. Are insa sens sa distingem intre marionete si patrioti/oameni de buna credinta. De aceea am creat criteriile de buna credinta care sunt undeva pe blog si pe care le voi relua cat de curand intr-un nou text.

      • @Gabriela
        Inteleg ca admiri viclenia la Basescu si consideri ca prin asta e o alegere mai buna. Pe ceilalti ii vezi mai putin vicleni si asta ii transforma in prosti sau mai prosti sau in cazul cel mai bun vicleni, dar nu asa de buni in meserie ca Basescu. Cu toate ca spui ca nu consideri viclenia drept o calitate, singura te contrazici cand afirmi ca “in viata te ajuta enorm” cu trimitere la intelepciunea populara. Eu zic ca ai ridicat “viclenia” la rang de virtute, calitate neaparat prezenta in arsenalul unui om pentru a se descurca in viata.

        Totusi viata ar fi mult mai buna pentru toti, daca nu ar fi fiecare doar pentru el insusi. Pentru ca ai adus vorba despre povestile si pildele romanesti, ele sunt bune pana la un anumit nivel de inteligenta. Se pare ca toti ne nastem prosti si fraieri, in comparatie cu ceea ce putem sa devenim. Tocmai de aceea este usor sa duci cu zaharelul un copil si sa il faci sa creada ce vrei tu. Se numeste mai frumos inocenta, dar dpdv al unui om viclean, inocenta este prostie, fraiereala. Acceptabila in stadiul copilariei, mai tarziu asa este perceputa inocenta. Daca un om aia spune, aia face, chiar daca vede pe traseu ca va iesi in pierdere, vei spune ca e fraier, desi eu voi spune ca omul are principii sau coloana vertebrala.

        Cu cat viata e mai dura, cu atat se pare ca viclenia este o virtute in sensul ca te ajuta sa iei bucatica de la gura altuia, ca sa ai tu ce sa mananci. Asta e educatia care o primim din pildele si povestile noastre. Aici ai dreptate. Mai apoi vine scoala, care intareste ideea de competitie, de concurenta prin note, prin clasamente, prin premii plus presiunea parintilor care si ei se intrec in a se lauda cu odraslele lor, ca si cum ar fi o competitie intre parinti. Si uite asa ajungem “oameni ai muncii” si acolo incepe competitia pentru salariu, invidia fata de cel cu salariu mai mare sau mai apreciat de sef, pentru avans in ierarhie etc. Bullshit “munca in echipa”, fiecare la o adica “frate, frate, dar branza e pe bani” sau “interesul poarta fesul”… nu-i asa? Este interesul patronului sa nu se sufere unii pe altii colegii intre ei, sa vina sa se pareasca unii pe altii ca sa aiba seful CONTROLUL tuturor si evident, sa le asigure salarii cat mai mici, adica pentru el profituri cat mai mari. Cam asta e esenta capitalismului de jungla pe care eu il numesc lichelism. Ceea ce invatam de mici si ni se stimuleaza pe toate treptele de evolutie este ideea de lupta intre noi CU ORICE MIJLOACE pentru a fi cei mai buni. Buni ce? PRADATORI.

        O sa ma intrebi, ce toata filosofia asta… aici vorbim despre Basescu. Pai tocmai, ca Basescu (Iliescu, la fel de carismatic la vremea lui) este produsul acestei evolutii in societatea romaneasca din ultimii 20 de ani, daca nu si dinainte. La asa cap, asa caciula, ca sa ramanem in termeni populari. Evident ca fiind crescuta intr-un sistem de valori in care viclenia, minciuna, ipocrizia, demagogia, lasitatea, lovitura pe la spate, smecheria in fond si la urma urmei, sunt considerate virtuti prin care poti sa iti atingi scopurile in viata, populatia romana a votat, mai mult sau mai putin constienta, conducatorii care i-au facut impresia cea mai buna in acesta directie. Evident ca avand ca raport un astfel de sistem de valori, un Constantinescu a fost “impotent”, un Geoana a fost considerat “un prostanac”, Antonescu este “chiulangiu”, Ponta “plagiator” etc… pentru ca nu ajung la nivelul de maiestrie a manipularii precum Basescu.

        Capitalismul este un paradox in care patronii bogati ar dori ca angajatii sa aiba salarii cat mai mici, ca sa le ramana profituri mari, dar in acelasi timp sa aiba salarii cat mai mari ca sa le cumpere produsele. Economia este un sistem cu resurse limitate, in care castigul unuia vine in detrimentul altuia si cand cineva ia foarte mult din “ciolan”, altii raman muritori de foame. Este ceea ce vedem tot mai clar si mai frecvent in societatea noastra. Tot mai multi cersetori (chiar copii), tot mai multi drogati si prostituate, tot mai multi sinucigasi sau disperati de saracia in care se zbat, tot mai multi care parasesc tara sa scape de aceasta saracie sau bataie de joc, care se numeste sistemul de educatie, sanatate sau pensii… si la polul opus avem cei care devin din ce in ce mai bogati, nu le mai ajung casele (palate deja) si terenurile de sute si mii de hectare, vanatorile de mistreti pentru distractie si ne sfideaza cu posete de mii de euro, cu trusouri pentru bebelusi de sute si mii de euro, cu agramarea lor, asa cum ne radeau in fata mafiotii pe timpuri ca sa isi expuna dintii din aur, pentru ca nu are sens sa fii bogat, daca nu poti sa arati si altora asta. Salata asta de prost gust se condimenteaza cu manele, pornografie si promovarea “VIP-urilor” prin mass-media, alde Crudu, Sensual, Gabor, Pestritu etc… Nu este de mirare atunci ca pe o scara a valorilor cu totul rasturnata, exponentii cei mai seama pot fi Basecu presedinte si Eba europarlamentar. De aici si admiratoarele acestora…

        Imi pare rau ca s-a ajuns aici… si ca sa revin la povestile si pildele din folclorul nostru (sau universal)… draga Gabriela… (u got it all wrong)… acelea au scopul de a scoate copilul (adolescentul, tanarul) din stadiul inocentei si a-l pregati pentru viata in sensul cunoasterii binelui si raului pentru a il feri tocmai de cei rai si vicleni, nu pentru a deveni la fel de smecheri si manipulatori precum cei rai. Eu inteleg ca din povestea cu vulpea si corbul, daca acestia ar candida la presedintie, ai alege vulpea pentru ca virgula corbul este prost si a ramas fara cascaval. Dar tocmai aici este greseala. Eu nu vreau nici vulpea si nici corbul sau prefer un corb care a invatat lectia. Padurea e plina si de alte vietati, doar ca vulpea vrea ca noi sa credem ca singura alegere este intre ea si corb. Eu intreb asa, de dragul intrebarii… ce ar fi fost daca vulpea in loc sa lase corbul sa moara de foame, ar fi lasat si acestuia o bucatica din munca lui? Sau poate corbul a fost prostit o data de vulpe (si eu l-am votat pe Basescu prima oara cand a concurat cu Nastase), dar nu mai se lasa alta data si ramane vulpea fara cascaval pentru ca a fost egoista, desi padurea e plina de corbi care nu au invatat lectia, nu-i asa?

        Maturitatea in gandire consta in a depasi stadiul vicleniei, al concurentei pentru cascaval, tocmai pentru ca sistemele win-win, de cooperare si nu de exploatare fiecare pentru el, sunt cele mai avantajoase pentru ambele parti. Un politician adevarat stie ce este viclenia. O are ca arma in arsenalul propriu. Dar nu o foloseste pe cei multi si prosti, nu pentru ca i-ar fi teama sa nu fie prins, ci pentru ca i-ar fi scarba de el insusi sa se coboare la acest nivel. Daca ramanem la nivelul de admiratie catre “cine i-o trage mai tare” la celalalt, lupta nu este nici macar egala. Basescu este flancat de UE si SUA pentru care noi nu suntem decat un teritoriu cu potential agricol si ceva resurse naturale sau o pozitie strategica in raport cu strategia lor de razvboi sau de aparare… suntem NIMENI daca noi ii lasam sa ne considere atat de insignifianti. Tocmai de aceea nici nu ii intereseaza sanatatea sau educatia poporului nostru, ci doar sa aiba “omul” lor la conducere, indiferent ca e Basescu sau altul. Nu stiu daca imi bat degeaba gura… nu poti sa schimbi oamenii peste o anumita varsta… si daca unora li s-a pus pata pe Basescu, cum altora li s-a pus pe Petre Roman in trecut, nici un argument logic nu poate functiona… Base ramane Base… cel mai tare din parcare…

      • Nu cred ca Gabriela ”got it al wrong” ci doar intre Basescu si Geoana considera mai putin rau pe Base, la fel cum altii considera mai putin rau pe Geoana. E oricum o problema gresit pusa. Toti astia sunt la fel de rai, pentru ca nu servesc interesului national. Fiecare, ajuns in frunte, va face ce i se ordona, cu mici modelari proprii, care de regula doar distrug mai mult acest popor, nu il salveaza de ordinele criminale venite de la adevaratii Stapani. Ne putem contrazice, dar sa pastram un ton civilizat si fara jigniri neargumentate (nu zic ca ai facut, ci zic preventiv).

        Ce ai spus tu poate fi rezumat simplu prin ideea de COMPETITIE – ne este insuflata de mici de către ”elite” pentru a ne căsăpi intre noi. Noi nu avem nevoie de competitie. Noi putem trai in colaborare foarte bine, cum am facut-o de mii de ani. Din pacate in prezent ne este impusa Legea Junglei si fiecare se descurca cum poate, calcand pe cadavrele celorlalti. Sistemul este putred si trebuie schimbat radical pentru a putea avea o viata normala. Corect: IMPARTIREA RESURSELOR, cooperare, win-win VS competitie, legea junglei, exploatare, PRADATORI! Bravo!

        Asa este, e vorba despre impunerea ”omului lor” la conducere. Ponta este la fel, doar un sclav.

        Legat de ”li s-a pus pata”, citeste si tu textul cu indragosteala de politicieni:

        Îndrăgosteala de politicieni – un fenomen nociv pentru poporul român. Cum analizeaza si voteaza românii oamenii politici (pol105)

    • @Anonim
      Inteleg din raspunsul dumitale ca incerci sa insinuezi (si asta nu prea voalat) ca eu am ajuns la un nivel de inteligentza la care apreciez doar intelepciunea populara, pe cand dumneata esti mult mai evoluat/a.
      Imi pare rau sa te dezamagesc in privintza intelepciunii populare: este valabila oricand si pentru oricine, chiar daca unii o transfera in principii filosofice sofisticate si ii pun tot felul de nume, iar la sfarsit reinventeaza roata….pe unde traiesc eu acum sunt satula sa vad din astea, care vor sa spuna: voi nu stiati nimic, noi va spunem acum…
      Ca sa exemplific ceea ce am spus, as spune ca viclenia, in termeni sofisticati, sau “fancy”, se cheama diplomatie. Diplomatia este absolut necesara unui om de stat, indiferent de nationalitate, nu-i asa? Viclenia nu-i necesara, ca nu-i de bine si nu suna sofisticat. Cat priveste folosirea vicleniei fatza de supusi, si nu numai fatza de competitori, aia nu-i decat abuz…dar asta e alta discutie.
      Referitor la utilizarile vicleniei: daca mai tarziu te ajuta sa iei bucatica de la gura altuia ca sa supravietuiesti, imi pare rau sa te dezamagesc iar, dar se cheama instinct de supravietuire si, cu toata civilizatia si principiile noastre, pana la urma cu asta ramanem si se stie deja (stiu si filosofii, nu?) ca supravietuieste cel mai tare, cel mai puternic, cel mai bun…Ca societatea a facut in timp tot felul de artificii ca sa supravietuiasca si exemplarele tarate….asta este alta discutie. Intr-o societate sanatoasa supravietuiesc cei mai puternici. Punct.
      Mai incolo nu stiu despre ce sistem de educatie vorbesti. Eu am fost crescuta in alalalt…Da, m-a incurajat sa fiu competitiva si mi-am dezvoltat inteligentza si abilitatile, mi-am dezvoltat gandirea abstracta, creativitatea, am vazut care-mi sunt plusurile si minusurile comparativ cu altii…in competitie. Competitivitatea de atunci ne-a invatat sa stim care sunt cei mai buni din clase, care-s mediocrii si care-s ultimii…si toti intelesesem si respectam ierarhia asta. Ulterior aceste ierarhii se confirmau in rata de promovabilitate a examenelor la licee si facultati etc. Asa ca nu stiu ce-i rau in stimularea competitivitatii in scoala. (Acum am aflat ca unul dintre cei mai slabi elevi din clasa mea de la scoala generala, a absolvit o facultate….e bine, nu? I s-a facut dreptate, ca prea l-au luat altii cu competitivitatea lor cand eram elevi pe vremurile “de aur”…)
      Acum traiesc intr-o societate care nu stimuleaza competitivitatea in scoala, aici in N. America. Copiii nu stiu ce note (calificative) au, pana la sfarsitul trimestrului sau al anului. Si atunci stiu numai ei si parintii. Sedintele sunt individuale, parinte-profesor. Nu este incurajata competitia si copiii sunt egalizati (trebuie sa invete toti, sa treaca toti prin scoli…bla…bla…bla…). Copiii handicapati mintal sunt inclusi in sistemul scolar si stau in aceleasi clase cu copiii normali, ca cica asta e integrare si tolerantza. Eu o vad exact din contra: pentru copilul retardat mintal nu-i de nici un ajutor ca e cu ceilalti normali, iar pentru cei normali este doar un element de stres in clasa, unul care mereu deranjeaza si nu ii lasa pe ceilalti sa se concentreze, dintre ceilalti fiind si cei mai buni, viitorii studenti merituosi sau lideri! Diferentza dintre copii nu este absolut deloc incurajata, toti trebuie sa fie “pe-o dunga”, sa fie obedienti si sa nu iasa din rand. Toti trebuie sa urmeze strict regulile, eventual orice abatere este aspru pedepsita (ai auzit probabil de copii suspendati pentru cateva zile pentru ca si-au impletit parul mai altfel, unul i-a cantat unei fetitze popularul “I’m sexy and I know it”, o fetitza de 5 ani a fost arestata si incatusata pentru ca a facut o criza, tantrum…). Poate cam asa vezi viitorul? Ca eu nu…Si imi doresc cu totul altceva pentru copilul meu si tzara mea. Personal sunt foarte suparata ca sistemul scolar nu a fost mentinut asa cum era pe vremea mea cu mici retusuri, (pentru ca nu era perfect si n-are cum sa fie), dar a fost macelarit prin copierea unor sisteme care s-au dovedit si se dovedesc paguboase si extrem de proaste cu orice ocazie. Stii ca romanii inca sunt in clasamentul mondial in lume pe la olimpiade, nu? M-am uitat si pe la USA…si ei sunt chiar mai buni, dar in echipa lor majoritatea erau asiatici…ei s-au procopsit cu imigratia, noi cu emigratia…
      Deci nu sunt de acord ca educatia in spiritul competitiei ar duce la sclavagismul si lichelismul ulterior, ci DIN CONTRA! Educatia competitiva scoate in evidentza cine poate si cine nu, cine vrea si cine nu, cine are potential si cine nu….Plus ca atat timp cat exista premiile, esti motivat sa fii mai bun, sa-ti depasesti limitele. Discutia si subiectul sunt alunecoase, dar pana la urma ajungem la concluzii la care au ajuns unii cu mii de ani inaintea ns. si este inutil sa consideram ca facem noi acum vreo descoperire….Deci competitia este buna pentru dezvoltarea individului si a societatii si nu o vad in legatura cu lichelismul, para si tot ce mai spui, atat timp cat omul primeste o educatie morala si religioasa si intra in competitie corect, cu atuurile lui, si nu pe usa din dos…
      N-am nici o simpatie pentru capitalism asa cum il vad aici, asa cum este exportat si importat (si implementat!) in Romania, asa ca nu inteleg de unde ai scos-o….
      In etichetarea pe care o faci prezidentiabililor, da…aia sunt sau au fost asa cum spui, iar Base e maestrul manipularilor. Si? Cand au avut romanii un candicat de Doamne-ajuta si l-au ignorat? L-am votat pe Base in 2004 in primul tur si de atunci n-am mai votat, CA N-AM AVUT PE CINE. Puteam sa ma duc la referendum fie ca sa fie validat, fie ca sa il dau jos pe Base, nu m-am dus pentru ca N-AM AVUT CU CINE SA-L INLOCUIESC…Eram in Romania in 2012 si circul inmiresmatului Crin si al gastii m-a scarbit la maximum. .In anul cand au candidat Iliescu cu Vadim, l-am votat pe Vadim contrar sfaturilor “telectualitatii”. N-am putut sa ma prostituez in halul asta incat sa-l votez pe Ilici pe principiul “raul cel mai mic”, ca si principiul asta are limitele lui de bun-simtz….
      N-am nici o treaba cu capitalismul in varianta romaneasca si nici cu ala clasic, pentru ca vad ce consecintze are si, contrar aparentzelor, imi pasa! (De aceea nu vad rostul pasajului din text cu explicatia a ceea ce inseamna capitalism…am inteles f bine si eu, chiar pe pielea mea si nu prin experimente abstracte). Cineva pe alt blog numea capitalismul romanesc JAFUTALISM….si mi-am insusit termenul, mi s-a parut inspirat.
      La urma imi explici mie ce face Basescu si cine ii sunt stapanii….Cred ca faci parte din categoria celor carora li s-a pus pata pe Base in sens invers…orice s-ar intampla in Romania si in lume Base e de vina…Dar Base, dupa ce s-au cocotzat astia la putere in 2012 are puteri executive care tind catre 0….Or, ce s-a intamplat la Pungesti, Rosia Montana, Parlament, Guvern, e opera alorlalti, a majoritatzii stricate…Ti s-a parut cumva ca ne imping catre Rusia, China sau Vietnam??? Ori catre aceiasi stapani?
      Am impresia ca undeva suntem intr-o eroare…
      Deci Emilian a observat bine ca ai tendintza sa jignesti, chiar daca o imbraci foarte frumos nu in viclenie (cum as face-o eu, neevoluata), ci in diplomatie (cum ar face orice evoluat si matur).
      Ne “paruim” si totul a inceput de la subiectul “sus ala, jos alalalt”, adica de fapt “vin ai nostri, pleaca-i nostri”…poate suntem de aceeasi parte a baricadei de fapt, dar nu putem vedea asta, ceea ce inseamna ca scopul alor nostri sau alor lor, a fost atins…dezbina si cucereste, nu?
      Eu prefer sa raman la nivelul intelepciunii populare. Poporul a inventat roata si nu vreun filosof sau om de stiintza sofisticat. Poporul stie regulile supravietuirii si le aplica zilnic. Personal observ ca totul se reduce la niste proverbe simple, de cand lumea…si daca sunt cumva in eroare, este eroarea mea si cu ea o sa ma duc eu la vale, pe cand intelectualii subtiri vor evolua spre cele mai inalte culmi….etc…etc…
      P.S. Da, Base este si ramane cel mai tare din parcare, atat timp cat parcarea are componentza binecunoscuta…Sorry! Daca nu va place, schimbati componentza parcarii si va asigur ca chiar si oameni neevoluati ca mine vor observa diferentza…

      • Cred ca era vorba de competitie in Sistemul de viata, nu in scoala. In scoala, cel putin in sistemul actual, ne ajuta cumva sa ii alegem pe cei mai dotati genetic si cu dispozitie de a invata. Ce ai spus legat de cei cu probleme mintale in aceeasi clasa cu normali si chiar supradotati, da, este o problema a invatamantului romanesc.

  4. Acuma te citez: de acord!….
    Ma intreb cam cu teama daca oamenii de buna-credinta vor aparea si vor cere sa credem in ei si sa-i lasam la conducere, noi, romanii, o sa-i recunoastem? Ca tare mi-e teama ca nu…este nevoie ca majoritatea sa fie convinsa, atat timp cat se merge pe vot…ca daca majoritatea voteaza tot prost, degeaba ne zbatem noi, cativa, ne “pierdem” timpul facand bloguri, comentand, dezbatand, ba chiar iesind in strada sa ne expunem la atacurile jandarmilor si la urmarirea de dupa ca element “reactionar”.
    Am vazut filmuletul postat aici (ala cu Aaron Russo), grozav film, l-am dat mai departe. Mi s-a parut foarte interesanta parerea lui despre democratie…
    Referitor la Aaron Russo, ai vazut cam ce avere stransese omul de-si putea permite sa vorbeasca liber…pe el nu-l santaja nimeni ca-si pierde job-ul, ca nu mai are cu ce-si plati rata la banca si altele din astea (n-au putut nici sa-l cumpere cu oferte de afaceri si mai tentante)….asa am ajuns la concluzia aceea ce trebuie sa fii un pic bazat ca sa-ti permiti sa ai curaj…nu neaparat bogat, dar macar asigurat cat de cat pentru tine si familia ta. Pentru ca nemernicii astia au mare putere sa te distruga intr-un timp relativ scurt si fara drept de apel….daca le stai in cale sub orice forma, esti pe lista neagra!

    • Da, pai, pentru indivind asigurarea supravietuirii/securitatii INDIVIDULUI (protejarea propriei vieti) e mai presus de perpetuarea speciei, prosperitatea cetății etc. E o lege biologică. Nu perfect stricta, dar cam asta e ideea. Eu tot timpul m-am intrebat de ce oamenii de afaceri onesti, cu bani, nu fac ceva, orice pentru Romania. Am cunoscut de curand o persoana care face. Dar celor mai multi probabil le este frica. Starea de frica este ce incearca si reusesc ei sa impuna in societate. Tot persoana de care ziceam zicea că romanii vor stii sa aleaga bine, daca le oferim ce trebuie. Cam asta e si parerea mea. Mai ales daca le oferim ceva NET diferit de gunoiul clasei politice de acum.

  5. @Gabriela
    Nu pot sa nu fiu subiectiv atunci cand o femeie spune ca apreciaza viclenia, din motive personale pe care nu are sens sa le dezvalui in topicul despre Basescu. De aceea, probabil ca am avut o atitudine de respingere apriori, hai sa nu ii spunem jignitoare pentru ca nu am spus cuvinte jignitoare si daca le-ai perceput ca atare tine tot de instinctul de viclenie pe care mi-l atribui mie acum, deci sa inteleg ca urc pe scara ta de valori in clipa cand dau dovada de viclenie, cu toate ca nu am nici o intentie in acest sens. Femeile nu inteleg ca barbatii sunt mai directi. Daca doream sa te jignesc, te jigneam direct. Deci, te rog sa ma scuzi daca asa a parut… in scris nu apare si tonalitatea… eu am vrut mai degraba sa inteleg… ce aia **** gasiti la Basescu de va atrage asa de tare, ca ma si enervez acum :) Mai bine comentez la acest subiect pe topicul propus de Emilian despre indragosteala de politicieni.
    Eu am trait in afara tarii 15 ani prin doua tari diferite, ultima fiind Canada si m-am intors in Romania pentru o femeie (mai putin vicleana decat altele). Copiii mei sunt mari si au ramas in Canada si ma bucur de sistemul de invatamant de acolo, tocmai ca apreciez faptul ca se pune accentul acolo mai mult pe echitate decat pe eficienta. Competitia este buna atata timp cat este corecta si nu la copiii mici, care pot fi marcati pe viata de vreun profesor tampit care da copilului un patru pentru ca parintele nu “cotizeaza” la fel ca ceilalti. Sau in mod obiectiv, un copil nu invata la fel si e de nota patru pentru ca nu are conditiile de invatare pe care le are altul si atunci un sistem competitiv il scoate din “joc” inainte de vreme si il inhiba. Chestia cu olimpicii de la romani, e din nou ca aia cu o floare nu se face primavara. Mai bine am avea un nivel de educatie mai ridicat per total, decat niste exceptionali, care ii numeri pe degete si restul o turma de mediocritate sau si mai rau.
    Referitor la Basescu, ca sa revenim la oile noastre, numai diplomatie nu consider ca este viclenia domniei sale. El chiar se foloseste de supusii sai pe care ii manipuleaza cu fiecare discurs, cu fiecare iesire la televizor, ca in public se cam fereste sa nu fie huiduit. Mi-am adus aminte de alt episod, ca tot ai adus vorba de referendumul de demitere din 2012. Deodata era “omul simplu” care nu se mai imbraca la costum, care “saracul” nici sofer nu mai avea, care nici macar nu mai schimba bluza de culoare bleu cand cobora din loganul (amarat si ala) cu care parca in fata sediului de partid de unde dadea interviuri aranjate si alea. Cata ipocrizie… CAT DE PROSTI NE CONSIDERA DOMNIA SA??? Din nou acest teatru ieftin… dar probabil ca are el publicul tinta la care merge si il voteaza pentru asta. Ceea ce nu pot eu sa inteleg, este de ce o femeie inteligenta ar aprecia viclenia acestui individ in loc sa penalizeze o astfel de atitudine. Nu pot sa inteleg de ce majoritatea din afara tarii au dreptul prin vot sa ne sileasca sa traim cu un presedinte care in interiorul tarii nu mai este dorit. E ca si cum noi din Romania am decide pentru SUA sau CANADA unde locuiti, cine sa va conduca. De ce diaspora il iubeste pe Basescu mai mult decat cei din tara? Asta o intuiesc pentru ca politica din Romania nu este urmarita atat de mult in afara, pentru ca posturile de TV majoritatea prezinta deformat realitatea si banuiesc ca numai acelea ajung sa fie vizionate in afara. Pentru ca Basescu este totusi un personaj carismatic si care lucreaza mult la partea subconstienta din mesaje, la tonalitate, la gesturi, la ce spune (are o echipa de psihologi in spate cu siguranta), cu toate ca se contrazice de multe ori, dar minciuna nu este sanctionata de publicul vrajit de tupeul si umorul pe care il afiseaza. Eu nu spun numai de raul pe care l-a facut, de abuzurile de putere prin care a dobandit avere, dar ce a facut omul acesta bine pentru Romania in atatia zeci de ani, ca a fost inainte sa fie presedinte si primar si ministru la transporturi si ce a iesit bun din asta???

    @Emilian si Gabriela
    Din pacate ma semnez “Anonim” pentru ca intradevar imi este frica… am ce pierde si STIU din interior ca sistemul e cu ochii pe noi si ca lupta nu este cinstita. La fel cum se duce lupta de discreditare a adversarului, lupta cu lovituri sub centura, ca asa ii place lui Basescu si ai lui sa lupte. De exemplu, nu au gasit de ce sa se lege ca sa nu fie numit Lucian Bolcas la Curtea Constitutionala decat de “antisemitismul” lui, din nu stiu ce afirmatii mai vechi. La fiecare candidat in ORICE domeniu unde are acces la “butoane”, fie guvern, fie justitie, Basescu si PDL lovesc sub centura, cautand nod in papaura fiecaruia. Ponta e “plagiator”… ce sa spun, parca asta ma interesa pe mine, ca a citat sau nu in lucrarea lui de doctorat pe toti care trebuia sau nu. A fost un episod exact in genul “rade ciob de oala sparta”. Basescu nu ajunge nici la degetul mic al lui Ponta in materie de cultura, cu o singura carte citita in ultimii 20 de ani (se si lauda cu prostia aia de “Levant”, chiar Mircea Cartarescu, autorul, afirma ca Basescu probabil nici nu i-a citit cartea in intregime). Cu Ponta am alta problema, care tine de verticalitatea coloanei, de ce a promis inainte si ce a facut cand s-a vazut cu sacii in caruta, de continuarea afacerilor prin care Romania pierde si tot pierde… dar Basescu si ai lui de asta se leaga, de prostii… sau de “chiulangeala” lui Antonescu de la sedintele parlamentului, de parca asta imi spune mie ce fel de presedinte ar fi sau nu, cand mai degraba cardasia cu Ponta de dupa alegeri, cu girul acordat “coabitarii” facuta la miez de noapte, mi-l discrediteaza.
    Basescu si ai lui nu au nici un fel de scrupule, de probleme de constiinta sa duca o lupta onorabila cu adversarii, o lupta pe baricada principiilor, nu pe “hai sa-i dam la gioale, hai sa-i atacam familia sau sa-i gasim ceva din trecut, chiar daca nu are nici o legatura cu politica”. Stiti ce face Basescu si ai lui atunci cand nu gasesc nimic ca sa se lege de viata unui adversar politic? Trimit DNA-ul sa intimideze, sa ancheteze, sa forteze declaratii, ca unii mai se lasa… exact ca pe timpul inchizitiei… sau trimit ANAF-ul cum au facut cu Antena 3… sa ii scotoceasca juma de an in fiecare zi, doar doar vor gasi ceva sa ii inchida sau amendeze exemplar. De aia imi e scarba de ei mai mult decat de ceilalti si pur si simplu imi e ciuda ca o femeie, cred eu inteligenta dupa scris, poate sa admire asa ceva si multe alte femei. Cred si sper ca este numai o problema de asimetrie de informatie si asa cum spui, Gabriela, suntem de fapt de aceeasi parte a baricadei si ei ne dezbina… Asa sa fie…

    • Pe mine personal nu ma intereseaza ca e ”anonim” sau un nume sau etc. Nu conteaza CINE atunci cand se dezbat idei. Conteaza IDEILE, opinile exprimate, parerile, solutiile, nu cine le emite. Cand cel care le emite vrea o functie publica, abia atunci incepe sa conteze CINE este. Pana atunci, nu conteaza, cel putin pentru mine.

Spune-ți părerea aici: