VIDEO – cat de ignoranti sunt romanii fata de protestele de strada? Reactia trecatorilor denota manipularea si distrugerea mentala premeditata a poporului roman (edu)

ignoranta trecatorilor VIDEO - cat de ignoranti sunt romanii fata de protestele de strada Reactia oamenilor denota manipularea si distrugerea mentala premeditata a poporului roman miting marsRomânii sunt ignoranţi faţă de foarte multe lucruri, inclusiv faţă de propria viaţă şi propria sănătate, am mai vorbit despre asta şi am explicat că fenomenul este cauzat de distrugerea mentală premeditată (click AICI pentru detalii). Cauza ignoranţei o ştim, sau cel puţin, asta este cauza pe care o consider eu a fi de vină: distrugerea mentală premeditată. Dar vreau să subliniez ignoranţa trecătorilor faţă de protestele de stradă – pentru că asta este un barometru foarte bun al evoluţiei poporului român. Detalii în continuare:

Eu personal am pierdut numărul protestelor paşnice de stradă la care am participat până acum (zic paşnice nu pentru că sunt împotriva protestelor violente – atunci când/dacă sunt necesare, ci pentru că toate la care am fost au fost paşnice – cu excepţia suporterilor plătiţi de serviciile secrete în ianuarie 2012 care au făcut tămbălău anul trecut). Nu vă povestesc faptul că am mers la multe proteste pentru a mă da mare sau ceva, o puteţi lua ca pe un exemplu (nu mi s-a întâmplat nimic rău, nu am primit nicio amendă şi am învăţat o grămadă de chestii utile). Dar nici despre asta nu e vorba. V-am zis că am mers la multe proteste ca să înţelegeţi că ştiu ce vorbesc atunci când spun că oamenii care trec pe lângă protestatari manifestă de cele mai multe ori ignoranţă. Treaba e simplă: de cele mai multe ori, protestatarii sunt adunaţi într-un loc şi fac gălăgie – scandează chestii, ţin pancarte deasupra capului sau fac gălăgie ca să atragă atenţia. Şi de cele mai multe ori, oamenii care trec pe lângă CEL MULT ARUNCĂ O PRIVIRE spre protestatari. Îmi vine să vomit când mă gândesc la ce s-or gândi oamenii care trec perfect ignoranţi pe lângă nişte oameni (fraţi români de-ai lor) care îşi consumă din timpul şi energia lor pentru a protesta PENTRU BINELE UNEI ŢĂRI ÎNTREGI.

Iată care este imaginea tipică pe care o văd cam de fiecare dată la protestele din Bucureşti (am filmat special), ca să ştiţi la ce mă refer:

……………………………………………………………………………………………………………..

Acum, ideea este următoarea. Haideţi să luăm cazul concret din filmuleţul de mai sus. Cumva (mi-a zis cineva la telefon), eu am aflat că se adună oamenii la Universitate din solidaritate cu sătenii din Pungeşti, oameni bătrâni şi săraci care îşi apărau pământurile şi apa împotriva exploatării gazelor de şist, şi în care jandarmeria a intrat în forţă ca să elibereze zona pentru instalarea sondelor otrăvitoare ale companiei Chevron, şi am ieşit în stradă în semn de solidaritate şi împotriva guvernului Ponta şi stăpânilor lui. Dacă nu-mi spunea acea persoană la telefon, probabil aflam de pe net, pe site-urile / conturile de facebook pe care le verific periodic şi care postează astfel de informaţii şi aş fi mers mai târziu la protest. Urmăresc astfel de site-uri pentru că îmi pasă. Primul lucru este să îţi pese. Deci unii oameni (foarte puţini) AFLĂ că are loc un protest şi alţi oameni (FOARTE MULŢI) nu află. Aici e prima problemă. Cei care nu află nu sunt perfect nevinovaţi. Ei ar trebui să caute să se informeze continuu cu privire la ce se întâmplă în jurul lor. În timp ce şi ei sunt vinovaţi în faţa societăţii, ei sunt într-adevăr mai puţin vinovaţi decât cei care AFLĂ, dar nu ies în stradă, din manipulare şi distrugere mentală, sau nenumărate motive explicate concret AICI.

