Primul miting protest anti sistem Miscarea Anti Taxe 31 iulie 2013 Bucuresti. Argumente contra anti Mihai Giurgea si capitalismpepaine.ro. Socialism lenes vs capitalism salbatic (pol152)

protest strada miting 31 iulie 2013 Bucuresti piata roma manifestare capitalism pe paine salbatic mihai giurgea miscarea anti taxe manifestatie mafia contra sistem impotriva comunisti corupti romaniaMiercuri, 31 iulie 2013 se întâmplă o treabă: va avea loc prima manifestare MAT “anti-sistem”,  primul protest de stradă Mişcarea Anti Taxe organizat de Mihai Giurgea de la capitalismpepaine.ro. Pentru cei care nu sunt familiari cu site-ul, mişcarea sau personajul, sunt rugaţi să citească detalii pe capitalismpepaine.ro. O să incerc să prezint pe scurt care e faza, iar la sfârşit găsiţi câteva articole ANTI capitalism sălbatic şi ANTI Mihai Giurgea şi mişcarea lui:

(Update DUPĂ protest: Este 31 iulie, ora 18:35, am ajuns acasa. Am fost la protest la ora 17:20. Nici ţipenie de om. Era programat de la 16-19. La ora 17:20 nu mai era nimeni. Am întrebat un jandarm dacă a avut loc, mi-a zis ca da, dar că au plecat deja. Jandarmul mi-a zis, când l-am întrebat, că au fost spânzurate manechinele şi mi-a zis cu juma de gură (“nu prea am voie să-ţi dau asemenea informaţii” ) că au fost sub 50 de persoane la miting. În timp ce vorbeam cu jandarmul, a mai venit un baiat să întrebe de miting şi când a aflat că s-a terminat deja a plecat supărat şi semi enervat/deranjat zicând “nu aşa se face frate o treabă dacă vrei să schimbi ceva în ţara asta…” … şi-a pus căştile la loc în urechi şi a plecat. Mai multe informaţii nu ştiu. Okidoki.)

1. Mihai Giurgea e un nene care doreşte eliminarea totală a comunismului din România (oameni care stau pe banii altor oameni) prin instaurarea unui capitalism sălbatic, ca unică şansă de salvare a ţării noastre din sistemul mafiot patronat de politicieni corupţi şi puhavi, care susţin un “stat social” în România pentru voturi şi susţinere populară.

2. Articolele lui şi site-ul sunt vizualizate de zeci de mii de persoane zilnic.

3. A pornit o mişcare împotriva taxelor, ca prim pas în restructurarea din rădăcini a României prin instaurarea unui capitalism sălbatic – Mişcarea Anti Taxe;

4. Multe dintre propunerile lui, pe care trebuie să le citiţi la el pe site (capitalismpepaine.ro) sunt de bun simţ şi cred că trebuie aplicate (scăderea taxelor cu 90%, contracte date transparent electronic să vadă tot omu unde se duc banii, susţinerea firmelor mici, mijlocii, mari, reducerea birocraţiei în crearea unei firme, recuperarea banilor furaţi de politicienii corupţi în ultimii 23 de ani etc ). Cred sincer că Giurgea crede sincer în ideile pe care le susţine şi crede sincer că unica soluţie pentru România o reprezintă capitalismul sălbatic, de fapt… FIRMELE care produc bani şi locuri de muncă, firmele care sunt singurele care susţin economia unei ţări etc. Pentru că crede sincer în lucrurile pe care le spune, de aceea le şi susţine atât de vehement. Inclusiv măsurile dure (pentru o mare parte din populaţie) pe care le propune. Detalii în continuare:

5. Pe de altă parte, însă, instaurarea acestui capitalism sălbatic, conform viziunii lu’ nenea ăsta, va afecta inevitabil bugetarii şi asistaţii social, care sunt consideraţi doar comunişti, găuri în buget, şi trebuie eliminaţi. El militează pentru supremaţia (dictatura) firmelor şi patronilor asupra angajaţilor care nu vor avea niciun fel de drepturi şi vor munci ca în China 12 ore pe zi (vor fi folosiţi, la propriu, ca nişte sclavi, pe salarii mici – pentru ca preţul produselor fabricate să fie mici – modelul Chinei). O altă chestie care nu îmi place este că Giurgea consideră că “Lăcomia este bună! fiţi lacomi!”. Păi… lăcomia unora ne-a dus pe toţi unde suntem azi… Bogăţia CORUPE este o altă chestie care nu prea se ia în considerare când se militează pentru separarea totală a mediului economic de Stat. În timp ce susţin anumite idei, principala chestie care nu îmi place la Mihai Giurgea, capitalismpepaine.ro, Mişcarea Anti Taxe este că NU se încearcă găsirea unei variante care să nu spulbere brusc vieţile a milioane de oameni (bugetari, asistaţi sociali, pensionari etc). Sunt de acord că banii sunt bani, matematica e matematica, finantele trebuie produse etc. Însă sistemul, cred eu, poate fi restructurat fără ca aceşti oameni “să moară”. Şi cred eu că restructurarea, dacă este atât de dură, ar trebui aplicată DUPĂ ce persoanele respective au deja o alternativă la viaţa actuală, la dependenţa de pensie, la dependenţa de salariul mizer de bugetar, la dependenţa de ajutorul social etc. Aceşti oameni trebuie să poate să îşi facă firme sau să se angajeze foarte uşor UNDEVA. Trebuie creat mai întâi sistemul care “să îi primească” – dacă sunt capabili (dacă nu, să fie şcoliţi înainte) şi abia apoi “zburaţi în stradă” fără un leu în mână. La fel cum pentru maşini trebuie întâi creată infrastructură – locuri de parcare, şi abia apoi le ceri şoferilor să parcheze regulamentar – abia când au unde să facă asta… Deci întâi creat sistemul şi abia apoi cine nu vrea să muncească deşi poate, cine e leneş, cine e “comunist şi stă pe banii altuia” etc…să moară! Dar NU înainte de a-i oferi posibilitatea să se autosusţină în mod real!

