În planurile lor pentru această omenire, cei care conduc lumea din umbră caută continuu metode prin care sclavii (noi) să fie cât mai uşor de manipulat şi controlat. Dacă până acum te puteai feri de manipularea ordinară care există în reclame, ştiri, anunţuri, informaţii venite prin TV, radio, internet, presă (prin EVITAREA acelor surse de manipulare), acum informaţiile vor veni în sistem wireless, direct în creierul nostru, fără a le mai putea evita… Iniţial (acum), prin simpla atingere a obiectului legat de transmiţător. Ulterior, tehnologia le va permite să transmită informaţiile wireless, fără să trebuiască să atingem nimic, ci pur si simplu mergând pe stradă, auzim în creier ceea ce vor ei să auzim. PERFECT!
Bineînţeles că pentru masele de cetăţeni naivi adormiţi avizi de “entertainment” şi gunoi mediatic acest lucru este prezentat ca ” ceva foarte smecher care iti va face bine” şi bineînţeles că cetăţenii respectivi vor aplauda ca niste giboni. In realitate este un nou pas spre manipularea desăvarsită a omului şi controlarea corpurilor noastre prin dictarea creierului ce să facă. PERFECT!
Redau un material de pe dantanasescu.ro şi VIDEO mai jos:
Nemţii au realizat un sistem care difuzează reclame direct în creier
Sky Deutschland a dezvoltat o tehnologie pentru a transfera anunţuri publicitare de la ferestrele de tren direct şi silenţios în capul călătorilor.
Pasagerii care îşi sprijină capul de fereastră vor “auzi” anunţuri, “provenite din interiorul capului lor”, îndemnându-i să descarce Sky Go App.
Propunerea presupune utilizarea tehnologiei de transmisie osoasă, care este utilizată la protezele auditive, căşti şi kit-ul Google Glass, pentru a transmite sunetul la urechea internă prin vibraţii ale craniului.
Un videoclip pentru campania „Talking Window” lansat de Sky Deutschland şi agenţia de publicitate BBDO Germania afirmă: “Navetiştii obosiţi se odihnesc de multe ori cu capul sprijinit de fereastră. Dintr-o dată o voce în capul lor le vorbeşte. Nimeni altcineva nu poate auzi acest mesaj…”
Vocea vine de la un emiţător marca Sky produs de Audiva care este ataşat la fereastra trenului. Purtătorul de cuvânt al BBDO, Ulf Brychcy a declarat pentru BBC: “În cazul în care clientul nostru Sky Deutschland este de acord, vom începe cu noul mediu cât mai repede posibil.
“Unor oameni nu le place publicitatea, în general. Dar aceasta este de fapt o nouă tehnologie. [Ar putea] să fie utilizată nu numai pentru publicitate, dar, de asemenea, pentru muzică, divertisment, informaţii pentru transportul public, buletine meteorologice şi aşa mai departe.”
Sky Deutschland a declarat că nu a luat o decizie cu privire la lansarea campaniei.
Viitorul în manipularea maselor de sclavi muncitori (adică noi):
Citiţi şi:
26 iulie 2013: Naşterea propagandei
Emilian, 30 iulie 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman
Reblogged this on innerspacejournal.
Dar poate eu nu vreau ! Multi nu vor vrea sa asculte fortat si vor sparge geamurile. Nu cred ca va merge pe fata campania, ci pe ascuns pana la urma. Nu se va mai face distinctie intre cei nebuni si cei sanatosi. Da vina astfel mai repede pe tine si te baga undeva si cu ajutorul cartilor de sanatate electronice si faptul ca te scot nebun ca auzi voci, chiar daca tu esti perfect sanatos. Si ai uitat ce spunea Barbu la otv. Americanii au dezvoltat tot ceva de genul acesta, numai ca vizual. “O sa il vedeti si o sa il auziti pe Isus Hristos pana la urma…”
Pingback: Nemţii au realizat un sistem care difuzează reclame direct în creier | Claudiu Nitisor Blog
Trist, insa este foarte adevarat. Vezi “desconspirarea ” tehnologiei in filmul METROPIA ( 2009).