Însă adevărata distrugere mentală se observă cel mai bine pe categoria “trecătorilor” (cei pe care i-aţi văzut în filmuleţul de mai sus). Sunt oameni care, aşa s-a întâmplat, au trecut prin zona protestului şi au VĂZUT că există o adunare publică de oameni care scandează ceva, care au lozinci, pancarte, care au un SCOP (că altfel nu s-ar fi adunat). SINGURA SCUZĂ PLAUZIBILĂ, care-ţi permite din punct de vedere moral, într-o astfel de situaţie, să treci mai departe fără să opreşti măcar 5 secunde să vezi ce se întâmplă, este dacă deja ştiai LA PERFECŢIE ce se întâmplă acolo, dar, nu ai timp acum să te alături – există ceva de o prioritate mai mare în viaţa personală, care te obligă să mergi mai departe. E okay, în cazul ăsta accept să treci fără să opreşti. DAR CÂŢI DINTRE OAMENII DIN FILMULEŢ sau ALŢI TRECĂTORI se aflau în această situaţie? Eu cred că niciunul.

Haideţi să ne imaginăm variante de proces mental din creierul acelor trecători:

1. Hei, uite o adunare de oameni care vor ceva. Ştiu PERFECT despre ce este vorba, sunt de acord cu ei, dar nu pot să stau acum să particip. – OKAY! (există şi varianta cu NU SUNT DE ACORD – caz în care => distrugere mentală – în filmuleţul de mai sus era vorba de ţărani din Pungeşti îmbrânciţi şi traumatizaţi de forţe opresive ale statului – jandarmerie – pentru eliberarea drumului în calea unui exploatator nemilos care să ne otrăvească ţara – Chevron; deci, să nu-ţi peste de asta înseamnă distrugere mentală)

2. Hei, uite o adunare de oameni care vor ceva – hai să trec mai departe => distrugere mentală

3. Hei, uite o adunare de oameni care vor ceva – CE-O FI? Eh… hai să trec mai departe => distrugere mentală

4. Hei, uite o adunare de oameni care vor ceva – ah, probabil sunt ăia cu Roşia Montană, hai să trec mai departe => distrugere mentală

În afară de prima categorie (care, practic, nu prea există în realitate), toate celelalte denotă distrugere mentală. De ce? Pentru că DEŞI NU AVEAU O CERTITUDINE LEGAT DE MOTIVUL ADUNĂRII PUBLICE PE LÂNGĂ CARE TREC, AU ALES SĂ TREACĂ MAI DEPARTE FĂRĂ SĂ AFLE. Dura maxim 5 secunde să întrebi o persoană la nimereală de acolo despre ce e vorba sau ce s-a întâmplat de s-au adunat oamenii. Şi poate primeai un răspuns şi aflai o informaţie care te convingea că are legătură şi cu viaţa ta, sau pur şi simplu simţeai nevoie să te alături 10 minute simbolic. DAR SĂ TRECI MAI DEPARTE, FĂRĂ SĂ ŞTII DESPRE CE ESTE VORBA, FĂRĂ SĂ ÎŢI PESTE DESPRE CE ESTE VORBA, DENOTĂ DISTRUGERE MENTALĂ. Poate cu o oră înainte să se adune oamenii s-a întâmplat ceva, la nivel guvernamental, care de MÂINE, te afectează ŞI PE TINE TRECĂTORULE, şi poate nu vei afla din presă chestia asta. Poate dacă stăteai câteva secunde SĂ AFLI CE SE ÎNTÂMPLĂ, aflai şi te ajuta pe viitor. DAR SĂ IGNORI COMPLET FAPTUL CĂ NIŞTE OAMENI, ROMÂNI CA ŞI TINE, S-AU ADUNAT ÎN CENTRUL ORAŞULUI ŞI SCANDEAZĂ PENTRU/ÎMPOTRIVA A CEVA, ŞI SĂ TRECI MAI DEPARTE FĂRĂ SĂ ŞTII EXACT DESPRE CE E VORBA, arată că eşti distrus mental premeditat. Eu unul nu găsesc o altă explicaţie. Am explicat fenomenul distrugerii mentale în Partea 1 AICI şi Partea 2 AICI.

Mie, unul, mi se pare chestia asta ceva incredibil: cum adică să merg pe stradă, chiar şi aşa grăbit la treburile şi problemele mele, şi să nu mă opresc 5 secunde să văd de ce s-au adunat nişte oameni în stradă? E nebunie curată! Oamenii care ar fi oprit şi ar fi întrebat “ce se întâmplă?” după ora 8 în seara cu filmuleţul de mai sus, ar fi putut să primească următorul răspuns: “astăzi a murit primul român nevinovat în lupta directă contra sistemului corupt şi mafiot din guvernarea Ponta” (pentru că abia aflasem, acolo în piaţă, direct de la preotul Laiu din Pungeşti că a murit un om în urma îmbrâncelilor cu jandarmii, la spital). Cum să nu stai măcar 5 minute, aşa, să arăţi un minim de solidaritate? Păi e simplu: egoism, neîncredere în ideea de protest, distrugere mentală.  (despre protestele din acea seară detalii şi galerie FOTO AICI)

Tot ce am încercat să subliniez în acest text, este această lipsă de “curiozitate” a românilor legat de ce se întâmplă în jurul lor. Nu există dorinţa de a ŞTII, de a fi INFORMAT, de a AFLA, de a ÎNŢELEGE ce se întâmplă. OAMENILOR NU LE PASĂ pentru că nu înţeleg că îi vizează şi pe ei direct, chiar dacă, de exemplu în filmuleţ, “nenorocirea” s-a întâmplat la Pungeşti, departe de Bucureşti. Dar această lipsă de interes faţă de un eveniment IEŞIT DIN COMUN şi care AR PUTEA SĂ TE VIZEZE şi pe tine, este după părerea mea elocventă. Şi denotă, tot după părerea mea, distrugere mentală premeditată. Şi este un bun barometru al nivelului de evoluţie al poporului român. Când “trecătorii” se vor opri măcar 5 secunde să vadă sau să întrebe ce se întâmplă, vom ştii că poporul nostru a evoluat extraordinar de mult pe scara normalităţii civice.

(P.s.: analizându-mă şi analizând materialul scris mai sus, concluzionez că acest text al meu pleacă dintr-un fel de frustrare de-a mea în faţa nepăsării românilor faţă de propria lor viaţă şi faţă de societatea românească. Dar, indiferent de frustrarea mea emoţională, lucrurile explicate, din păcate, aşa stau în realitate… )

De citit şi următoarele materiale:

Barometru al evolutiei poporului roman – criterii simple de analiza a societatii romanesti. Sfaturi – comportament in societate (edu81)

Cea mai mare problema a omenirii si a poporului român: incapacitatea de a cauta, vedea si constientiza adevarul dur, realitatea inconjuratoare grava (edu35)

Firul protestelor sept-oct-…2013

Citiţi şi asta:

Marea Adunare de la Câmpeni – 19 oct 2013 – Dacă “nu mă interesează”, prefer sa sap acum o groapa in pamant si sa ma intind in ea, pentru ca planeta si tara asta nu au nevoie de umbre. Au nevoie de oameni vii. UNITI!

Emilian, 24 oct 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman.

7 responses to “VIDEO – cat de ignoranti sunt romanii fata de protestele de strada? Reactia trecatorilor denota manipularea si distrugerea mentala premeditata a poporului roman (edu)

  1. Pingback: Barometru al evolutiei poporului roman – criterii simple de analiza a societatii romanesti. Sfaturi – comportament in societate (edu81) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  2. Pingback: Cat de ignoranti sunt romanii fata de protestele de strada? |

    • Interesant. Mersi. Dar…trebuie confirmata treaba. Ma refer la prima filmare, ca restul sunt mai vechi si cu ape sulfuroase in mod normal. Trebuie mai multe detalii inainte sa consideram ca e pe bune. Poate apa era intr-adevar sulfuroasa de la ea natura. Avem o gramada de astfel de locuri in romania.

  3. MAJORITATEA ROMANILOR SUNT DEPRESIVI SI PSIHOPATI (o mai mica parte)
    Egoism – nepasare – ignoranta – ura. Nu cred ca exista prostie sublima. Sa te uiti toata viata (deja 23 de ani) la rebuturile de oameni de la tv/ziare si cretinii de invitati, mi se pare o boala.
    ‘NURSING-UL BOLNAVULUI DEPRESIV

    Frecvent, pacientul face afirmații ca: „nu ştiu, nu pot să fac nimic, nu sunt bun de nimic, nimeni nu are nevoie de mine”. ‘

  4. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11308155-ultima-ora-emil-boc-revocat-din-functie-ministrul-externe-teodor-baconschi.htm

    dupa ce zice Adevarul sus si tare….cu cine face promovare Nasul? http://www.youtube.com/watch?v=b3WZFOiqG6w

    ce se refera expresia clasa politica…pe care ca si cei din piata care manevreaza SISTEMATIC masele adunate cand le-a ajuns deasupra capului Namolul…numai ca sa-i LANCEZEASCA/INCRANCENEasca – INFuRIE deci sa nu mai aiba CONTROLUL ..ca asa e la INGRAMDEALA/ENERVARE INTRUNA…acuma o dau iar frumos…IN LIMBAJ doar

    sa uitam nici emisiunea in care da din cap aprobator dne-i justitiare … acum face acelasi lucru cu Baconshi:)
    mesajul “Iesiti in Strada/ intreaga clasa politica jos”…dar din partea lui BASE???
    de ce ar vrea asta…ca sa vina tot ai lor…oare? noi sa tinem ochii INCHISI ca spune ADEVARUL inainte sa dea din cap aprobator?
    doar sa ne INDIGNAM…si sa tipam …aka PROTEST???

    v

Spune-ți părerea aici: