Imi cer scuze public ca l-am votat pe Sorin Oprescu la alegerile locale 2012. Emilian, Ce-i cu noi? (pol)

imi cer scuze public am votat sorin oprescu primar general capitala Bucuresti alegeri locale iunie 2012 coruptie minciuni afaceri cu statul deturnare bani publici caini biciclete emilian ceicunoiÎmi cer scuze public, prin intermediul blogului personal Ce-i cu noi?, că l-am ajutat pe Sorin Oprescu, prin votul meu, să obţină al doilea mandat de primar general al capitalei Bucureşti la alegerile locale din 2012. Deşi nu ar trebui să vin şi cu scuze/motivaţii, am totuşi 2 chestii în favoarea mea:

1. Am votat Oprescu pentru a nu ieşi primar general un monstru şi mai mare (ar fi furat şi mai mult) – Silviu Prigoană (PDL), pentru că n-am avut încredere că bucureştenii s-au trezit şi au înţeles că PDL= MOARTEA.

2. Aveam creierul mai puţin evoluat (mai puţin informat – mai puţin inteligent)

Chiar şi aşa, ar fi trebuit să votez cu Nicuşor Dan. Ar fi trebuit să am încredere în bucureşteni că nu îl vor vota în disperare şi nebunie pe Prigoană şi să înclin balanţa în favoarea lui Nicuşor Dan, care ar fi putut să ajungă, dacă îl votau un pic mai mulţi oameni, măcar consilier în CGMB.

Acum, şi din cauza mea, în Bucureşti îl avem ca primar general pe Sorin Oprescu – un monstru de politician “tipic”, de rea credinta, uns cu toate alifiile, fără scrupule, cu idei fixe cretine, corupt, mincinos, fără niciun fel de jenă, veşnic nevinovat, cu tupeu. Deci, imi cer scuze public, mai ales bucureştenilor, pentru alegerea mea de atunci.       Emilian, Ce-i cu noi?

Despre nemerniciile lui Oprescu am adunat informaţii la sfârşitul acestui material:

De ce NU imi place Sorin Oprescu – lipsa viziune si risipa banilor publici. Amenajare Dambovita, piste biciclete etc

De citit şi asta:

Cel mai bun sistem de vot – corect si incoruptibil. Alegeri imposibil de fraudat. Sistem ideal de votare. Alegerea conducatorilor in Romania. Candidati independenti (pol134)

Emilian, 5 nov 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman.

8 responses to “Imi cer scuze public ca l-am votat pe Sorin Oprescu la alegerile locale 2012. Emilian, Ce-i cu noi? (pol)

    • Il stiu pe nicusor. Dar ce sa stiu de el mai exact? Oricum, nu am zis ca Nicusor era dumnezeul nostru ci doar ca trebuia votat in loc de oprescu sau alt candidat din iunie 2012…

      • Domne, nu stiu daca e chiar asa tot de-ai lor… Oricum…ar fi fost o alegere mai bune decat oprescu si probabil l-as fi votat daca stiam sigur ca bucurestenii nu il voteaza pe prigoana, dar…n-a fost sa fie… oh well.

  1. http://aprozarnet.wordpress.com/2013/04/14/iubirea-e-in-noi-nu-inafara/#comments
    “…de avea incredere cand spune de “credinta”` pacea fie cu tine…cel ce citesti “Imparatia lui Dumnezeu e in interiorul vostru”

    Adevarul e in inima; si el functioneaza…in final

    fiti …nu in frica – solutii sunt in jurul si inauntrul FIECAruia…dar procesul nesesita efort PT A NE ADUNA si a fi NOI in primul rand- nu departati prin incordare/frica… pace…si de la capat mereu…de la a fi- ” SUNTEM deja..” Fii..esti – asculta-ti…inima…si fii
    solutii cand esti…? solutia asta e(poate fi)..oare…? pace ; esti..tine “

    • Dude, eu inteleg la ce te referi, si daca mesajul e doar pt mine e ok, dar trebuie sa intelegi ca atunci cand prezinti astfel de informatii altor oameni trebuie sa fii mai explicit, mai pe intelesul omului caruia ii vorbesti, mai cu propozitii etc. Mi-ai recomandat cartea aceea. O sa incerc sa-mi fac timp sa o citesc.

Spune-ți părerea aici:

