Eveniment – pe 1 decembrie 2014 cerem REUNIREA! Fa-ti o poza cu un tricolor și un mesaj pentru Unire!

Oriunde te afli pe 1 decembrie 2014, cere REUNIREA! Fă-ți o poză cu un tricolor și/sau un mesaj pentru Unire și trimite-o pe evenimentul FB pentru realizarea unui colaj cu imagini din toată țara, din Europa și din lume. Click pe imagine pt detalii:

Eveniment - de 1 decembrie 2014 cerem REUNIREA! Fa-ti o poza cu un tricolor și un mesaj pentru Unire!

………..

UPDATE 2 dec 2014 (după eveniment): FOTO Record: Peste 200 de localităţi au sărbătorit 1 Decembrie – vezi galeria foto!

Câteva imagini:

Advertisements

14 responses to “Eveniment – pe 1 decembrie 2014 cerem REUNIREA! Fa-ti o poza cu un tricolor și un mesaj pentru Unire!

  1. Dacă mizezi pe ideea că “unirea face puterea”, cazi în capcana manipulării !
    În istorie sunt nenumărate dovezi că PUTEREA FACE UNIREA !

    • Cele doua expresii nu se bat cap in cap. Prima se refera la faptul ca ”daca ne unim devenim mai puternici”, a doua ca ”daca suntem puternici ne putem uni”, sau ”cei care au puterea in stat pot face unirea”. Toate pot fi corecte in acelasi timp. Care e manipularea?

  2. Mda… am fost cam ermetic. Dezvolt:

    Cele mai bune acţiuni pe care am putea să le facem trebuie să conducă la un moment dat şi la unire.
    Deocamdată ne apasă juguri nevăzute – deci ar trebui să ne eliberăm de ele pas cu pas, să ne întărim ca naţie şi apoi să ne refacem ţara şi prin unire.

    Peste tot pe internet se găseşte o listă cu (aproape) toate fabricile cu care România şi-a plătit datoriile, cu care a supravieţuit şi cu care a putut să fie un stat care să stea de vorbă cu oricine, fără să plece genunchii. Însă, nicăieri nu am găsit o listă cu gunoaiele (că oameni nu pot fi) care au avut în ultimii 25 de ani funcţii de conducere cu putere de decizie. După ce se va elimina prin justiţie prezenţa acestor gunoaie, se poate începe vindecarea.

    Am spus “prin justiţie” fiindcă nu trebuie să fie o acţiune de răzbinare prostească, ci o recunoaştere oficială a naţiunii în ceea ce priveşte trădarea comisă împotriva interesului statului naţional unitar român.
    Dacă acum 25 de ani s-a produs precedentul, prin parodia de proces instrumentat împotriva lui Ceauşescu, acum ar trebui să se aplice la sânge, pentru că vieţile câtorva ticăloşi nu pot cântări mai mult decât ale poporului însuşi !

    • Legat de primul paragraf, gandeste-te la chestia urmatoare: dacă ai acum oportunitatea să faci unirea, o refuzi/amani doar pt ca nu suntem o tara suverana si ”intarita”, si suntem inca asupriti/exploatati de straini? Si moldovenii sunt asupriti si exploatati…poate chiar mai rau decat noi… Cine poate ghici CAND / dacă va mai fi o ocazie de unire in viitor? Eu zic ca daca apare aceasta ocazie în viitorul apropiat ar trebui valorificata…nu stim cand ne mai intalnim cu ea…

      Corupții ăștia pe care îi vedem noi pe la TV sunt doar instrumente, găinari autohtoni în slujba adevăraților mafioți, care sunt STRĂINI. Ce se întâmplă în/cu România nu se decide în România – vezi de exemplu aici:

      https://ceicunoi.wordpress.com/2014/08/27/cine-a-adus-raul-in-romania-dupa-1989-silviu-brucan-petre-roman-evrei/

      Legat de pedeapsa cu moartea, poate că ar merita pentru corupție. Uite ce zicea Codreanu în discursul din parlament, în 1931:

      D-lor, in consecinta, noi venim cu citeva solutiuni practice care poarta nota tineretii:

      CEREM introducerea pedepsei cu moartea, exclusiv pentru manipulatorii fraudulosi ai banului public. (Aplauze pe mai multe banci).

      D. V. G. Ispir: D-le Codreanu, d-ta te intitulezi crestin si purtator al ideei crestine.Iti aduc aminte – eu sunt profesor de teologie – ca sustinerea acestei idei este anti-crestina. (Aplauze).

      D. Corneliu Zelea Codreanu: D-le profesor, dati-mi voie sa va spun: cand este chestiunea sa aleg intre moartea, disparitia tarii mele si aceea a talharului, eu prefer moartea talharului si sunt mai bun crestin, daca nu permit ca talharul sa-mi nenoroceasca tara si sa mi-o duca la pieire. (Aplauze pe mai multe banci).

      Discursul integral aici:

      http://foaienationala.ro/discurs-tinut-de-cz-codreanu-parlamentul-tarii-monitorul-oficial-3-decembrie-1931.html

  3. Această “unire” este o manevră tip Soros, care să abată atenţia de la pierderea Transivaniei.

    Mergând pe principiul că “Frica păzeşte pepenii”, în momentul în care apare o listă ca asta de mai jos, cine crezi că mai e nebun să ia locul unui gunoi corupt ?

    Nume _ Adresa _ Funcţia _ Ticăloşia _ Anul
    Băsescu _ Bucureşti _ Ministru _ A dat flota _ 1990

    • Uite un “food for thought”, cum zic englezii, pe care mi l-a zis si mie cineva: Daca ardealul / Transilvania ar deveni parte din Ungaria, brusc peste noapte in ungaria populatia majoritara ar fi românii :). Crezi ca vor asta ungurii si guvernul maghiar de la Budapesta?

      Ce spui tu e foarte frumos, o lista cu criminalii care au distrus Romania. Bun, cine face acea lista si pe ce criterii unul este criminal/infractor/corupt si altul nu? Pe ce spune presa despre el? Presa asta mizeria care nu e de incredere? Doar o anumita parte din presa? Care? Pe ce ne spune noua “bunul simt”? De genul “da, ala pare infractor, ala nu pare”? Pai mie unul o sa mi se para infractor, dar poate tu il consideri de buna credinta, cum stabilim? Cine face lista? Criteriul de clasificare ca si infractor este reprezentat de hotararile definitive ale instantelor romanesti? Pai cei mai mari criminali nu ajung niciodata in instanta… Deci avem aceasta serie de probleme de “logistica” in crearea listei, care trebuie luate in considerare. Apoi, sa spunem totusi ca ai facut lista. ASA, BUN! Ce faci cu ea? Cum o mediatizezi si cine ti-o citeste? Populatia distrusa mental (o mare parte dintre romani) nu o sa dea doi bani pe aceasta lista. Cei pe care ii mai duce un pic capul STIU DEJA ca aia sunt niste mafioti criminali. Si ce-am facut? Cei de la porcisme.ro au facut o lista asa cum zici tu cu FURACIUNEA in Romania… cati romani stiu de acest site si au citit informatiile de acolo? Cati au tinut cont de ele la alegeri sau in alte situatii? Lista pe care o propui tu e buna asa, pentru noi care stim ca sunt mafioti, sa ii notam undeva sa nu cumva sa uitam, pentru cand o sa fie prea mult spatiu in puscarii si nu o sa stim pe cine sa mai tinem la racoare. Dar in rest, ce efect vezi tu cu aceasta lista, in situatia actuala a societatii romanesti? Sunt alte lucruri mai importante de facut ACUM. De exemplu, SA INTELEGEM CE SE PETRECE CU ADEVARAT, si cine sunt ADEVARATII exploatatori ai poporului roman in prezent… – vezi de ex cartea lui Paulescu…

    • Ce relevanta are o grupare extremista cretina din Moldova (sau ce-or fi ei), finantata de Soros, pentru aceasta postare? Da, stim, Soros finanteaza la greu ONGuri si miscari prin care se pot organiza la nevoie atentate si lovituri de stat in tarilea astea de pe aici, inclusiv Romania… Dar ce leg are cu evenimentul de pe 1 dec?

  4. Nu este vorba de legături ascunse. Totul este la vedere.
    Cu cât este lumina mai puternică, cu atât suntem mai orbi!
    Soros are butoiul lui cu pulberea distrugerii, iar tu butoiul cu pulberea unirii.
    Fiecare dintre voi vrea doar o scânteie.

    • Eu n-am niciun butoi si nu vreau nicio scanteie :)). Eu vreau doar revenirea la normalitate – romanii de peste prut, laolalta cu romanii din Romania.

    • Ro., parerea mea este sa lasi metaforele si alte figuri de stil si incearca sa explici punctual ce se intimpla in regiunea asta, altfel lumea NU VA INTELEGE ce vrei sa comunici legat de cine sunt de fapt aceea care folosesc unirea ca pretext de jefuire si distrugere SI A Rep Moldova. Daca iti este frica sa o faci si o spui pe ocolite, este de inteles si asta. Eu te inteleg ce vrei sa explici si sunt in acord cu tine. asta insa pentru ca stiu precis ce se intimpla si cum oamenii de buna credinta sunt folositi ca o BIOMASA de MANEVRA. Emilian insa este luat de val si orbit de ideea mareata a reunificarii. In conditiile actuale de colonie este ca si cum ai pasa lepra mai departe altor popoare nevinovate din colonia TA DE LEPROSI, intelegi?
      Nu este inca momentul!

      • :) Nu ma consider luat de val si orbit de ideea cu Unirea deloc. Tu poti sa crezi ce vrei.

        Sunt de acord cu tine ca Romania este o colonie sufocata, exploatata si distrusa de SUA+UE si stapanii lor etc. Si bineinteles ca nu mi-as dori ca fratii din MD sa o pateasca la fel ca noi. INSA ESTE MOLDOVA LIBERA IN PREZENT? Noi suntem sclavi, colonie, asta clar. Dar ei sunt liberi? Ei o duc bine acolo? Moldova e ok? Ne facem griji sa nu ia Moldova lepra de la Romania prin Unire, dar…nu e deja lepra si acolo? Nu sunt si moldovenii folositi ca sclavi si exploatati? Nu stiu daca de aceiasi oameni, sau prin aceleasi institutii, dar…acolo saracia e mai naspa ca la noi…moldovenii o duc mai rau decat romanii. Sigur, nu doar nivelul de saracie si suferinta conteaza mai ales daca vorbim de eliberarea unui popor dintr-un sistem colonial, cu rezultate pe termen lung. CINE este in masura sa analizeze si sa decida ca in Moldova, gandindu-ne la nivelul de SCLAVIE+EXPLOATARE, situatia este mai BUNA decat in Romania? Dacă ar fi clar ca e mai bună, adica in prezent moldovenii au mai multe sanse sa ajunga candva LIBERI de fortele care ii exploateaza, atunci DA, nici eu nu vreau Unirea, sa ii aducem aici unde situatia este mai neagra. Insa daca situatia e mai nasoala in MD decat in RO, de ce sa nu ii aducem alaturi de noi? Dar repet, cine poate decide si cum în care situație exista mai multe sanse de eliberare pentru cele 2 state romanesti? Separate? sau UNITE?

        Apoi…e normal/firesc să fie românii lângă români fără granite etc? ESTE! De câte ori în istorie crezi ca or să apară momente favorabile din punct de vedere geopolitic pentru ca Romania sa se uneasca cu Basarabia? Dacă ACUM, in situatia mizera in care se afla RO ar fi un astfel de moment, eu zic ca merita valorificat. NU STIM cand/daca va mai fi vreunul…

        Stiu ca tu esti pro-rus. Si mie imi place de unele chestii pe care le face Putin etc. Insa chiar tu ai spus intr-un comentariu ca Putin NU are controlul total asupra Rusiei, institutia bancara centrala fiind controlata de mafia internationala etc. Ce-ti garanteaza ca daca MD este acaparata si mai mult de Rusia lui Putin, lucrurile vor merge inspre mai bine pentru moldoveni…? Sau daca ramane cum e acum…? Străinii nu ne-au vrut niciodata binele. Noi suntem fortati sa ne salvam singuri…

        Tu esti anti SUA+EU si PRO-Putin, e logic din punctul tau de vedere sa crezi că o apropiere a MD de putin e spre binele ei.

        Eu sunt anti SUA+EU si sceptic privind Putin si Rusia => si de aici avem o diferenta de opinie pe acest subiect cu Unirea.

        P.s.: Avem nevoie ca românii să fie uniti în românism/patriotism, iar acțiunile platformei Actiunea 2012 dezvoltă acest sentiment / identitatea națională. Uite de ex ultima chestie:

        http://adevarul.ro/news/eveniment/foto-record-200-localitati-sarbatorit-1-decembrie-1_547cd75aa0eb96501e44bfee/index.html

  5. Salut Emi,

    Gresesti cind pui saracia crunta ca fiind un reper determinant cind caracterizezi o tara. Vezi Cuba care-i saraca lucie dar mindra CUBA LIBRE(este ceva care va ramine PE VECI ca un simbol in istoria LUMII) si invidiata de multe alte natiuni din America Latina, Mongolia(protejata de Rusia si China), Coreea de Nord, asa cum sunt ei…, dar LIBERI si SUVERANI!…nu stiu daca tu ca tinar crescut in liberalism CRUNT, intelegi senzatia pe care o au cetatenii acelor tari…sa fii LIBER!….este imposibil de descris in cuvinte.
    Din start daca analizezi starea unei natiuni in termeni neo-liberali al $ si pietei de desfacere este necesar sa accepti automat SI starea de ROB AL acelor SEFI SI DISTRIBUITORI AI $ tiparit pentru JAF MONDIAL GENERALIZAT in care te afli si dependenta ta de globalisti si de corporatii SUB CARE TE AFLI. Cu asta se incepe discutia UNIRII CU MD, si cu nimic altceva…lepra de care vorbeam. Practic lucrind cu aceste entitati ale RAULUI GENERALIZAT tu nu faci altceva decit sa LE FACI JOCUL, sa-i ajuti la acest jaf.
    Nu vorbesc din burta ci din muulte ore de studiu al analistilor de mare clasa.
    RETINE CEVA IMPORTANT din dinamica demonstratiilor:

    Daca vezi ca o demonstratie pentru o cauza care ti se pare nobila(ex. reunirea si altele CUMINTI) decurge fara opozitie si chiar sustinuta de primar, de politicieni, blah blah…ceva SIGUR NU ESTE IN REGULA SI de fapt de afli CAZUT intr-o capcana si faci jocul anglizilor globalisti!.. si DE FAPT TU CONSTITUI O VERIGA IN PLANUL LOR GEO POLITIC LOCAL!…chiar fara sa-ti dai seama…in fine e treaba ta, nu ma bag!

    De ex. ia incearca sa iesi in strada cu PROBLEME REALE de care vorbesti mereu dar te sfiesti sa le aduci in prim plan, si vezi ce reactie vei primi IMEDIAT fara sa astepti prea mult…cu arestari, si alte surprize neplacute.

    In fine, cu Moldova ai vazut care-i treaba, am scris mai mult despre ce cred ca se va intimpla si cind va incepe Maidanul la ei, la TA_RO, parca la Petrorubla, nu mai tin minte, citeste cind ai timp..

    Succese!

    • Nu am zis ca saracia este reper determinant, era doar un exemplu ca nici ei nu o duc bine.

      Nu stiu in ce masura cetatenii din tarile de care zici tu chiar sunt liberi cum zici tu…

      Dolarul NU este singurul instrument prin care criminalii astia internationali colonizeaza si exploateaza. Sunt atat de malefici incat pot folosi tactici si metode pe care noi nici nu le banuim, pentru ca ei sa pastreze suprematia. De exempl, pe Rusia, poate Putin e omul lor – ei ar fi in stare sa-l foloseasca pe Putin ca instrument, lasandu-l sa faca un miliard de lucruri bune timp de 100 de ani, dupa care in momentul X cel mai important sa faca lucrul Y cel mai rau care sa subjuge total societatea Z. Ar fi in stare sa susinta acest conflict SUA-RUSIA care de fapt sa fie un fals conflict si de fapt ambele conduceri sa fie in mana mafiei internationale. Nu stiu. Sau poate Putin chiar e anti NWO. Daca este atat de anti NWO, inseamna ca mafia internationala STIE ca este dusmanul lor de moarte. Atunci, de ce Putin se mai ascunde de public, si nu spune public TOT despre mafia internationala – cu nume, adrese, tot?

      DA, ai dreptate, in general asta e regula, daca o miscare e sustinuta de Sistem, e clar ceva dubios. Dar repet, “ganditorii” Sistemului de exploatare sunt atat de malefici incat ar putea chiar sustine initial o miscare patriotica tocmai pentru a-i distruge imaginea in ochii celor ca tine, ca mine etc. In Sistemul politic-administrativ in care traim exista mafioti si mai exista si patrioti. Nu stim exact unde si care sunt. Actiunea 2012 apeleaza probabil la politicienii care mai au urme de patriotism. Asta nu inseamna ca Sistemul, la modul general, sustine miscarea asta sau Unirea. Pe de alta parte, treaba e atat de complicata, incat intr-adevar e posibil ca Unirea sa-i avantajeze intr-un anumit fel si pe mafiotii internationali. Dar ne avantajeaza in acelasi timp si pe noi.

      Ramane valabila chestia asta: in ce masura ii va fi mai bine R. MD asa cum e acum, sau alaturi de Rusia pe termen lung, comparativ cu situatia in care s-ar uni cu Romania. Pt tine raspunsul e clar, eu sunt sceptic privind Rusia.

Spune-ți părerea aici:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s