Vrei copil homosexual şi îndoctrinat cu mizerie occidentală? Dă-l la liceul George Coşbuc din capitală!

liceu george cosbuc propaganda gay pro homosexuali lgbt profesoara roxana marin parada in scoalaÎn Coşbuc se întâmplă nişte chestii… e un citat al celor care au atras atenţia în 2013 cu privire la mizeria de îndoctrinare gay (şi de alte tipuri) care a avut loc în liceul George Coşbuc din Bucureşti (sub paravanul conceptelor occidentale precum drepturile omului, anti-discriminare, egalitatea de gen, feminism etc). Foarte multe anormalităţi pe care le putem vedea în societatea vestică, în special în SUA, sunt promovate la scară largă sub paravanul acestor concepte. Îndoctrinarea copiilor în Coşbuc a avut probabil loc fără ca părinţii să ştie ce tâmpenii sunt băgate în creierul copiilor lor şi probabil are loc şi în prezent. Nu ştiu cum mi-a scăpat acest subiect-scandal atunci când a avut loc în 2013, dar citind astăzi un articol recent care susţine această îndoctrinare mizerabilă şi distrugătoare de suflete m-am îngrozit când am aflat ce se întâmplă în liceul George Coşbuc din Bucureşti şi la ce manipulări şi programări mintale sunt supuşi săracii copii de acolo – viitori activişti gay sau…chiar viitori gay. Detalii în continuare:

(UPDATE: Menţiune: NU am nicio problemă cu oamenii gay care îşi văd de treaba lor şi nu îşi mediatizează orientarea sexuală şi nu promovează astfel de lucruri în societatea românească. Eu am o problemă cu propaganda în favoarea homosexualităţii, ca fiind ceva normal şi firesc pentru societatea umană, când de fapt este ceva distrugător.)

Eu de fapt căutam detalii despre revista Decât o revistă (DOR) – să văd ce-i cu ea? Am înţeles rapid că trebuie adăugată în lista mea cu surse toxice de informare. DOR este prietenă cu Revista 22 (deja trecută în listă) ( revista22.ro/22-va-recomanda-decat-o-revista-8092.html ), este susţinută de Centrul de jurnalism Independent ( cji.ro/despre-cji/echipa-cji/ ) – susţinut de Open Society a lui Soroş şi partener cu mizeria SAR etc. În plus promovează tâmpenii occidentale legate de “normalitatea” homosexualităţii şi atacă Biserica noastră strămoşească şi orele de religie în şcoli. Adică, pe scurt, revista DOR face parte din clica aia foarte numeroasă de ONG-uri, companii, ambasade si publicaţii anti-româneşti, care susţin anti-valori pentru distrugerea mentală a poporului nostru. Câteva dintre aceste asociaţii sunt listate ca semnatare a unei solicitări către europarlamentarii români, pe site-ul ASUR (asociaţie care atacă la greu religia şi Biserica Ortodoxă) ( asur.ro/rezolutie-comisie-libertati-civile/?lang=en ).

Iată-le: Scrisoarea este semnată de: Asociația Secular-Umanistă din România (ASUR), ECPI, Asociația Transcena, Centrul FILIA, Fundația Soros, GRADO, CARUSEL, Asociația EPAS, CPE – Centrul Parteneriat pentru Egalitate, Societatea de Educație Contraceptivă și Sexuală, SAR – Societatea Academică din România, CeRe – Centrul de Resurse pentru participare publică, CJI – Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociația FRONT, CENTRAS, Fundația Tineri pentru Tineri, ActiveWatch, Asociația Solidaritatea pentru Libertatea de Conștiință, APADOR-CH, SoLib – Societatea pentru Libertate Individuală, Asociația Umanistă Română, Asociația Mame pentru Mame, TRANSform România, ARDOR.

În mini documentarea mea despre revista DOR am dat la ei pe site peste un articol recent (aprilie 2015) intitulat Libertate, care povesteşte, din punctul lor de vedere (de susţinători ai propagandei gay şi toate celelelalte), ce s-a întâmplat la Coşbuc în 2013. Recomand tuturor românilor să citească acest articol, dar cu precădere părinţilor care ar vrea să-şi trimită copiii la liceul George Coşbuc. Cei cărora li se vor părea normale toate activităţile făcute de profesoara aceea de engleză cu copiii în liceu…asta e, aţi fost păcăliţi de propaganda mass mediei străinilor că toate mizeriile astea din occident sunt normale şi de dorit. Restul românilor, care vă veţi indigna cu privire la ce se întâmplă într-o şcoală din România, să conştientizaţi că se aplică asupra noastră metoda “paşilor mărunţi”, şi că se tinde spre o societate de oameni distruşi mental şi programaţi să considere ANORMALUL ca fiind normal. Cineva spunea că “Viitorul este America”. Adică, dacă vreţi să vedeţi cum va arăta societatea românească dacă lucrurile merg în aceeaşi direcţie, uitaţi-vă la cum arată şi cât de distrusă este societatea americană astăzi, şi veţi afla cum vom ajunge şi noi.

Redau câteva citate din articol mai jos, să vedeţi ce se întâmplă atunci pe la Coşbuc (probabil şi acum):

(dacă propaganda anti-normalitate a reînviat subiectul anul acesta prin revista DOR, să-l mediatizăm şi noi, doar că privit în lumina noastră, a celor încă nedistruşi mental)

Libertate, revista DOR #12, aprilie 2015  ( decatorevista.ro/libertate-dor-12/ ):

(pasaje)

Profesoara de engleză Roxana Marin, de la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc” din Bucureşti, era acuzată că a organizat o paradă gay în liceu.

profesoara Roxana Marin activista pro gay lgbt parada homosexuali gay accept

Roxana Marin, activistă gay, profesoară la Coşbuc

În ştirea intitulată „Gay Pride în şcoală – Un dascăl promovează LGBT”, tatăl declara că sunt câteva profesoare de engleză activiste în mişcarea gay şi chiar în ziua precedentă una dintre ele a propus, la clasa în care e şi fiul lui, să participe la o paradă şi la un workshop de scris eseuri.

…programa ministerului care recomandă ca metodologie campanii de promovare a egalităţii.

Apăruse imediat după ştire un „apel la boicotarea” Coşbucului, semnat de peste 30 de organizaţii creştine şi naţionaliste. (menţiune Ce-i cu noi? – îl găsiţi AICI)

…următoarea (elevă) a spus că a făcut ore de drepturile omului şi a înţeles că oamenii sunt diferiţi şi nu e nimic rău în asta.

Roxana (profesoara) a folosit momentul ca să-i pregătească pentru ce putea urma: dacă îi va întreba cineva care-i treaba cu „propaganda gay” de care e acuzat liceul, să nu uite să spună de orele de drepturile omului şi de activităţile în care au învăţat printre altele şi despre feminism, romi, autism.

Majoritatea acelor activităţi au avut loc aici, în sala 17, o clasă de la parterul Coşbucului, o şcoală cu circa 1.100 de elevi, în clasele V-VIII şi liceu.

(Coşbuc) “este locul unde poţi să-ţi pui în aplicare ideile nebuneşti şi unde eşti ajutat să le faci să devină realitate (…) Aici poţi fi tu. Aici nu te judecă nimeni pentru felul în care eşti, eşti cine vrei şi cum vrei (…)” (menţiune Ce-i cu noi? Cât de anormală, greşită, nesănătoasă şi dăunătoare este această idee, şi totuşi este promovată ca ceva bun. Cum adică e ok să fii ORICUM, CUM VREI?!?)

În sala 17 e şi sediul CARE – Centrul pentru Acţiune şi Responsabilitate în Educaţie, un „grup informal” cum îl numeşte Roxana, în care elevi, foşti elevi – „alumni”, în coşbucheză –, profesori şi părinţi participă la activităţi pe varii teme sociale, fac public speaking şi debate şi tot felul de extracurriculare. De aici a pornit în februarie anul trecut un gay pride, adică vreo 20 de puşti din clasa a XII-a, plus cine s-a mai alăturat pe parcurs, s-au încolonat sub un steag colorat în curcubeu şi au zburdat pe holurile liceului. Atât a fost: „dragonul-curcubeu” şi un mesaj lipit pe uşă: „7-12% of us are Lesbians or Gays or Bisexual or Trans RESPECT US – teachers, students, friends & family”.

propaganda parada gay steag curcubeu scoala liceu george cosbuc bucuresti profesoara roxana marin

De aici urma să pornească şi anul acesta pe 15 februarie un gay pride, parte din programul extracurricular opţional LGBT History Month & African American History Month, gândit de Roxana împreună cu o colegă americancă, profesoară de engleză şi drepturile omului şi cu o profesoară de română.

Mai vehemente au fost blogurile şi site-urile organizaţiilor anti-homosexualitate, care acuzau Coşbucul şi pe Roxana de „propagandă homosexuală” şi pervertire a copiilor. În replică, elevi, alumni, părinţi, prieteni activişti au răspuns cu articole, memorii şi petiţii de susţinere a iniţiativelor de „promovare a anti-discriminării”.

Era prima oară când se puneau public sub semnul întrebării – şi nu oriunde, ci la televiziunea naţională – iniţiative pe care Roxana le desfăşura în şcoală de mai bine de 10 ani. (…) să crească nişte adulţi deschişi la minte şi toleranţi. (menţiune Ce-i cu noi?: Vă daţi seama câţi elevi au fost manipulaţi-îndoctrinaţi în a tolera şi promova ANORMALITATEA? Nu e vorba de a respecta că alţii sunt diferiţi de tine, ci e vorba că acei copii sunt învăţaţi că lucruri anormale sunt fireşti şi normale, şi sunt învăţaţi să accepte dezvoltarea anormalităţii în societate, ca fiind ceva bun; cei care cred ca homosexualitatea este ceva normal pt societatea umană, să citească măcar cartea „Fața nevăzută a homosexualității” , Virgiliu Gheorghe, Ed. Christiana, 2014)

Profesoara spera că „scandalul” îşi va găsi repede rezolvarea pentru că nu credea că ar fi greşit cu ceva şi era important să poată continua.

(…) a fost împreună cu directoarea la Minister în audienţă la doi consilieri, cărora le-au arătat manualul şi programa cursului opţional de drepturile omului pentru liceu.

Manualul, elaborat de British Council şi aprobat de minister, promovează, cum spune introducerea, valori împărtăşite de miliarde de oameni de peste tot din lume: respect pentru diversitate, adevăr, dreptate, demnitate, libertate a expresiei. Programa ministerului spune că acel curriculum corespunde legii învăţământului şi recomandărilor internaţionale referitor la educaţia pentru cetăţenie democratică (menţiune: despre ţeapa numită Democraţie citiţi în capitolul Democraţia împotriva Neamului, în cartea Pentru legionari, de CZC – cei care cred ca democraţia e nemaipomenit de bună, vă rog, căutaţi pe net cartea şi citiţi acest articol, sau mai degrabă toată cartea), modalităţile propuse pentru lucrul cu elevii incluzând: „discuţiile libere în clasă în interpretarea unor cazuri; argumentarea pro şi contra unei idei; investigaţii ale unor cazuri de încălcare a drepturilor omului şi identificarea abuzurilor comise; campanii de promovare în şcoală a drepturilor şi responsabilităţilor elevilor, a egalităţii de gen etc.; colaborarea cu organizaţii neguvernamentale.”

Roxana a contactat organizaţia Romani Criss, care abia închega activismul rom în România, şi s-a oferit să ajute cu orice ştia ea să facă şi ar fi avut ei nevoie.

S-a împrietenit şi cu cei de la ACCEPT, care porniseră şold la şold cu Romani Criss mişcarea pentru drepturile minorităţilor sexuale. Aşa a ajuns să asocieze prima oară conceptul de homosexual cu o persoană, dându-şi seama că e ceva foarte normal şi firesc.

Prin voluntarele americance din programul Peace Corps a luat contact cu mişcarea feministă, crescând de la abordarea „feministele sunt nişte frigide cretine”, la „feminismul e bun, să-l practicăm”, la „trebuie să luptăm pentru egalitate de gen”.

Aşa crede că trebuie să acţioneze şi educaţia elevilor. Să nu scoată în evidenţă un grup ca fiind deosebit, ci să-i înveţe pe rând despre toate: „Azi unguri, mâine ţigani, poimâine homosexuali. Până începe să le pice fisa”. (menţiune Ce-i cu noi?: adică până îşi însuşesc ideile dăunătoare inoculate prin educaţie în creierul lor).

Roxana este o edu-activistă pentru că crede că e important să-i expună pe copii la lumi cât mai multe şi mai diferite, să le organizeze discuţii şi ateliere în care să cunoască oameni cât mai diverşi, să-i ajute să afle cum sunt discriminate minorităţile, să le povestească din copilăria ei şi să se uite cu ei la documentare stând pe jos în sala 17 şi ronţăind seminţe. E important să mai organizeze câte-un pride şi să le facă în şcoală pentru că acolo se formează oamenii.

Roxana numeşte libertatea de a fi tu însuţi „a fi varză”. „Cei care etichetează, cei care spun, bă, eşti varză, sunt oamenii care nu sunt ei înşişi, ci doar reflecţii ale sistemului.” Pentru ea, a fi varză înseamnă să fii tu, să simţi şi să te exprimi fără teamă, să nu te laşi băgat în tiparele croite pentru sexe, vârste, roluri sau profesii. A fi varză înseamnă să poarte bocanci chiar dacă e „purie”, cum îi zic nepoţii, să aibă „coaie” chiar dacă e femeie, să zică „fuck” şi „shit” şi să se hăhăie cu copiii chiar dacă e profesoară. (menţiune eu: pe scurt, ideea dăunătoare promovată este că “nu contează CUM eşti, te acceptăm ORICUM – nu există un comportament optim şi de dorit, ORICE FACI E NORMAL, pentru că suntem diferiţi.” Cum credeţi că ar arăta o societate umană care pleacă de la această idee de bază? :) Şi încă ceva: Principiile şi valorile morale ale poporului român sunt “tipare” în care cu toţii ar trebui să ne încadrăm! Desigur, ea ne recomandă şi recomandă copiilor să nu cumva să se încadreze în “tiparele Sistemului”, ci să facă CE VOR EI. Libertate totală. Yeeei.)

Tim, mentorul Roxanei. „Center of the Universe”, cum îl are trecut în telefon, un avocat spre 60 de ani care-a venit în România în 1999, cu soţia, care lucra la USAID, a luat-o pe Roxana sub aripa lui, a implicat-o în proiecte din societatea civilă, a luat-o ca secund şi i-a pasat joburi. În 2002 a predat cu ea primul curs de drepturile omului la Coşbuc, după manualul care abia ieşise.

„Este vorba despre promovarea homosexualităţii şi a promiscuităţii sexuale”, acuza apelul la boicotarea liceului, semnat de 36 de organizaţii creştin-ortodoxe şi naţionaliste. „Astfel, li se inoculează elevilor ideea falsă că asemenea comportamente sunt fireşti şi că pot constitui o alternativă viabilă, dacă nu optimă, în parcursul lor către statutul de adult.”

„Ambasade ca ale Olandei, Cehiei, Franţei şi Marii Britanii sunt promotoare active ale perversiunilor în ţara noastră, încât până şi ambasadorii lor participă la respingătoarele parade stradale”, spunea un articol de pe site-ul asociaţiei Alianţa Familiilor din România. „Aşa că homosexualilor le-a venit ideea să introducă acţiunile propagandistice, prin intermediul acestor ambasade, în acele instituţii de învăţământ care derulează programe de cooperare cu acestea. [Coşbuc] a părut a fi un punct de pornire potrivit.”

Vocile de susţinere a iniţiativelor Roxanei au fost ale elevilor, alumnilor, părinţilor şi organizaţiilor prietene ale CARE. ActiveWatch-Agenţia de Monitorizare a Presei a depus o sesizare la Comisia de Etică TVR referitor la felul în care au fost realizate ştirea şi dezbaterea ce-a urmat. Ambasada SUA a trimis o scrisoare de susţinere la Minister.

Într-un proiect de teatru stradal cu organizaţia feministă h.arta, Roxana, încă o profesoară şi 14 puşti şi-au tras la sorţi dintr-o pălărie roluri (politician, seropozitiv, curvă, refugiat, homosexual, pensionar) şi au abordat trecătorii, ca să le atragă atenţia asupra rolurilor pe care le jucăm în societate.

Au organizat un focus grup pe tema „Homofobia în şcoli” condus de Institutul pentru Drepturile Omului din Copenhaga, au făcut în holul şcolii o expoziţie care documenta istoria drepturilor minorităţilor sexuale în România din interbelic încoace, în iarna asta au organizat în cadrul orei de drepturile omului un panel LGBT, în care opt invitaţi şi-au împărtăşit poveştile personale.

…graffitiuri făcute de nişte puşti în curtea liceului, ca activitate din Săptămâna Altfel: unul care spunea „I just came in my face”, unul cu „Drop acid not bombs” şi un craniu care vomită un curcubeu.

Roxana e optimistă pentru că în lumea de azi trendul e să nu fii rasist, sau homofob, sau să discriminezi în vreun fel. Dacă în România, la câteva zile după Gală, mai multe ONG-uri creştine propuneau ca, în Constituţie, căsătoria să fie definită expres ca „uniunea liber consimţită între un bărbat şi o femeie”, în Franţa tocmai se oficiase prima căsătorie a unui cuplu gay. Roxana crede că cei care discriminează pierd trenuri şi o apucă furia – mai ales când e vorba de puşti –, dar apoi i se face milă. De-aia ar vrea ca şi alţi profesori care au idei să aibă curaj să le pună în aplicare şi se gândeşte la parteneriate între ONG-uri care apără drepturile minorităţilor şi inspectorate.

Articolul integral aici:

decatorevista.ro/libertate-dor-12/  – o să vedeţi că articolul este manipulatoriu – te face să crezi că cei care sunt conservatori cu privire la valorile şi credinţele seculare ale neamului românesc sunt nişte stupizi înapoiaţi care se conformează “Sistemului”, amestecă o grămadă de informaţii, pune egal între discriminare şi apărarea propriilor valori morale şi principii de viaţă, pune egal între a arăta răul cu degetul şi a judeca pe cineva/a discrimina pe cineva, amestecă aspecte pozitive ca să le uiţi-ignori pe cele negative, mizează mult pe partea emoţională a cititorilor ca să nu mai gândească lucid şi raţional despre ceea ce citesc, ci doar emoţional etc.

CONCLUZIA: Să-ţi tot dai copilul pe mâna şcolii fără să te intereseze ce i se bagă în cap acolo! Copiii supuşi propagandei gay au mari şanse să ajungă activişti gay sau chiar să devină gay, că doar e ceva normal şi firesc…

Detalii pe acelaşi subiect aici:

http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2013/02/11/liceul-cosbuc-propaganda-homosexuala/

http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/02/19/sodomia-patrunde-si-in-scoala-publica-luna-istoriei-lgbt-sau-propaganda-gay-la-doua-facultati-din-universitatea-bucuresti-si-la-liceul-cosbuc/

http://www.rostonline.ro/2013/03/boicotati-colegiul-george-cosbuc-din-bucuresti/ – „Să nu vă întoarceţi virgine din vacanţă!” (din sfaturile profesoarei Roxana Marin către eleve).  Încurajăm părinţii să evite înscrierea la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc” din Bucureşti a copiilor lor, considerând că procesul educaţional din instituţia numită le pune acestora în grav pericol dezvoltarea firească – mentală, intelectuală, spirituală şi chiar fizică.

BONUS de final: ce distribuie profesoara Roxana Marin elevilor, prietenilor şi cunoscuţilor pe Facebook:

propaganda gay lgbt profesoara roxana marin liceul george cosbuc

click pe imagine pentru a se mări

…………..

Emilian, 29 iul 2015, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman. (articol updatat – în special introducerea – pe 31 iulie; imi cer scuze dacă din introducerea iniţială se înţelegea altceva, sper ca acum e mai clar mesajul transmis de mine prin acest text)

20 responses to “Vrei copil homosexual şi îndoctrinat cu mizerie occidentală? Dă-l la liceul George Coşbuc din capitală!

  1. Parinti poarta toata vina DACA profesorul atrage atentia unui elev ca se comporta ciudat AUTOMAT copilul spune parintelui ACESTA reclama profesorul sau profesoara DECI cand iti neglijezi copii dai vina pe Homalai cu bani DA si tu bani copilului tau sa nu priveasca la alti cand mananca sau bea un suc Si cu siguranta copilul vba refuza prieteni cu oameni bolnavi sau perversi.

  2. NU cred ca asta e problema Nelule, problema este ca copii sunt indoctrinati la scoli catre promovarea globalizarii, a noii ordinii mondiale a acepta miscari de fringe precum e pedofilia si homosexualitatea fara ca copilul sa fi decis asta. Sa urmareasca pentreu ca altii o fac si ca e cool. Daca Roxana asta e pentru exprimarea libera de ce nu lasa copii sa isi formeze parerile proprii despre homosexuakitate si sa nu li se impuna sa creada intr-un anumit fel.

    • Activistii astia profita de conceptele alea occidentale cu egalitatea de gen, feminism, anti-discriminare si le aplica spre extrem penttru a promova / face propaganda unor lucruri negative, ccum ar fi homosexualitatea ca ceva normal in societatea umana.

  3. De acord, dar nu numai la liceul George Coșbuc din capitala se intampla asemenea chestii. La mine la scoala, la ora de cultura civica (care s-ar putea numi la fel de bine ora de propaganda occidentala “politic corecta”) ni se explica foarte clar următorul lucru, la care te rog sa fii foarte atent: ca acum cuplurile gay nu mai sunt dom’le considerate o anomalie, ci ele sunt o ALTERNATIVA a familiei clasice! Iti poti imagina ca de la 14 ani ni se spune asta chiar in scoli? Eu abia am suportat sa aud, dar n-am avut ce face, in timp ce majoritatea clasei a fost de acord cu asta. Peste tot se promovează aceste anomalii si ma tem ca in curând va urma ca elevii sa fie mobilizați pentru proteste pro-lgbt….

    • …..ce sa zic, aiurea rau. Insa da, asa este, cuplurilee gay sunt considerate asa, insa trebuia completata treaba asta cu “in tarile x, y si z” si cu “iar noi romanii trebuie sa luptam sa nu se intample asa ceva si la noi in tara” etc. Insa astfel de profesori sunt ei insisi manipulati/indocrinati si imbatati de frumusetea si bunastarea iluzorie a Vestului, sau sunt chiar activisti precum profesoara de la Cosbuc. Problema e ca parintii nu supravegheaza ce invata copiii la scoala. L-am dat la scoala, gata, am rezolvat-o cu educatia copilului :). In occident e si mai rau ca la noi, imi zicea o ruda de prin italia ca nu o vede in persoana pe invatatoaarea copiilor decat de vreo 2 ori pe an, ca nu prea au acces in scoala si ca tot ce stie e ce note/calificative ia copilul, atat, habar n-are ce se intampla in scoala. Ehe. Dar sunt toate legate – saracia, feminismul, educatia(indoctrinarea / programarea mintala) prin scoala. Micsorezi salariul barbatului, familia nu mai face fata cheltuielilor, bagi feminism la greu in capul femeii, femeia isi ia job si se face femeie de cariera, face maxim 1 / 2 copii pe care ii creste nu se stie cine (in timp ce o familie sanatoasa inseamna multi copii crescuti de parinti), si parintii sunt nevoiti sa dea copilul la scoala pt “educatiee” si baby sitting. Si acolo, Sistemul il modeleaza cum vrea :)

  4. Parerea mea e ca Fascismul a aparut ca o reactie la Comunism si Fascismul si Comunismul fiind de fapt forme extreme ale Socialismului. Deci, impotriva unor atitudini homosexuale excesive prin exhibitionism, consider ca puritanii simt si ei nevoia sa reactioneze exagerat si sa se exhibitioneze… Mi se pare O.K. din partea celor ce reactioneaza fiindca ii consider provocati. Referitor la Cloaca aia de liceu ce manjeste de mult numele unui poet pastoral, am crezut ca s-a schimbat ceva pe acolo… Prin 1975 aflam si eu ca respectivul liceu organiza orgii sexuale cu participarea profesorilor si a elevelor. Nu se vorbea decat foarte rar de homosexualitate iar numele erau putine, mai mult masculine, apartinand cel mai des unor oameni de arta… Am banuit ca naravul liceului Cosbuc a fost transferat la Tonitza, dupa 1990 dar, uite ca…

  5. Referitor la ORA DE RELIGIE, cred ca scoala ar trebui sa tina cont de faptul ca, la fiecare clasa, cel putin un elev ar putea fi ateu sau de alta confesiune decat majoritatea. Curicula n-ar trebui sa vorbeasca de o religie anume ci de Importanta religiei, despre cum s-a ajuns la religie (prea pretentioasa pentru varsta lor, TOTEM si TABU si ANGOASA in CICILIZATIE, a lui Freud, poate intr-o prelucrare apropiata de nivelul lor), despre rolul ei in istoria moderna a Omenirii (fara a intra in evenimentele istorice provocate de acestea) si – desigur – enumerarea celor mai cunoscute religii si culte (fara a intra in evenimentele istorice provocate de acestea), ar fi suficient. Profesor de Religie n-ar trebui sa fie un popa sau muftiu sau rabin… Religia – concret – ar trebui facuta la Scoala de Duminica (sau sambata…) de unde elevul ar trebui sa vina pa Profu de Religie cu prezenta si calificativul (cu exceptia ateilor care vor participa la ORA DE RELIGIE, dar care – impotriva discriminarii – vor lua parte sambata sau dumunica la un cerc aplicativ la scoala sau la ONG -ecologisti, voluntari activitati, adunat plante medicinale, castane, etc… – sau “Palatul Copiilor(?), de unde vor aduce – de asemeni – prezenta si calificativul (la fiecare ora de religie sau la incheierea situatiei scolare tri/semestriale.

    • Ora de religie (si foarte rar ora de dirigentie) ESTE SINGURA ORA LA CARE COPIII NOSTRI AUD CEVA DESPRE MORALITATE, CARACTER, BUNA CREDINTA, ALTRUISM, MODESTIE, IUBIRE FATA DE APROAPELE etc. In rest, doar gramezi de informatii – multe dintre eletotal inutile, pe care oricum le vor uita in minutul 2. Mafia strainilor care conduce Romania se lupta continuu sa scoata din scoala ora de religie. Nu cadeti in plasa lor sa faceti si dvs jocul acestei mafii!

  6. Parintii elevilor de a VIII-a care au sesizat TVR au reclamat faptul ca aceasta Roxana Marin si nu doar ea nu isi face orele pentru ca ,,nu are chef”.
    Elevii de clasa a VIII-a au de dat examene la engleza pentru intensiv, iar in loc sa faca la scoala materia deveneau clientii meditatiilor.

    Mai mult acesti elevi de clasa a VIII-a au fost scosi de la ore fara voia lor sau a parintilor sa faca ,,activism” pentru cauza doamnei Roxana.

    Homosexualitatea a devenit un scut si un pretext pentru orice. Se reclama lipsa sistematica de la ore inseamna ca ai ceva cu homosexualii.

    Nu ne-am trimis copiii la scoala de dragul nici a homosexualitatii si nici a homofobiei. Problemele acestea trebuie sa si le rezolve in timpul liber. Faptul ca in manualul de clasa a 10-a exista o discutie la o singura lectie despre egalitatea de sanse nu iti da dreptul sa schimbi programa scolara si sa faci de la gimnaziu la liceu numai drepturile homosexualilor.

    Exista eleve care acum 3 ani au fost fortate sa plece din liceu sau au plecat nemultumite ca in loc sa face ore de engleza primesc sfaturi de genul ,,sa nu veniti virgine din vacanta”.
    Un exemplu este Laura Huica, eleva care s-a mutat in alt liceu din cauza unei campanii de ura dezlantuita de grupul lesbienelor din acest liceu.
    Acesti sustinatori ai homosexualitatii se prezinta ca mari ,,democrati”, sustinatori ai diversitatii de opinie, insa cand cineva are alta parere decat ei sunt in stare de orice.

  7. In momentul in care parintii de la Cosbuc au inchiriat panouri publicitare in care atrageau atentia asupra a ceea ce se intampla in liceu, doamna Roxana cu echipa ei au luat galeti de vopsea si le-au aruncat pe panouri ca sa nu se vada textul. Asa da diversitate de opinii. Cand fac parade ar trebui sa aruncam si noi cu vopsea peste ei.

  8. Mai nou Roxana Marin ironizeaza pe unul din conturile Facebook ale liceului pe care il si administraza acest articol instigand impotriva site-ului care l-a publicat. Cei care nu sunt de acord cu ea sunt realmente terorizati de gasca de homosexuali si lesbiene din scoala.

  9. Iata ce ii raspunde un fost elev:

    “Eu am făcut atât gimnaziul cât și liceul la Coșbuc.

    Mai mulți drogați, copii de bani gata și dereglați psihic ca aici nu am întâlnit.

    Mă bucur că am scăpat din acest loc.”

  10. Dacă cumva-cumva vrei să vezi : cine , când , unde şi ai ales DE CE a căutat să distrugă : monarhia şi AUTOCRAŢIA , adică inventând :
    DEMONcraţia , comunismul , repu(b)lica , precum şi alte tâmpenii pompieristice-ş-zumzăistice de genul ăsta…
    Eee… păi atunci , ia caută tu pe YouTube : =Protocoalele Înţelepţilor Sionului= ;
    căci ăsta-i Abecedarul oricui vrea să mai priceapă câte ceva-ceva din dedesupturile acestei politici mondiale diabolice-ş-perverse , adică să mai priceapă şi altceva decât varianta cea standardizată-ş-OFICIALĂ pe care ne-o tot vâră-n-cap şmecherii ăştia cu tembelizorul de partid .
    Desemenea , merită văzut (pe YouTube) şi :
    = Al treilea război mondial în viziunea lui Albert Pike, maestru mason de grad 33= …
    =Ultimul interviu al lui Aaron Russo= … .
    =Confesiunile unui asasin economic= .

  11. Poti fi dat in judecata cu ce ai aici. :) Traiesti in 2016. Probabil tu crezi ca pamantul e plat. Dar e ok.

  12. Am facut si eu acest liceu. Cand am intrat eram straight, dar dupa un an in acest cuib de homo deja ma luau gandurile. N-am putut sa ajung pana la bac cu virginitatea anala intacta. Mai rau e ca mi-a placut. Acum nu stiu ce sa fac? Eu cu cine ma casatoresc? O sa ajung in iad daca mi-a placut? Eu as vrea sa nu…

    • Ideea e ca nu poti face fata singur acestor ganduri. Ideal ar fi sa putem sa stam doar noi si cu noi intr-o camera si sa dezbatem noi doar cu noi si sa concluzionam cel mai bun lucru de facut. Din pacate lucrurile nu stau asa. Acest lucru NU va da roade niciodata – sa gandim doar noi si sa concluzionam tot noi. Ai nevoie de cineva PRICEPUT in domeniul “sufletul omului” cu care sa te sfatuiesti, caruia sa ii povestesti prin ce-ai trecut si sa-ti recomande anumite lucruri de facut pe mai departe ca sa poti sa traiesti linistit. Exista dupa parerea mea doar 2 mari categorii care “lucreaza” in acest domeniu: un psiholog bun (dar daca nu tine cont de partea religioasa a lumii in care traim, cel mai probabil nu va avea succes real pe termen lung cu pacientii) SAU un DUHOVNIC dintr-o manastire ortodoxa. Eu iti recomand sa cauti un duhovnic bun caruia sa ii povestesti viata ta si care sa te sfatuiasca in legatura cu ce poti face. E firesc sa ti se pare un lucru neplacut sa povestesti unui preot chestiile astea, mai ales daca nu ai fost invatat de mic in familie sa te spovedesti sa mergi pe la Biserica etc. Insa m-ai intrebat ce-i de facut, iti raspund ce cred eu ca este cel mai util pentru tine sa faci. Asta: sa cauti sa vorbesti cu un duhovnic dintr-o manastire ortodoxa. Acolo vei gasi cea mai bogata intelepciune cu privire la astfel de probleme moderne ale omului. Succes!

      • Multumesc de sfat, dar totusi mi-e frica ca ma va judeca sau condamna. Nu am vorbit niciodata despre asta nici cu cei apropiati, daramite cu un strain. As vrea sa am o familie normala, sa le ofer nepoti parintilor mei, dar nu simt atractie pentru femei si mi-e frica. Daca o sa fiu nefericit si chinuit de ganduri necurate? Daca nefericirea asta o sa ma faca un tata si un sot groaznic?

        M-am gandit si la varianta calugaritului, insa izolat doar cu barbati nu cred ca ar fi o idee buna…

      • Un duhovnic nu are scopul de a te judeca / critica etc ci de a te ajuta. Din pacate nu gasesti acest ajutor in alta parte. In Biserica exista o intelepciune si o cunoastere cu privire la aceste probleme de la inceputurile existentei ei. Acolo vei afla cele mai bune raspunsuri si solutii. Nu face preconceptii. Nu pleca de la ideea ca te va judeca sau condamna. Cauta un duhovnic. Cauta macar un mail de la o manastire ortodoxa si cere un sfat. Intre timp, citeste cartea Fata nevazuta a homosexualitatii ca sa intelegi corect fenomenul. http://www.librariasophia.ro/carti-Fa%C4%8C%E2%80%BAa-nev%C3%84%C6%92zut%C3%84%C6%92-a-homosexualit%C3%84%C6%92%C4%8C%E2%80%BAii-Gheorghe-Virgiliu;-Darlau-Andrei-so-12397.html

Spune-ți părerea aici:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s