6. Deşi sunt lucruri care nu îmi convin la Miscarea Anti Taxe, m-am hotărât să merg la protestul de miercuri, 31 iulie 2013, Piaţa Roma din centrul capitalei, pentru că cineva trebuie să facă ceva legat de sistemul putred prin care este condusă România în prezent. Iar până acum, cel mai avansat în a crea o mişcare împotriva sistemului (chiar dacă nu perfectă) este nenea ăsta. Dacă există o şansă ca România să se schimbe în bine, sau măcar unele lucruri proaste din România (de exemplu taxele mult prea mari – “hrana” hoţilor de la guvernare), sau măcar dacă există şansa ca atenţia publicului larg să fie adusă asupra acestor probleme ale României (taxe, furt bani publici, falimentul economic al României, guvernanţi putred de corupţi care se lăfăie pe banii publici etc), atunci mă simt cumva dator să particip la protest.

7. Împotriva lu’ nenea ăsta sunt multe voci. În ultima jumătate de an eu am citit articolele de pe site-ul lui şi am cam înţeles ce vrea el să facă. Aveţi ceva de citit dacă vreţi să înţelegeţi mai bine. Adevărul este că actualul capitalism este MOARTEA. A fost demonstrat acest lucru prin practică – uitaţi-vă în jur! Însă e adevărat că nu a fost capitalism real 100%, ci un sistem care mimează “capitalismul” de dragul “democratiei” în care politicieni şi găştile lor au furat de au rupt, în care au existat şi există monopoluri etc. Capitalismul sălbatic al lui Giurgea cică va schimba acest lucru. Personal mă îndoiesc că soluţia pentru omenirea din prezent este capitalismul.

Am stat ceva pe gânduri dacă să menţionez protestul de miercuri şi dacă să particip. Nu ştiu sigur care abordare este mai bună. Deocamdată am hotărât că voi merge. Voi vedea pe viitor dacă mai promovez indirect această mişcare prin menţionarea ei la mine pe blog.

Detalii despre mitingul de miercuri, 31 iulie 2013, AICI. Evenimentul pe Facebook AICI.

Update: de citit şi acest text al lui Giurgea care conţine idei anti-naţionale, pro noua ordine mondială, pro săracii să fie sclavi sau să moară etc:

http://capitalismpepaine.ro/2013/11/07/pe-harta-europei-nu-mai-apare-romania/

Update: contra-argument la ideile lui Giurgea cu “ăia care sunt săraci şi slabi să moară, cei bogaţi să trăiască”. Okay, să facem o triere pe competenţă, nu? Asta e ideea, nu? Care e competent să trăiască bine va trăi bine şi care nu (e slab, e prost, leneş etc) va muri. Perfect. Zi-mi şi mie când şi cum vei face această triere în mod echitabil, adică cum vei testa într-adevăr COMPETENŢA? Şi în funcţie de ea ăia puternici dăştepti să trăiască sau aia slabi şi proşti să moară. Cum faci concret? Aduni toţi oamenii din România, îi pui în câte o cameră şi le dai teste de…ceva, sau cum? Pentru că dacă faci trierea plecând de la situaţia de acum, trierea este perfect VICIATĂ, INECHITABILĂ şi IMORALĂ. Şi o să dau două exemple: fiul unui om putred de bogat care moşteneşte averea şi afacerile lu taik-su: el VA TRĂI şi VA FI BOGAT (“de succes”), dar este el bogat şi de succes pe meritul şi competenţa lui? Nu! El poate fi un dobitoc notoriu, dar CIRCUMSTANŢA l-a ajutat FĂRĂ MERITUL LUI ca el să fie “puternic”, “bogat”, “de succes”. Pe de altă parte să luăm un om sărac. Este el sărac din cauză că e prost, inadaptabil, leneş? NU NEAPĂRAT. El poate fi deştept foc, dar SISTEMUL, circumstanţele în care se găseşte ÎI DAU ÎN CAP.

Redau mai jos câteva articole de pe net care se opun ideilor lui Mihai Giurgea şi se opun capitalismului sălbatic:

21 ian 2014: Capitalismul împiedică evoluția spirituală a omenirii – superb!

2 nov 2013: Libertarianism egal feudalism?

3 oct 2013: Cum arată rezultatele capitalismului neoliberal în America – problema nu este (aşa cum susţine capitalismpepaine) că “cei proşti să moară sau să fie sclavi, iar cei deştepţi şi puternici să fie cei mai bogaţi şi să conducă”. În realitate, în capitalism, cei care “mor” si sunt sclavi NU sunt proşti sau incompetenţi, c pur şi simplu SISTEMUL CAPITALIST este creat de aşa natură încât obligatoriu să aibă MULŢI SCLAVI SĂRACI şi puţini Stăpâni îmbuibaţi bogaţi care să îi exploateze pe săraci.

27 iulie 2013: Democraţia capitalistă este de fapt o poliarhie

24 martie 2013: Ceea ce neoliberalii numesc socialism este de fapt democraţia adevărată – Oamenii ar trebui să se trezească din somnul hipnotic indus de propagandă şi de circul mediatic şi politic în care trăim zilnic şi să realizeze că statele occidentale şi chiar şi multe din cele aparţinând fostului bloc comunist, nu mai cred de mult în basme cu, piaţa liberă, privatizări, globalizare, liberalizări, FMI, democraţie şi încearcă să îşi apere cât pot de mult interesele naţionale şi economiile tot mai mult asaltate de multinaţionale, bănci şi „investitori străini”. Democraţia trebuie să aducă libertate, bunăstare şi drepturi pentru toţi cetăţenii, nu numai pentru o mână de oligarhi şi politicieni corupţi.

30 nov 2012: Corupţia este legea fundamentală a capitalismului – cine profită de pe urma corupţiei şi capitalismului? Bancherii, corporaţiile şi politicienii. Dacă nu ar exista corupţie, nu ar exista capitalism. Şi dacă nu ar exista capitalismul, am avea un alt sistem, mai bun, numit democraţie.

Între feudalismul capitalist si socialismul comunist – tot mai bun e pamantul (thinkagain.ro)

Despre circoteca cretinoidului Mihai Giurgea (thinkagain.ro) (DE CITIT!)

Bogăţia se obţine de pe urma sărăciei altora

Goana companiilor după profit duce la prăbuşirea economiei

A treia cale:

Din punct de vedere social şi economic, A Treia Cale  reprezintă echilibrul dintre Comunism şi Capitalism, deoarece este nevoie de un echilibru , de o cale între condamnarea la egalitarism prin comunism şi condamnarea la o inegalitate socială extremă prin capitalism. Ambele, atât egalitarismul, cât şi inegalitatea socială extremă, reprezintă o problemă deoarece sunt anti-personale şi produc alienare (oare din ce cauză în ziua de azi boala cea mai fregventă este depresia, când se presupune că oamenii trăiesc în libertate şi democraţie). Pentru ca aceste două elemente negative să înceteze este nevoie de existenţa claselor sociale, dar în acelaşi timp, prăpastia ce desparte clasele sociale trebuie să dispară , astfel se ajunge la un echilibru prin care dispar frustrările generate de către discrepanţele economice, atât teoretic cât şi practic . (SURSA AICI)

Despre A treia cale de dezvoltare economică găsiţi detalii şi aici: Neoliberalismul economic – Intre Ahriman si Ahura Mazda (textul include şi răspunsul la întrebare “De ce este campania Salvaţi Roşia Montană susţinută cu fonduri de la Soros – unul dintre acţionarii proiectului cu cianuri?”)

Altă chestie: “Capitalismul propune si el o religie care are ca element central consumul. Prin consum este implinit teoretic raiul pe pamant. Pana cand va tine aceasta credinta, nu stiu! Pana cand vom crapa. Numai ca acest consum al unora implica o mare saracie pentru altii.” sursa AICI.

VIDEO Distributia averii in SUA. Inechitatea saraci – bogati in America. Perceptia cetatenilor americani despre bogatia averea Statelor Unite. Realitatea ascunsa (nom21)

Capitalismul și elitele intelectuale românești

MIHAI GIURGEA si blogul “CAPITALISM PE PAINE” – mici instrumente ale NOII ORDINI MONDIALE. Iar Brigada Vlad Tepes il va spanzura pe IPS Pimen deoarece critica UE

Piaţa liberă este o utopie capitalistă

Nu uitaţi că „piaţa liberă” este un termen al retoricii capitalismului, dar nu şi o realitate. Capitalismul restrânge piaţa liberă în aceeaşi măsură în care o face socialismul. Este un adevăr pe care ni-l spun teoriile economice neoclasice, nu trebuie să recurgem la distributism ca să-l aflăm. Toate calculele „pieţei libere” sunt bazate pe ipoteza „numărului mare de firme”. Cu alte cuvinte, se presupune că producţia provine de la un număr atât de mare de firme, încât nici una – sau nici o combinaţie de firme – nu are puterea de a impune preţul pe piaţă; că toate se conformează preţului, în loc să îl facă.

Această situaţie nu corespunde realităţii producţiei capitaliste, în care fuziunile şi consolidările limitează numărul firmelor pentru a le spori puterea de a impune preţul. Drept urmare, „piaţa liberă” este înfrântă. Ce vreau să subliniez: nu putem să confundăm capitalismul cu piaţa liberă; sunt lucruri care se opun, nu se presupun. Se pleacă de la următoarea premisă: dacă nu există control al statului asupra întreprinderilor, înseamnă că avem piaţă liberă. Această premisă nu este corectă din două puncte de vedere. Primul: odată ce s-a consolidat puterea celor care pot să impună preţul pe piaţă, piaţa liberă s-a evaporat. Al doilea: aceste firme funcţionează cu subvenţii şi protecţie de la stat, aşa că este greşit să le numim firme „private”.

                                                       John Médaille – om de afaceri, economist, teolog şi cadru universitar american   (Sursa)

3 aprilie 2013: Democraţia capitalistă, cea mai mare minciună a secolului XX – Printr-o campanie permanentă de manipulare şi îndoctrinare în masă, desfăşurată la nivel global timp de câteva decenii, oamenii au ajuns să creadă şi să perceapă ca adevăr de necontestat o mare minciună, aceea că sistemul capitalist ar fi acelaşi lucru cu democraţia şi libertatea individuală. Ei, bine nu este deloc aşa!

UPDATE 13 ian 2014: Astăzi m-am hotărât să scot site-ul capitalismpepaine.ro (mai nou .com) de la lista cu informații utile pe care o am pe acest blog undeva în stânga jos. Îl pusesem acolo pentru informațiile economice de calitate. Am explicat în textul de mai sus de ce nu-mi doresc ca Mihai Giurgea și capitalismul salbatic să ajungă la conducerea României, iar articolul lui de aici despre Victoria Nuland a pus un semi capac. Diferența între ce cred eu despre lumea în care trăim și modul în care prezintă lucrurile Mihai Giurgea (dezinformând și manipulând inevitabil) este prea mare. E totuși prea prieten cu Băselu, ”democrația SUA” și ”Europa UE Civilizată”. Eu susțin că sursa relelor din România sunt Stăpânii din umbră, cu sedii în SUA, UE, Israel, Vatican etc, el susține că SUA și UE sunt bune, dar ”nenorocitii de comunisti români” sunt cei care fură și ne fac probleme. Ca și cum au făcut după ’89 sau ar face în prezent ceva de capul lor. Citiți același subiect prezentat pe alt site, care mă onorează să fie în lista de site-uri utile: Victoria Nuland a venit  în control în colonia România. Asta nu înseamnă că nu voi aprecia în continuare analizele economice corecte asupra situației României pe care le-am găsit pe acel site. Doar că niciodată acolo nu a fost prezentată CAUZA REALĂ a problemelor pe care le avem.

Emilian, 29 iulie 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman

33 responses to “Primul miting protest anti sistem Miscarea Anti Taxe 31 iulie 2013 Bucuresti. Argumente contra anti Mihai Giurgea si capitalismpepaine.ro. Socialism lenes vs capitalism salbatic (pol152)

  1. Sustin punctul tau de vedere: “chiar daca nu sunt de acord in totalitate cu initiatorul protestului, profit de ocazie sa protestez impotriva dusmanului comun, sistemul”.

    Pe de alta parte vreau sa te contrazic cu “cel mai avansat in a crea o miscare impotriva sistemului”, amintind de George Epurescu cu “romaniafaraei.ro”, care, printre altele, a reusit sa scoata in primavara in strada multe mii de oameni in zeci de orase din tara impotriva gazelor de sist. Poate ai mai auzit de ei sau poate acum ai auzit pentru prima data, dar intuind preocuparile tale pentru viata ta, m-am gandit sa iti semnalez prezenta.

    Oricum, in lupta impotriva sistemului, nu conteaza cine e mai viril, important e sa fim cat mai multi si sa accentuam in special asemanarile dintre noi ca sa putem spera macar la ceva izbanzi de etapa.

    Pe miercuri, desi am aceleasi indoieli ca tine, dar aceeasi convingere.

    • Salut. Da, stiu de Romania Fara Ei, le-am promovat actiunile si pe blog si am si participat la protestele organizate de ei și sunt si mentionati in Lista mea cu alternative politice pusa in partea de sus pe blog. Sunt ok, iar Gepurescu (asa imi place sa-i spun :D) pare un om de buna credinta (dasta le-am si promovat actiunile). Ma bucur ca se organizeaza din ce in ce mai bine si sper sa ajunga cat mai sus.

      Ma refeream prin “cel mai avansat” la faptul ca Gepurescu daca vrea sa transmita un mesaj romanilor ACUM, prin contul lor de FB, site etc, nu cred ca va reusi sa propage mesajul suficient de repede la suficient de multi oameni. In schimb, Capitalism pe paine are foarte multi cititori. Pune Giurgea un nou articol vin vreo 10-20-30 de mii de persoane si il citesc in aceeasi zi… De asemenea a inregistrat si miscarea, i-a facut si un fel de statut etc – pregatita pentru a deveni partid si a fi votata la niste eventuale alegeri urmatoare. Cred ca si RFE are statut etc, dar nu are asa multi vizitatori si nici “sustinatori” virtuali. Eu am fost la ambele proteste ale RFE impotriva gazelor de sist din Bucuresti. Au venit vreo 200 prima oara si vreo 300 a doua oara, estimat grosier asa… E foarte bine daca a reusit sa coordoneze ceva la nivel national – e un bun inceput, insa cred ca mai degraba au fost colaborari cu alte persoane care au aceeasi pozitie ANTI gaze de sist din teritoriu. Si e o problema cu iesirile in strada “nisate” pe ceva concret si anume ca cei neinteresati (de stupizi ce sunt) nu iti ies in strada impotriva gazelor de sist(de exemplu), iar pe cei care iti ies impotriva gazelor de sist nu te poti baza pentru altceva, chiar daca ar fi tot relevant si important (sa zicem rosia montana sau organisme modificate genetic). L-am intrebat la protest daca a contactat biciclistii, comunitatea biciclistilor din bucuresti, sa iasa si ei in strada impotriva gazelor de sist (m-am gandit ca sunt mai eco, mai cu natura, mai cu sanatatea etc). Mi-a zis ca a vorbit ceva la un moment dat, dar ca “sunt rupti” (de realitate) :). Biciclistii au iesit in strada in numar de vreo 4 mii anul asta impotriva lui Oprescu care nu vrea sa faca piste adevarate pe carosabil (am fost la protest, gasesti poze pe blog), insa pentru altceva uite ca nu-i scoti din casa… Oh well. M-am lungit. Vedem ce branza face Giurgea miercuri si cati oameni din vizitatorii de la el de pe site vin si in strada.

      Hai sa ne vedem miercuri. Eu ajung pe la 17:30 in piata (poate nu pleaca protestu pana atunci :D) si probabil o sa fiu cu bicicleta – poate reusesc sa-i fac si pancarta Ce-i cu noi? pana miercuri. :)

      • Toti cei care se opun fascistului nebun de Giurgea sunt asteptati in ziua mitingului nebunului pe 31 iulie la orele 17 00 ( exact in acelasi timp cu manifestatia sceleratului) pe trotuarul de vis a vis de Piata Roma ( locul manifestarii fascistului),deci pe trotuarul de la Biserica Sf Gheorghe ! Asteptam toate fortele progresiste care se opun ideilor acestui fascist promotor de capitalism-salbatic !

      • Buna!
        La recomandarile tale am intrat sa citesc link-urile, sper sa reusesc cu toate. Referitor la audienta acestui bolnav numit Giurgea, gandeste-te ca multi il citesc ca pe o curiozitate…eu il vad ca pe ultima specie de maimutze aduse la gradina zoologica. Altii il citesc ca sa stie ce mai pregateste dusmanul (ca doar nu se poate spune ca asta este prietenul Romaniei sau al romanilor; daca are cineva impresia asta, are nevoie urgenta de un implant de creier!). Altii il citesc, ca si tine, pentru ca mai are si idei bune in mormanul de gunoi…Pe de alta parte, poate ca numarul cititorilor poate fi si manipulat cumva…
        Eu nu m-as ingrijora de Mihai Giurgea, pentru simplul motiv ca este la fel ca cei care ne conduc de 24 de ani….nu m-as mira ca individul sa faca parte dintr-o diversiune de a lor!
        Cat despre parerea lui pe care incerci sa o justifici, cu eliminarea celor slabi si prosti….sa fim seriosi, ce treaba are asta cu un popor predominant crestin si predominant ortodox? In privinta eliminarii handicapatilor sa spunem: nu stiu ce varsta ai si daca mai tii minte, dar Ceausescu (cu regimul lui) facuse Coopersativa “Munca invalizilor”….nu mai dau detalii, ca titlul spune totul. Oamenii cu un oarecare handicap fizic produceau diverse lucruri dupa puterile lor. Si sunt sigura ca se simteau mult mai bine atunci, decat dupa 1989 cand au devenit perfect inutili si asteapta ajutorul de handicapat…
        Continuu sa citesc linkurile, comentariile si la o adica imi mai dau si eu cu parerea…;)
        Multumesc!

      • Pai Giurgea e pe filiera Băsescu, la fel ca Naşul :) Sigur, el chiar crede ce sustine pe blog, dar e cumva omul celor de pe partea cu Basescu. Daia se promoveaza reciproc Capitalism pe paine – Nasul – Miscarea Populara etc.

        Sigur, handicapatii si oamenii cu probleme trebuie AJUTATI. Insa daca te axezi in special pe ei sau doar pe ei, societatea in ansamblu va merge prost. Trebuie ajutati in primul rand oamenii inteligenti si de buna credinta, pusi in fruntea tari pentru a face mult bine in jur. CU ajutorul lor si prin ei vor fi salvati automat si oamenii amarati. In schimb oamenii amarati, nu foarte inteligenti, nu pot salva restul tarii… Dasta, trebuie toate categoriile abordate in paralel, dar cu precadere cei cu potential de a face mult bine, cei inteligenti, cei de buna credinta, cei cu idei, creativitate, patriotism etc. Multumesc ca rasfoiesti blogul. Parerile tale sunt binevenite. :)

  2. Salut,
    Noi aparitii pe scena politica romaneasaca:

    1. Partidul Totul pentru Țară
    http://www.totul-pentru-tara.ro/despre-noi
    Astia de la Totul pentru Țară sunt tot legionari si nationalisti asemanator cu cei de la Partidul Nationalist(http://partidulnationalist.ro/) care este unul si acelasi cu Noua Dreapta(http://www.nouadreapta.org/) care “lupta” pe portalul Frontpress(http://www.frontpress.ro/). Ce mai, …un haos total!
    Mai nou, dupa ce pupam in coor Poli Timisoara hai sa ne povestim si vacantele in Bulgaria:
    http://www.frontpress.ro/2013/07/consideratii-despre-litoralul-romanesc-al-bulgariei.html
    Asta este marea problema a romaniei: Lipsa de profesionalism. Papagalii astia chiar au impresia ca ii vor invinge pe cei de la putere si toata masinaria lor de propaganda media publicand pareri si placeri personale. Inca nu au aflatce e aia imagine/brand ce sunt alea relatii publice ce inseamna o comunicare eficienta. Inca confunda siteul/blogul personal cu cel de firma/partid.

    2. Miscarea Meritocrata
    http://meritocratia.ro/
    Cateva emisiuni cu Primo Laurentiu(fondatorul meritocratiei) poti gasi la NasulTV. Au chiar link in navigatia principala:
    http://www.nasul.tv/2012/10/22/meritocratia-sfarsitul-democratiei/
    Dupa ce vezi emisiunile tv si mai citesti si pe la ei pe site inclusiv cartea, totul este ok. Meritocratia functioneaza foarte bine in dezvoltarea proiectelor open source, de ex. Debian(http://www.debian.org/), sau in firmele private in care angajatii sunt promovati pe merite reale. Ar putea sa functioneze foarte bine si intr-o societate, dar tinand cont ca noi suntem un neam de jmecheri, de smenari, de lenesi si de hoti, am rezervarile mele. Ni se pare putin suspect ca are o emisiune pe NasulTV. Nu am incredere nici in Nasul nici in postul lui tv.

    3. Alianta Lege si Ordine – ALO
    Culmea obrazniciei: Francmasonii isi fac partid
    http://aliantalegesiordine.ro/
    http://newsinfo1000.wordpress.com/2013/04/25/masonii-din-servicile-secrete-si-au-tras-partid-in-secretalianta-lege-si-ordine/

    Analizeaza-le si tu si formeaza-ti o parere.
    Cat despre Capitalism pe paine, sumt prea extremisti. Extremele nu sunt bune.

    • Salut. Mersi pt detalii. Peste ALO am mai dat o data si special nu i-am trecut in lista mea pt ca mi s-a parut ceva nasol la ei, nu mai stiu exact, dar parca ei propuneau aducerea “modelului american” in Romania (hrana pentru prosti care se imbata cu iluzia cretina “democratia SUA” :)) ), ceea ce a fost suficient pt mine :D. Legat de meritocratia, am pus-o in lista la recomandarea cuiva aici, inca nu am contra argumente. Nici mie nu imi inspira incredere deloc Nasul mai ales dupa ce l-a pupat in fund ani de zile pe Basescu, insa faptul ca Meritocratia sau Capitalism pe paine se promoveaza la el e doar un schimb de servicii – eu ma promovez, tu faci rating. Deci nu e neaparat ceva grav. Mai ales partidele mici trebuie sa profite cam de orice oportunitate care li se ofera ca sa se faca cunoscuti. O sa adaug Partidul totul pentru tara in lista. MERSI!

  3. curioasa perceptie ai ref la giurgea. daca zici ca ai citit blogul astuia ti au scapat instigarile la omor explicite (impuscarea ‘comunistilor’, spanzurarea ‘popilor’ ca program al ‘brigazii paramilitare(?) vlad tepes’..o fi legal?) ale dementului si postacilor sai(fapta prevazuta in art 29 cod penal).si mai curios este ca nimeni nu i a facut plangere penala si lipsa de reactie a ‘autoritatilor’ in cazul giurgea. individul este doar un ‘iepure’ al unor ‘servicii’. nu te baga..

    • Salut. Nu mi-au scapat instigarile la care te referi, le stiu foarte bine, doar ca le-am interpretat altfel fata de tine, nu la modul AD LITERAM. El spune toate chestiile alea pentru a sublinia gravitatea lucrurilor prezentate si convingerea lui IMPOTRIVA chestiilor rele de care vorbeste (ceea ce este ok, si eu ii fac criminali pe multi, chiar daca nu au omorat direct pe nimeni etc) si mai face “instigarile” de care zici pentru a-şi atrage susţinători – pe cei care s-au săturat doar de vorbe şi vor fapte cat mai repede (ceea ce nu ştiu cât de ok este dar nici foarte foarte grav). În orice caz, faptul ca spune lucrurile alea, nu înseamnă că vrea să le aplice concret. Când spune de exemplu “va curge sânge” nu se referă obligatoriul la curgerea de sânge la propriu, concret, ci la faptul ca multi vor avea de suferit de pe urma masurilor pe care le va impune el etc. Nu stiu cat de legal e sa ai o miscare declarata ca fiind para militara etc, insa deocamdata sunt doar vorbe. De vorbe sa se ocupe serviciile secrete. Daca ii faci plangere penala la politie… n-ai pentru ce… Ce a facut pana acum concret e perfect legal – a inregistrat miscarea legal la tribunal/judecatorie, a inregistrat mitingul de strada la primarie etc – by the books cum s-ar spune. Deci violenta verbala si duritatea cuvintelor nu ma deranjeaza. Este insa de discutat pe fond, pe idei, pe masurile propuse. Eu unul, repet, nu consider capitalismul o solutie, nici macar cel salbatic, aplicat pe bune. Consider ca pe termen scurt dar si lung va duce la distrugerea societatii. O societate prospera nu inseamna ca unii sa fie scalvii (angajatii fara drepturi) ai altora – cum propune Giurgea. Cateva detalii sunt si in articolele puse in text. Că poate fi un iepure al serviciilor cum zici tu…tot ce e posibil. Poate fi un “iepure” si al altor structuri, nu neaparat serviciile noastre românesti… Oricum, ideile lui merg mana in mana cu Noua Ordine Mondiala, deci poate gasi (sau are deja) sustinatori si in Masonerie si etc. Deocamdata nu ma bag nicaieri. Merg la protest abuzand de dreptul meu de cetaten teoretic liber de a putea merge la un protest de strada şi merg pt ca nu sunt 100% impotriva masurilor propuse (unele sunt bune) si pentru ca daca se mediatizeaza probleme ca TAXE prea mari, CORUPTIE etc e foarte bine. Deci nu strica mai multi oameni. Pe viitor, ramane de vazut, asa cum am zis si in text, daca voi mai mentiona pe blog aceasta miscare. Astept sa acumulez suficiente contra-argumente concrete, obiective, palpabile ca sa fiu total 100% anti MAT. Multe comentarii anti capitalismpepaine de pe net sunt doar supozitii, reactii emotionale etc. Astea nu valoreaza nimic. In schimb analizarea obiectiva a efectelor masurilor pe care doreste Giurgea sa le impuna, ar putea sa ne ajute mai mult. Oh well. Multumesc pt sfat si pt msj. Spor!

  4. prietene inca ceva si inchei; un exercitiu de imaginatie; sa presupunem ca un oarecare din Ro si ar deschide un blog, si ar inregistra la tribunal un partid (sau miscare) iar pe blog ar expune public programui ‘partidului’ unul din puncte ar fi ‘daca ajungem la putere vom impusca/spanzura 10000 de romi (sau evrei). ghici ce se va intampla cu acest individ (ipotetic)? va declara ca a folosit un limbaj ‘metaforic’? ma faci sa rad, Codul Penal e foate sec in privinta asta si nu lasa loc de limbaj ‘metaforic’ ..chiar si instigarea neurmata de executare se pedepseste. citeste aici;

    legeaz.net/cod-penal-actualizat-2011/art-29-cpen/

    revenind la Giurgea; sa presupunem ca un dement citindu-i instigarile.. (exemple ar fi -Brigada Vlad Tepes il va spanzura pe Pimen sau- Nu scapam de ei fara secure- explicit, nu? fara ‘metafore si alegorii).. le ia de bune si baga cutitul intr-un ‘comunist’ sau ‘popa’ iar la politie declara ‘pai sunt multi gandesc ca mine in miscarea anti-taxe dar numai eu am trecut la fapte’.,ghici ce va pati giurgea..prietene cu unele chestii nu te joci ca risti sa te arzi.

    • Te cred ca asa o fi din punct de vedere legal. Foarte bine, din punct de vedere legal, sa se sesizeze cine trebuie! Sau fa-i plangere si vezi ce se intampla! Sunt multi nebuni pe lumea asta care ar putea interpreta în mod greşit, chiar tragic, ce spun oamenii în public. Vina e mai mult la cel care face fapta. Daca insa ce spune Giurgea intra la instigare si se pedepseste, foarte bine, sa se sesizeze cineva. Dar cred ca el formuleaza chestiile de asa natura incat sa nu poata fi considerate instigare. Este pur si simplu o parere de-a lui – “fără secure nu scapam de el” sau “va curge sange” nu echivaleaza cu “Taiati-i capul cu o secure” sau “Haideti sa omoram si sa curga sangele!” Oh well. E posibil sa fie si instigari pe bune pe acolo ca n-am stat sa urmaresc toate expresiile astea si sa le cataloghez juridic. Sa o faca cine trebuie. Repet, fa-i plangere… De ars…se arde Giurgea daca se joaca cu astea si cineva se va sesiza la un moment dat. E de vazut cat de mult urca si cate obstacole intalneste (daca intalneste). In mod normal o miscare sincera anti-sistem nesustinuta “din spate” sau “de cineva” este retezata si atacata “de sistem” dupa un anumit prag de notorietate. Deci vom vedea daca se va lua cineva sau nu de instigarile de care zici… sau de altceva din această mişcare.

    • Ioane, comparatia ta nu are niciun sens. Hai ca-ti explic astfel incat si un limitat sa priceapa: nu poti alege ce te nasti (alb/negru/tigan, barbat/femeie) si nici nu poti schimba asta. Insa a fi comunist este o decizie pe care o iei tu. Deci a compara “impuscarea tiganilor” cu “impuscarea comunistilor” nu are niciun sens.

      PS: popii nu merita streangul. E o solutie prea scumpa pentru scarbele ortodoxo-patriotarde. Un glont costa cativa bani.

      • Gigi Gigi
        , tocmai imi confirmi unele chestii..psihopatii din mat nu merita nici macar un glont in cap. pentru voi zdrentelor mai potrivit ar fi napalmul.

      • Ok, v-ati balacarit suficient, de acum nu voi posta comentarii de genul asta sau al lui gigi sau al lui Alex – inceputul.

      • Pentru Emilian:
        Ce cauta gunoiul Gigi Gigi pe site-ul tau? Daca lasi astfel de “pareri” sa apara chiar si in comentarii, te compromiti! Nu crezi?
        Asta nu inseamna sa nu-i publici pe cei cu pareri contrare sau care te comntrazic, dar nu pe cretini! Ca sa nu mai zic cate soparle incearca sa submineze increderea in cei care vor sincer sa schimbe ceva!
        Nu m-as mira ca Gigi Gigi sa fie chiar “amicul” Giurgea….

      • Uneori astfel de comentarii sunt utile pentru ca arata publicului larg cum gandesc alti semeni dintre noi – ceea ce e educativ. Cand se depaseste o limita cenzurez comentariile. Le-am zis celor de care ai mentionat ca nu le voi mai posta comentariile imbecile si nu le-am mai postat. Le accept sau nu de la caz la caz.

    • Da, una din idei cam asta este… angajatii sa fie sclavii patronilor. “Daca nu le convine, sa plece in alta parte sau sa moara de foame”. Dar el crede sincer ca altfel nu se poate. Deci nu sustine chestiile astea de diabolic, ci pentru ca este sincer convins ca doar asa se poate salva Romania. Oh well. Eu nu cred ca doar asa se poate salva…

      • Giurgea tot compara Romania cu China, pai de unde a aflat el ca am avea 1,3 miliarde de cetateni in tara? El zice acum ca vrea jos sistemul, insa in locul sistemului actual(care are pacate fara numar) el vrea sa introduca un sistem totalitar in care, culmea el sa fie liderul suprem,iar singurul partid unic sa fie al lui, culmea. Asta numeste el democratie originala. Si tot el mare “libertarian” sustine limitarea dreptului la libera exprimare, pentru cei insuficient de “productivi”. Adic daca Giurgea era acum presedinte si tu ziceai ca nu iti place de el ca e prea chel sa zicem, imediat iti calcula costul marginal si te “umplea de sange” cum ii place lui sa spuna despre “putorile ordinare” si erai trimis ca si gagica din filmulet la “banda de IPHONE”, “comunist nenorocit ce esti”.

        PS: cat despre previziunile lui economice, parerea mea este ca sunt ca si catrenele lui Nostradamus, fiecare intelege ce vrea din ele, iar cand se intampla ceva imediat iese la lumina si spune ca el a prezis de 3 ani chestia respectiva

        O seara faina

      • :) Da… De fapt totul pleaca de la ideea de baza a capitalismului – profitul. Intr-adevar trebuie cineva cumva sa produca profit dar o tara intr-adevar NU poate fi condusa DOAR ca o firma. In timp ce capitalistii salbatici urmaresc banii si profitul, un sistem social trebuie sa urmareasca bunastarea individului fizica si sau psihica. Banii sunt doar una dintre variantele prin care se poate obtine o parte din aceasta bunastare. In acelasi timp banii sunt folositi in prezent ca metoda de subjugare si sclavagism. Sunt multe de discutat, dasta si pusesem cateva texte cu mai multe detalii. Nu are nimeni solutia perfecta, iar cei care cred ca au gasit-o (gen Giurgea) vor vedea că nu in acest fel se rezolva problemele româniei, prin adancirea si mai mare a prapastiei dintre bogati si saraci. Cat de dezumanizati sunt oamenii care pot fi fericiti in timp ce milioane de alti concetateni sufera, iar ei îşi bazează fericirea lor personala pe munca si spinarea acelor milioane de sclavi…?

      • Emilian, scuza-ma, dar il cunosti personal pe acest Mihai Giurgea, de crezi ca il intelegi asa de bine si de fiecare data cand alti cititori iti sesizeaza aberatii, ii iei apararea? Eu sunt perfect de acord cu Ioan si cu Qwerty, din ceea ce am citit pana acum in comentariile lor. Probabil asa a inceput si Hitler….Ca pana la urma si ala a avut si idei bune, a facut si lucruri bune, nu?
        Cat despre a publica pareri ale unor imbecili ca sa vedem noi “cum mai gandeste lumea”…sa stii ca vedem destul pe alte bloguri, pe comentariile de la ziare, pe articolele din ziare, la tv…etc…Da, lumea gandeste urat si gresit (unii) dar sa nu generalizam. Cred ca tu aici trebuie sa-ti strangi niste oameni care gandesc pozitiv si au idei bune pentru ei si pentru ceilalti romani. Pana la urma gandirea acestor oameni poate fi molipsitoare…
        Cred ca lumea poate trai si in cooperare, colaborare, impartirea resurselor, asa cum spuneai pe undeva….atunci de ce sa ne otravim cu pareri din astea? Da, stim ca ei exista, ei traiesc printre noi (si traiesc bine, cu cat ai mai putine principii si mai putina morala, cu atat traiesti mai bine – ma refer la binele material, ca altfel e vai de sufletul lor). Dar ei au tot internetul la dispozitie sa-si insire mizeriile impotriva a tot ceea ce nu-s iei sau gasca lor.
        Ok…iti gestionezi blogul cum vrei, dar din punctul meu de vedere noi suntem satui de ei. Vrem sa gasim pe acest blog pareri ale unor oameni destepti si luminati, care vor sa traiasca bine, dar in armonie cu restul lumii si nu in contra sau in ciuda restului lumii…NU?
        Eu personal vreau sa stiu ca mai exista si altfel de oameni decat cretinoizii…si as vrea sa-i pot numara, sa-mi fac si eu un inventar al meu…chiar daca aici totul este virtual, dar in spatele unui nick este un om real! Chiar daca nu-l cunosc, stiu ca totusi undeva el exista si ca mai este o speranta!
        Asta daca am inteles eu rostul acestui blog…;)

      • Dude, nu il cunosc si nici nu ii iau apararea! Si nici nu il sustin pe el ca persoana. Dar nu pot sa neg ca spune o gramada de lucruri reale la el pe site. Bineinteles ca nu l-as vota si nu l-as sustine si nu mi-as dori sa ajunga la putere – din motivele explicate in text, dar cand zice omu ceva corect…ii dai credit pt acel lucru. Asta nu inseamna ca il placi, il sustii sau il votezi.

        Acele tipuri de comentarii se gasesc prin EXCEPTIE pe acest blog. Deci da, fac o selectie si prefer sa tin pe acest blog oamenii inteligenti, cu bun simt si de buna credinta.

        Da, ai inteles bine rostul blogului. Ok, special pt tine, cu dedicatie, voi si mai drastic in acceptarea sau nu a comentariilor, dar fara a ingradi dreptul la libera exprimare. Se afla de mult timp in pagina Despre niste conditii pentru publicarea comentariilor pe acest blog, vezi daca ti se par suficiente :) Am acceptat unele comentarii desi cam erau semi-cretine si pentru a nu cadea in capcana de a ma crede ca detin adevarul absolut si ca impart dreptatea in stanga si dreapta ca un Dumnezeu si ca doar parerea mea este realitatea pura – pentru ca…trebuie sa constientizam ca putem gresi cu totii. Anyhow, cateodata am simtit ca e mai bine sa “hai totusi sa-l postam peăsta”, dar…repet, de acum incolo, cu dedicatie pentru tine, voi fi mai drastic :)

  5. Stai liniștit, țigan atreiacalist pomanagiu, că nu-ți ascultă nimeni filozofiile. Oamenii productivi se mută permanent unde sunt taxe mai mici (vorbesc din proprie experiență) sau savurează declinul și fac doar minimul necesar ca să supraviețuiască. Oricât țipi tu aici cu a-treia-cale, noi, oamenii de care ai avea nevoie să-i jupoi ca s-o pui tu în aplicare, nu vrem. Nu vrem să te susținem pe tine și pe țiganul borât Che Guevara anti spanac. Eu nu cred în mitinguri, manifestații și salvarea României. Am preferat soluții mai practice și cu efect imediat, pur individuale. Și mă bucur nespus când văd proștii cum filozofează despre redistribuire și a-treia-cale cu buzunarele goale.

    • Foarte bun si interesant articolul. Multumesc. Îl adaug şi în text. Am găsit acolo si raspunsul la intrebarea pe care o pun mulţi: “De ce este campania salvaţi rosia montana sustinuta cu fonduri de la Soros? – unul dintre acţionarii proiectului cu cianuri?” :) (hmm…ia sa pun eu asta si pe front page) Mersi.

  6. In prezent A Treia Cale pare solutia cea mai buna, si mai bine ar fi numita Calea de Mijloc. Insa un progres material/economic nu poate exista fara dezvoltarea constiintei/spiritualitatii.

  7. Pingback: Noutati | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  8. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

  9. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

  10. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

Spune-ți părerea aici:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s