Protest 2 Octombrie 2021 Bucuresti, Piata Victoriei. Stop Dictatura Medicala. Fara Certificate Covid.

Pe 2 octombrie 2021 are loc in Bucuresti la Piata Victoriei, incepand cu ora 16, un Protest imptriva Dictaturii Medicale, impotriva abuzurilor statului in context covid, impotriva discriminarii vaccinati-nevaccinati, impotriva minciunii si manipularii cu privire la “pandemia” covid, impotriva certificatelor covid de libera trecere.Toti cei care s-au saturat de masca, minciuni, abuzuri si restrictii sunt asteptati la protestul de sambata, 2 octombrie, Piata Victoriei, Bucuresti.

Protestul este initiat – organizat de: Mihai Tarnaveanu si a lui Asociatia Calea Neamului, Legitima Aparare, Starea de Libertate, Neamunit. La protest va participa si Gen. Radu Theodoru.

Imediat dupa anuntarea datei de 2 octombrie, ora 16, mafiotii au anuntat prin agentul antiroman George Simion organizarea unui alt protest paralel cu aparent acelasi scop patriotic, pe 2 octombrie ora 17 la Piata Universitatii, tot, vezi-Doamne, impotriva dictaturii Covid. In realitate, scopul e clar pentru dezbinarea românilor, obtinere de capital politic de catre mafioti si micsorarea numarului celor care se alatura grupului Tarnaveanu de la Pta Victoriei.

In paralel, madam Sosoaca, alt agent al mafiotilor antiromani care se da mare patrioata ortodoxa in ie (dar in realitate nu e), se lupta sa preia sub acoperamantul ei protestul de la piata Victoriei, si anunta pe fb si pe unde mai apuca un mega “congres national al poporului” la care participa si ea desigur fix la Piata Victoriei, 2 octombrie, ora 17.

Observati ce manevre fac mafiotii pentru inselarea românilor. Se stie foarte bine ca mafiotii tot timpul incearca sa preia si sa conduca orice miscare reala patriotica / de protest la adresa Sistemului mafiot.

In paralel, postaci ai mafiotilor sustin prin grupuri whatsapp ca nu conteaza la care protest participi, important e sa iesim in strada, caci toti avem acelasi scop. In realitate, agentii mafiotilor impinsi la inaintare (George Simion, Sosoaca) nu au deloc acelasi scop cu al românilor, ci doar mimeaza patriotismul și inseala pe multi romani naivi. Ca si cum ai zice “mergi ori cu diavolul ori cu Dumnezeu, important e sa mergi”. Pai mai bine nu mergi decat sa mergi cu diavolul.

Reamintesc celor interesati de binele lor si al tarii, caci mai important chiar si decat acest mare protest national la Bucuresti, sunt cele 2 elemente esentiale pe care trebuie cu totii sa le aplicam in viata noastra daca vrem sa avem vreo sansa in aceasta lupta pentru libertate si normalitate:

  1. EXPUNERE ZERO LA MASS MEDIA
  2. APROPIERE DE BISERICA SI DUMNEZEU

Doamne, ajuta!

Emilian, 2 oct 2021, ceicunoi.wordpress.com.

UPDATE DUPA PROTEST:

– aproximativ 20.000 oameni

– au luat cuvantul Mihai Tarnoveanu, Parintele Amfilohie, Parintele Hariton, staretul de la Man. Petru Voda, Gen. Radu Theodoru, Aurelian de la Neamunit si altii.

– agenta mafiotilor Diana Sosoaca isi pune scena foarte aproape de scena organizatorilor si face protest paralel in aceeasi multime de oameni. Tupeu de “mare patriot”. Isi face poze cu toata multimea de 20000 de oameni ca si cum i-ar fi adunat ea, ca si cum stateau acolo pentru ea, cand de fapt nu o ascultau decat cativa rataciti.

– la Universitate – protest paralel al mafiotilor cu GS, Calin Georgescu, Dan Grajdeanu

– persoane vand vuvuzele si steaguri prin piata. multi “microbisti” entuziasmati de ocazia de a face galagie cu vuvuzelele ca pe stadion profita de ocazie si fac imposibila ascultarea discursurilor – posibila manevra a mafiotilor ca sa nu se auda in spate ce se spune pe scena.

– oamenii sunt in general relaxati si rad – inca nu constientizeaza gravitatea lucrurilor si vremurilor pe care le traim.

– protestatarii de la Universitatea au venit mai tarziu alaturi de cei din Piata Victoriei.

– Tarnoveanu are o postare pe FB pe 7 oct 2021 in care demasca falsii patrioti precum Diana Sosoaca, Dan Grajdeanu de la Fratia Ortodoxa si Calin Georgescu reprezentantul masoneriei prezentat drept patriot naivilor. Preiau postarea integral aici:

“Am un cuvânt de spus împotriva celor care mă/ ne atacă. Când minciuna si manipularea mușcă din unitate; unghiul de filmare de pe pagina doamnei senator Diana Iovanovici Sosoacă și ”fratele” Dan Grăjdeanu.
Încep cu o întrebare aproape retorică, societatea civilă mai are voie să organizeze propriile proteste sau ele trebuie obligatoriu puse în subordinea unor politicieni și confiscate din punctul de vedere al imaginii în scop electoral, de acestia?
Protestul din Piața Victoriei care a adunat peste 20 000 de oameni a fost organizat de mai multe asociații civice, le-am menționat în postarile anterioare. Cu câteva zile înainte am aflat cu toții că doamna senator Sosoaca are intenția de a organiza si ea un protest fix în aceeasi zi, în acelasi loc și aproximativ la aceeasi oră. Ne-am întrebat de ce nu a ales o altă zi, sau măcar un alt loc, pentru a nu ne bruia unii pe alții cu stațiile de sonorizare, pentru a nu iesi acolo un balamuc din care nimeni să nu mai înteleagă nimic. Am sperat că doamna senator nu poate face totuși așa ceva. Vine ziua de 2 oct. Am ajuns în Piața Victoriei cu o oră înainte de miting, în timp ce tocmai se monta scena noastră și instalația de sonorizare. Piața era aproape goală dar s-a animat puțin cu cei peste 100 de români din Covasna si Brasov și steagurile lor tricolore. La câteva minute după sosirea noastră are loc o secvență halucinantă: îl văd pe un prieten de-al meu cum efectiv se pune în fața unui camion care se îndrepta către zona din fața scenei noastre, spunând că nu se dă în ruptul capului din fața utilajului greu. Instinctiv îi sar în ajutor împreună cu câtiva oameni. Pe remorca mașinii erau câteva boxe mari și elementele unei scene. Era angrenajul pentru mitingul doamnei Sosoacă care ar fi trebuit să fie postat în imediata apropiere a instalației noastre. În jurul mașinii si pe remorcă, vreo 7 indivizi vociferau cu un limbaj violent, doi dintre ei repezindu-se efectiv la noi încercând să ne intimideze. Văzând că nu cedăm, au dat în cele din urmă înapoi camionul, care, trecând prin spatele nostru, s-a oprit undeva mai departe, în stânga clădirii guvernului. I-am lăsat în plata Domnului, vâzându-ne de ale noastre. După o vreme, cele două mitinguri au început aproape simultan, între ele formandu-se partial o linie de demarcație. Doamna Diana a sperat fără îndoială că oamenii de la mitingul societății civile vor migra, ”vrăjiți” de marele ei talent oratoric, spre mitingul ei. Nu a fost să fie…societatea civilă a avut peste douăzeci de mii de participanți iar doamna senator aproximativ 700 de oameni, fapt lăudabil de altfel, cu această ocazie proclamând acolo congresul poporului, cu numărul XV, mi se pare, căci al XIV-lea a fost prin noiembrie 1989. “Problema” a fost ca congresul era la Sosoaca iar poporul care nu avea nicio legătură cu congresul, la noi. Remarc două lucruri pe care le consider grave. Conducătoarea “congresului poporului” desfășurat aproape fără popor, nu a avut minimul de bun simț să facă o pauză de bruiaj prin vociferări și muzică, nici măcar când a vorbit Părintele Amfilohie, nici măcar când a vorbit Domnul General Radu Theodoru, nici măcar când a vorbit Starețul Mănăstirii Petru Vodă, Părintele Hariton Negrea. Si-a inceput mitingul făcându-ne sclavi, pentru că am întreprins demersurile legale pentru organizarea mitingului nostru și a terminat acuzandu-ne ca suntem plătiți! Logică beton, am fost plătiți de putere să scoatem câteva zeci de mii de oameni în stradă împotriva puterii! Al doilea lucru se pozitionează în zona unei perfide manipulări. Pe pagina doamnei senator, toate filmările se fac dinspre partea stânga, (extrema stângă este oricum poziția ei favorită), astfel încât s-a dat impresia că Sosoaca vorbeste în fața unei mulțimi uriașe, căci din punctul de vedere al imaginii filmate, cei 700 de oameni ”ai ei” s-au contopit cu cei douăzeci de mii de la mitingul societății civile. Deci senatoarea Diana Iovanovici Sosoacă a adunat 700 de fani si s-a filmat cu o mulțime de peste 20 000 de oameni. La fel a filmat si televiziunea care i-a asigurat sonorizarea, scena și camionul. Nu este pentru prima dată când respectiva recurge la astfel de manipulări pentru a crea senzatia că ea scoate în stradă o mulțime de oameni. Obiceiul ei este de a se ”lipi” de diferite proteste la care nu are niciun rol în organizare sau măcar în promovare si de a face de acolo live-uri sau de a da interviuri pe la diferite televiziuni, fără să specifice organizatorii, construind astfel imaginea că domnia sa este miezul la tot si la toate. La fel a procedat spre exemplu și la Sibiu, la protestul organizat de Calea Neamului împotriva ridicării statuii lui Brukenthal. Nu este vorba aici de orgolii, să nu mă întelegeți gresit, este vorba de un mod de lucru al unui politician care urmăreste cu orice scop prin manipulare să-și facă imagine. Este vorba că degeaba le cerem celorlați politicieni să fie corecti, cinstiți, să spună adevărul, să nu mintă, să aibă onoare, când tu procedezi la fel ca oricare politician pe care îl contesti. Este vorba de credibilitate. Da, avem libera alegere, să nu ne asociem cu Diana Iovanovici Sosoacă care își cere scuze unei ambasade străine, anume cea a Rusiei, atunci când un grup de români se duce acolo pentru a aprinde lumânări în memoria celor 5000 de țărani măcelăriți de trupele sovietice la Fântana Albă. Nu vrem să ne asociem cu un personaj care îndeamnă guvernul să importe vaXXinul Sputnik, nu vrem să ne asociem cu Diana Sosoacă care a aruncat în trecut vorbe de ocară asupra Sfintelor Moaște și asupra Sfântului Apostol Andrei. A greșit si s-a îndreptat? Dar nu am auzit nicio scuză în acest sens din partea ei. Nicio declaratie publică. Putea să spună, oameni buni, în trecut am avut pozitii nefericite, iertati-mă. Nu a spus asta, în schimb a venit cu pretexte copilăresti, zicând că cineva i-a spart contul de Fb. si că i-a pus pe pagina ei postări din urmă. A venit cu minciuni! Orice om stie că acest lucru nu este posibil, nu este posibil tehnic vorbind, ca un haker, oricât de tare ar fi el, să posteze acum pe contul tău texte care să fie din 2018 si 2019. Închei acest subiect spunând că nimeni nu a oprit-o pe Sosoacă să vină ca simplu participant la mitingurile societății civile, nimeni nu a oprit-o să-și facă transimisiile ei în direct sau să dea interviuri din mijlocul mulțimii la televiziuni. Spre deosebire de noi, oamenii simpli, stimata doamna are oricand, la orice ora vrea dânsa, acces pe televiziuni, inclusiv pe cele ale sistemul, pe care le înjură de mama focului, pentru că o primesc în emisiunile lor! Curios lucru! De ce doamna senator cu o asa de mare ‘” popularitate” nu organizează propriile mitinguri în alte zile? Oare pentru ca la Iași și la Cluj a vorbit aproape singură? Oare pentru ca la București, în trecut, în paralel cu Piața Universității, fanii ei au organizat la Victoriei proteste de doar 100 de oameni la care i-a fost rușine să mai vină din cauza numărului mic de participanți?
Al doilea subiect este Dan Grăjdeanu, liderul Frăției Ortodoxe Sfântul Mare Mucenic Gheorghe. Din capul locului spun, că îi respect si admir pe toți membrii acestei organizații care sunt convins că nutresc sentimente sincere făță de Țară si Neam. Problema pe care o am este cu domnul Grăjdeanu, care văd că mai nou se înfrățește cu fostul sef al Clubului de la Roma (organizație masonică), Călin Georgescu. Am tăcut până acum, nu am dezvăluit nimic public, dar după ultimul lui live de pe Fb, nu mai pot să tac. De-a lungul timpului tot ce vă spun aici i-am spus mai întâi lui, în speranța că poate se îndreaptă. În zadar. Apoi am vorbit cu cercul comun de prieteni. Degeaba. Acum vă spun vouă. În ultima lui fimare de pe Fb. Dan Grăjdeanu spune că este atent la duhuri. Eu îi spun să fie atent la duhul adevărului si să nu mai mintă si să nu mai fie ipocrit. Grăjdeanu spune că este preocupat de dragostea dintre frați, de iubirea crestină si că nu trebuie să judecăm oamenii. Eu îl întreb atunci de ce ne aseamănă pe noi, fostii camarazi, cu niste muște care scormonesc în rahat și care s-au obisnuit cu mirosul rahatului. Grăjdeanu minte atunci când afirmă că am stat la masa dialogului, apoi că am stat la masă, înainte de mitingul din 2 octombrie, cu cei de la AUR. Grăjdeanu minte atunci când spune că mi-am încălcat cuvântul. Eu personal nu am avut niciun dialog cu AUR. Din tabara noastră, a organizatorilor mitingului societății civile, au existat într-adevăr mesageri care au discutat cu alti mesageri de la AUR. Niciun om de-al nostru, cu atât mai putin eu, nu si-a dat cuvântul că mergem în mars cu AUR. S-a spus că vom vedea la fața locului, nu am exclus nicio variantă. Dar nimeni nu si-a dat cuvântul în acest sens. La fața locului, mie personal, mi s-a părut nepotrivit să spargem un miting aflat în plină desfăsurare, care ocupase, inclusiv cu membrii AUR, întreaga Piața a Victoriei. Aceeasi opinie au avut-o mai mulți oameni, inclusiv dintre organizatori. La fel, am tot respectul pentru simplii membrii AUR care au iesit în stradă animați de sentimente patriotice. Am prieteni printre ei. Este alegerea lor să facă politică sub conducerea AUR, la fel cum este si alegerea mea să nu fac acest lucru. În viziunea lui Grăjdeanu însă, cei care nu sunt fani AUR, ba mai mult, își mai permit uneori să aibă o atitudine critică, conform libertății de opinie, față de liderii AUR, sunt niste muște care scormonesc în rahat. La fel, suntem muste si dacă nu-l considerăm pe Călin Gergescu, salvatorul României. Oricum, preocuparea mea nu este să atac AUR, dar le spun cu tot respectul celor din conducere, că alegerea lor ca Dan Grăjdeanu să le fie purtător de cuvânt, fie si neoficial, este total gresită, pentru că prin atitudinea lui jignitoare antagonizează si mai mult ”taberele”. Acestui om i-am trecut nenumărate lucruri cu vederea, pe tot parcursul colaborărilor noastre din trecut, tocmai pentru a rămâne în ideea de unitate. Am trecut cu vederea că a mințit, atunci când într-un interviu din Formula As, a spus că Ziua Națională a României din 2017, de la Târgu-Secuiesc, a fost organizată de Fratia Ortodoxă și că românii din Târgu au stat ascunsi pe după perdele. Calea Neamului, organizatoarea Marșului prin centrul orașului, lipsea cu desăvârșire din relatări. Mai grav este că lipseau din acestea si bravii români din Târgu-Secuiesc care au fost prezenți la manifestări, alături de frații lor din întreg județul Covasna si din întreaga tară. Am fost în total 1000 de oameni cu 1000 de steaguri tricolore, mobilizarea si strângerea celor 1000 de steaguri și oameni, revenind în mare parte Asociației Calea Neamului. În viziunea lui Dan Grăjdeanu a existat însă doar Frătia Ortodoxă, care într-adevăr, a avut un rol important, venind cu două autocare pline de la Ploiesti, rol evidențiat la acel moment în postările de pe contul meu de Fb. Dan Grăjdeanu mi-a spus mai apoi că interviul pe care i l-a acordat lui Claudiu Târziu, i-ar fi fost cenzurat. Varianta originală pomenea în trecere și de Calea Neamului, într-adevăr, dar doar în trecere, restul minciunii rămânand. La fel a procedat si cu Marșul pentru Limba Română din 2018, prin care am stopat Codul Administrativ, conform căruia limba maghiară ar fi devenit a două limbă oficială în stat. Organizarea a apartinut Asociatiei Calea Neamului (care a si initiat protestul) si Forumului Civic al Românilor din Covasna, Harghita si Mureș. Alături de noi au venit zeci de organizații din tară si peste 2000 de români, care au făcut un marș pe o ploaie torențială, 7 km, de la Parlament până la Cotroceni. Într-un film de promovare al Frăției Ortodoxe, Dan Grăjdeanu afirmă în schimb, că Frăția a făcut totul. Ceilalti pur si simplu nu au existat. De Ziua Armatei la Valea Uzului, 2020, Grăjdeanu în postările sale, procedează la fel. Aceeasi schemă o aplică si în relatările despre mitingul din fata Palatului Cotroceni din 1 martie 2020. Există exclusiv Frăția, ceilalti sunt pur si simplu rași. Ma intreb pentru ce a făcut acest lucru? Din cauza orgoliului, pe care eventual l-aș putea înțelege, sau din cauza ca a avut misiunea să acopere Calea Neamului în acțiuni? A avut rolul unui steag fals? La aceste intrebari nu mi-a răspuns. In campania prezidentială, o sustine pe Viorica Dăncilă, nu am obiectii fată de acest lucru, a fost treaba lui, dar am obiectii atunci când din nou a mințit, spunând că PSD ne-a sustinut cu Codul Administrativ! Păi cum să ne sustină când chiar PSD impreună cu UDMR, l-a făcut? A uitat că am protestat tocmai împotriva acestui lucru? După 2020, 1 martie, am decis să rup colaborarea cu acest om, nu din orgoliu, ci pentru că am ajuns la concluzia că nu respectă anumite principii de corectitudine si onestitate. Nu neg faptul că Frăția a avut un rol bun de-a lungul actiunilor, am primit sprijin atât uman cât si material în câteva dintre ele, asa cum am avut sprijin si din partea altor organizatii, dar mai ales din partea oamenilor neafiliați niciunei asociații. Toate acestea au fost un efort comun. Nicio entitate, niciun om, nu a avut însă îndrăzneala să steargă cu buretele acest efort comun si să-l canalizeze exclusiv pentru propria organizatie sau persoană. De fiecare dată am evidențiat cu majuscule rolul Frăției, de au ajuns unii oameni să mă întrebe dacă fac parte din această organizație. Am trecut si peste faptul că la unele sedințe ale Frăției, Dan Grăjdeanu le spunea membrilor săi că e bine să participe la actiunile Calea Neamului, pentru că vine multă lume la ele si isi pot recruta membri. Am trecut și peste ,,Să-l lăsăm în pace deocamdată pe Tîrnoveanu, că mai avem nevoie de el”…iți sună cunoscută această expresie, ”frate” Dan? Am trecut peste toate, ne-am mai intersectat la diferite mitinguri odată cu începerea ”pandemiei”, ne-am salutat, nu i-am purtat pică. Acum domnul Grăjdeanu a ales să înscrie Frăția în AUR. Nimic deosebit în asta, este dreptul lui. Dar de aici si până a-i condamna pe cei care nu fac la fel, este mare distanță. Ne acuză cu prilejul ultimului miting că fostii camarazi i-au întors spatele. Nu cumva tu ne-ai întors spatele, când de-a lungul înregistrărilor tale filmate ne faci ,,așa-ziși naționalisti”, ne ții lumânarea dacă ne spovedim sau nu, când si unde fumăm (asta este de clasa a II-a, curtea școlii), ajungând până a ne face ,,muște care scormonesc în rahat”? Culmea, ne judeci pe noi în live-uri, cu pieptul scos în față, dar nu ai nimic de spus despre Călin Georgescu care-l consideră pe Mântuitorul Iisus Hristos un ,,iluminat”? Faci fraze ”dibace” în care ai îndrăzneala să-l compari pe Georgescu, fie si indirect, cu Sfântul Apostol Pavel? Dai ”lecții” de teologie afirmând că noi am fi fost în stare să-l judecăm până si pe Iisus Hristos? Adică dacă ne permitem să avem o opinie negativă despre Călin Georgescu, asta înseamnă că l-am fi judecat si pe Sfântul Apostol Pavel si pe Hristos? Măi omule, tu realizezi până unde ai ajuns? Si culmea, tot tu esti supărat și nervos si cu pieptul umflat? Cum poți să faci astfel de comparații? Astfel de blasfemii?
Curios este faptul că între tine si Sosoacă elementul comun este Călin Georgescu. Curios este faptul că deși senatoarea atacă frecvent AUR, tu, DE FAPT, o lauzi de fiecare dată, afirmând că are un duh de luptătoare, de voievozi! Care o fi Dane, duhul ce te animă în luptă? Nu poti nega că nu stii cine este Georgescu, personal ti-am povestit despre el, împreună cu cel mai bun prieten al meu. Ti-am povestit lucrurile astea demult, pe vremea când nu eram un ,,așa-zis naționalist”. Nu duce o întreagă organizație pe un drum greșit, ai milă de toti oamenii bravi din Frăția Ortodoxă Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, de toți oamenii tăi care au palmele crăpate de muncă și nu întina un Ideal. Nu-i pune remorcă la mașina de lux a masoneriei, nu-i sminti, întoarce-te pe drumul cel vechi. Nu mai arunca cu pietre în fostii camarazi, avem păcate multe, nu ne-am fălit niciodată că suntem fără de păcat si tocmai de aceea îți voi răspunde la aceste atacuri de acum încolo. Dacă vrei să facem ”jocul” ăsta, îl vom face.
Închei, spunând așa, respect pentru toți membrii Frăției Ortodoxe, frați și surori care au fost umăr lângă umăr cu mine pe toate câmpurile de luptă. Împreună am dat piept cu inamicul, împreună am biruit în atâtea si atâtea bătălii, împreună am luat pe obrazul nostru vorbele de ocară ale dușmanului si le-am întors impotriva lor înzecit prin demnitatea noastră. Nu v-am dezămagit niciodată, am fost cinstit întodeaunaă față de voi. Am considerat că, în lupta pentru această țară, primează în primul rând ridicarea Demnității Nationale.
Cu Dumnezeu înainte pentru Biuruința Namului Românesc!” Mihai Tarnaveanu. LINK

________________

SHARE prin butoanele de mai jos si URMARESTE BLOGUL CE-I CU NOI? PRIN EMAIL. INSCRIE-TI ADRESA DE MAIL PENTRU A PRIMI AUTOMAT CELE MAI NOI ARTICOLE si apasa butonul FOLLOW. Vezi optiunea IN LATERAL STANGA daca esti pe laptop sau PC sau MAI JOS daca esti pe mobil.

7 responses to “Protest 2 Octombrie 2021 Bucuresti, Piata Victoriei. Stop Dictatura Medicala. Fara Certificate Covid.

  1. Cel mai frumos protest de la rev din 89 și pana azi. Un protest pașnic, cu credință și patriotism. Un protest cu adevărat romanesc.

    În jur de ora 7pm Vodafone a blocat internetul ptr ca protestatarii sa nu poata comunica. Ca urmare voi renunță pentru totdeauna la serviciile lor. Am renunțat la carturesti și la alte librarii care au boicotat referendumul. Se poate trai și fără ei. Însă ei fără noi nu pot exista.

    Recomand oricărui român sa renunțe la serviciile celor care ne ataca, mai ales în astfel de situații. Plătim aceste servicii și ele trebuiesc furnizate corect și cinstit

Spune-ți părerea aici: