Istoria adevarata a României. Dacii sunt primii oameni care au populat Europa. Românii sunt DACI, nu romani. Dacia e România si România e Dacia (edu48)

Istoria adevarata a Romaniei. Dacii sunt primii oameni care au populat Europa. Românii sunt DACI, nu romani. Romania e Dacia limba latina romana statuie dac inceputul civilizatiei poporul roman cartiÎn ultima vreme am dat peste tot felul de informaţii  despre poporul român şi despre România, care vorbesc despre apartenenţa noastră directă la civilizaţia care a populat Europa – DACII. Astfel am aflat despre adevărata istorie a poporului român, a românilor şi a României: românii sunt daci, nu romani. România este Dacia şi Dacia este România.  Redau mai jos câteva extrase din textele pe care le-am parcurs până acum despre adevărata istorie a poporului român şi a României, pentru a vă trezi interesul să citiţi mai mult şi să aflaţi adevărul care nu este spus (sau cunoscut) aproape deloc prin şcoli, facultăţi sau la TV: Românii sunt DACI, nu romani, iar România este DACIA, vatra lumii – locul unde a început cu adevărat civilizaţia umană. Fiţi mândri că am avut asemenea strămoşi! Detalii în continuare:

Iată câteva extrase din textele pe care le găsiţi la link-urile de mai jos:

(anii/perioadele diferă pentru că mai jos sunt extrase din diferiţi autori)

Zona geografică în care se află astăzi România, a fost în urmă cu peste 10.000 de ani, vatra lumii, locul unde a început cu adevărat civilizaţia umană.

Profesoara de arheologie lingvistică Marija Gimbutas, de la Universitatea din Los Angeles, care a studiat istoria Europei, a vorbit despre spaţiul Carpato-dunărean ca fiind vatra vechii Europe, locul de unde Europa a început să existe.

Cand azi istoria spatiului Carpato-Dunarean este redescoperita de niste straini, ca Marja Gimbutas, care asemenea lui N.Densuşianu considera drept vatra a vechii Europe acest spatiu unde noi românii ne gasim astazi, de fapt ne reîntoarcem la El, la Densuşianu, la cel ce a prezentat pentru prima oara pe noi, pe daco-români drept popor primordial si formator al Europei.

Noi, românii, ne situăm pe primul plan în Europa ca vechime.

Dacii sunt strămoşii tuturor popoarelor latine, iar ceea ce ne este predat în şcoli – “noi românii suntem un popor care a fost “latinizat” de către romani” este o falsitate.

Mulţi spun că ne-au ocupat romanii şi ne-au latinizat/civilizat. Cat din teritoriul Daciei a fost ocupat de romani? Doar 14% ! Cati ani au ocupat romanii acei 14%? Doar 146 de ani!  Era imposibil ca limba latină să fie preluată de daci când romanii au ocupat atât de puţin teritoriu şi au stat atât de puţin, mai ales ţinând cont că soldaţii romani vorbeau o latină şubredă. De asemenea, dacă Dacii ocupaţi de romani ar fi preluat limba latină, cum se mai înţelegeau cu restul dacilor de pe restul de 86% din teritoriul Daciei, NEocupat de romani? Logic că vorbeau cu ei tot în “dacă”, adică “română arhaică”. De fapt dacii vorbeau deja o română arhaică, din care a reieşit şi latina la un moment dat. Atunci când s-au întâlnit dacii şi romanii, s-au întâlnit două popoare înfrăţite care se înţelegeau în limbaj. Concluzie – Noi SUNTEM ROMÂNI DACI, NU ROMANI!

De ce ar fi vrut romanii să impună limba lor într-un teritoriul nou cucerit? Vedeţi americanii impunând engleza în Egipt, Irak, Afganistan, Libia şi alte ţări cotropite (desigur pentru “impunerea democraţiei”) sau îi vedeţi pe americani interesaţi de resursele de petrol, minereuri şi poziţia geo-strategică nou cucerite? Aceeaşi întrebare e valabilă şi în cazul romanilor care au cucerit o mică parte din teritoriul Daciei: pe romani i-a preocupat impunerea limbii latine in Dacia cucerită, sau mai degrabă aveau nevoie doar de bogatiile acesteia (aur, argint, miere, grau, vin, lemn, piatra, si altele)?

Arhivele regilor Daciei (plăcuţele de aur descoperite la Sinaia), contin dovada ca limba dacilor aproape ca nu s-a schimbat (pana astazi n.n.).

Nu putem accepta faptul ca legiunile romane au patruns in Dacia, au cucerit 14% din teritoriu pentru o perioada foarte scurta istorica, 165 de ani, si ca, peste noapte, toata populatia Daciei, ocupata sau nu de romani, a inceput sa vorbeasca cea mai perfecta limba romanica, fara a ne intreba: chiar asa sa fie? Sunteti siguri ca de la soldatii romani (sositi din toate colturile lumii – Africa, Palestina, Germania etc) au invatat dacii latina? Chiar de la acesti soldati, care nu o vorbeau ei insasi, sa fi invatat latina dacii ? Nu cumva are mai mult sens ceea ce ne dovedeste N. Densusianu: ca dacii vorbeau “latina vulgara” (română arhaică) si ca NU printr-o relatie sexuala la nivel de soldati romani versus fete/femei dace s-a produs acest “miracol”?

În ce limbă vorbeau copiii nou nascuti in Dacia de catre femeile dace care  s-au casatorit cu militarii romani? Deoarece, in general, copiii erau crescuti de mame, si nu de tati, ce erau ocupati cu “arta razboiului”, acesti copii vorbeau in mod curent si limba vorbita de catre tati (ce vorbeau diverse limbi, mai putin limba latina) sau vorbeau limba mamelor lor, adica limba care se vorbea in Dacia de catre bastinasi de cand se stiau ei pe acest teritoriu ?

Istoricul Dio Cassius (n.155 – d.229 e.n.) descrie razboaiele purtate de Daci si Romani – spunand despre Traian (conducatorul Legiunii Romane) ca a fost un trac veritabil si ca razboaiele purtate erau fraticide (intre popoare de aceeasi origine). Iar Traian, spunea inainte de a porni la lupta: “ma intorc in tara strabunilor mei“ (sursa AICI)

Într-un interviu acordat postului de televiziune TVR Cluj, în decembrie 2012, Miceal Ledwith, fost consilier al Papei Ioan Paul al II-lea, unul din oamenii care au avut acces la cei 230 de kilometri de rafturi cu cărţi din arhiva bibliotecii Vaticanului şi fost membru al Comisiei Teologice Internaţionale, a făcut o declaraţie şocantă: “Chiar dacă se ştie că latina e limba oficială a Bisericii Catolice, precum şi limba Imperiului Roman, iar limba română este o limbă latină, mai puţină lume cunoaşte că limba română, sau precursoarea sa, vine din locul din care se trage limba latină, şi nu invers. Cu alte cuvinte, nu limba română este o limbă latină, ci mai degrabă limba latină este o limbă românească. Aşadar, vreau să-i salut pe oamenii din Munţii Bucegi, din Braşov, din Bucureşti. Voi sunteţi cei care aţi oferit un vehicul minunat lumii occidentale (limba latină – n.r.)”.

……………………………………………

În 2014, Miceal Ledwith a oferit într-un nou interviu mai multe detalii despre latinitate şi originea popoarelor:

(partea despre istoria limbii române începe de la min 44:30):

……………………………………………………………….

Faptul că NOI, românii (dacii), suntem strămoşii tuturor popoarelor latine şi nicidecum o rudă marginală a latinităţii, ar trebui să ne facă să ne mândrim.

Genetic, nu ne-am schimbat de 5.000 de ani, suntem tot daci – un studiu de paleogenetică, realizat între anii 2003-2006, a arătat că, genetic, suntem daci, iar teoria latinizării făcute de Imperiul Roman este falsă.

Dacii sunt cei care au populat Europa şi au ajuns până aproape de China.

“După 20 de ani de studiu, am ajuns la concluzia că cele 80 de milioane de persoane ale comunităţii punjabi din India vorbesc o română arhaică. Au 2.000 de cuvinte identice, multe dintre ele comune şi cu latina. Dar dacă punjabi este o limbă vorbită cândva de geţi, înseamnă că neamurile getice vorbeau o limbă «latină» înainte de apariţia Imperiului Roman. De unde rezultă că limba română e mai veche decât latina. Concluzia e că într-un trecut imemorial exista o singură limbă europeană, cel mai probabil româna arhaică, sau getodaca, şi care printr-o serie de migraţii şi modificări a născut toate limbile numite indo-europene, printre care şi latina. Iar războiul dacoroman a fost unul fratricid. Până în ziua de azi se vorbeşte româna sau aromâna din nordul Mării Adriatice, până la Volga. Mai mult, în Kazahstan sunt acum, oficial, 20.000 de vorbitori de limbă română”, spune Lucian Iosif Cueşdean.

Pasaj dintr-un interviu cu Dr. Napoleon Savescu: ” Faceti opinie in societatea americana privind preistoria romanilor?  Răspuns: Sunt invitat la conferinte, in special – de macedoromanii din America. Lumea este interesata de aceasta noua prezentare a poporului daco-roman. Datele pe care le-am adus in plus apartin cercetatorilor impecabili din toata lumea, care sustin de ani de zile ca spatiul carpato-danubian a dat nastere Europei. Romania este vatra Europei. Cand Europa a fost acoperita de doua ori de o hala de gheata, cum a fost ultima, cea alpina, singura arie ramasa neacoperita era cea din Carpatii de Jos. Or, nu putea sa apara o civilizatie in aria Germaniei, aflata atunci sub calota de gheata. In plus, marile civilizatii au aparut la gura de varsare a marilor fluvii: chinezii – la gura Fluviului Galben, indienii – a Gangelui, egiptenii – a Nilului. In acest context, nu puteau occidentalii sa apara la gura de varsare a Rinului, Senei sau sub gheata. Sa fim oameni seriosi, ca si prostia are o limita.” Dr. Napoleon Savescu.

Roata, plugul, jugul, căruţa cu două, trei şi patru roţi apar pentru prima dată în lume pe teritoriul nostru, dacic, primul mesaj scris din istoria omenirii se găseşte tot pe teritoriul nostru, la Tartaria, primii fermieri din Europa sunt descrişi pe acelaşi spaţiu, într-o perioadă când Anglia abia se separa de continent şi din peninsulă devenea insulă – 6,500 î.d.H.

Traco-dacii reprezintă cea mai veche şi mai înaltă cultură de pe Pământ, anterioară civilizaţiei Sumeriene, şi totodată cea mai numeroasă (180 – 200 de triburi). Ei puteau fi găsiţi în întreaga Europă (Balcani, Ucraina, Ungaria, Austria, Germania, Cehoslovacia, Polonia, Italia, Franţa, Spania, Turcia europeana, Asia Mica, Africa … chiar şi Burii din Africa de Sud sunt tot un neam Dac, din care făcea parte însuşi Burebista. În zona Olteniei se înregistrează cea mai veche locuire în bordeie din lume (18,000 ani inainte de Christos), cea mai veche activitate de minerit, cel mai vechi târnacop de miner descoperit vre-o dată, cea mai veche activitate metalurgică a aramei din lume (8,000 ani înainte de Christos), cea mai veche scriere din lume (tăbliţele de la Tărtăria, judeţul Alba 5-6.000 înainte de Christos). Tot aici s-a inventat arcul, au aparut primele furnale din Europa, şi tot de aici au plecat şi s-au format celelalte popoare indo-europene şi nu numai cum ar fi: iranienii, carienii, italicii, frygienii, sciţii, cimmerienii, triburile iberice, bascii, sarmaţii, elenii (ahei şi dorieni), fenicienii… etc.

SUNTEM ROMÂNI DE PESTE 2500 DE ANI. O română arhaică există în copie la peste 7000 de Km de România, la 3000 de Km est de cea mai estică graniţă a Imperiului Roman.

Conform studiilor genetice, populatia actuala a Romaniei este clar inrudita cu populatiile care au locuit pe teritoriul Romaniei in Epoca bronzului si a fierului, adica acum 2 500 – 5 000 de ani, fapt care scoate in evidenta continuitatea acestui popor… si rastoarna teoria romanizarii Daciei ca si a descendentei romane a poporului nostru (sursa: autor Daniel Roxin – “Spiritul Dacic renaste” Editura Vidia 2012)

Românii păstrează în continuare limba, portul, obiceiurile, tradiţiile strămoşilor de acum 7.000 de ani. Analizele minuţioase de sânge, demonstrează un alt miracol: în ciuda numeroaselor invazii, inclusiv mult distorsionata ocupaţie romană, ne-am păstrat puritatea genetică, specifică strămoşilor noştri.

După “Civilizaţiile Europei vechi”, Ed. Meridiane, Buc., 1978, de Guido A.Mansuelli, un autor francez, pe timpul ultimei glaciaţiuni, Wűrm, nu se cunosc decât două centre de locuire umană, unul în vest, în aria Pirineilor (plus Grimaldi) şi altul în est, în aria Carpaţilor. Splendidele civilizaţii vestice din Pirinei, ca şi cea din Grimaldi (vestul Italiei), au dispărut, fără urmă, acum aproximativ 11.000 de ani. Această zonă a fost repopulată dinspre gurile Dunării abia 4-5 mii de ani mai târziu, astfel că apare logic ca şi limba din Carpaţi să fi urmat aceeaşi cale. Nu a existat nimeni altcineva, în spaţiul Dunării de Jos, decât neamul românesc, până acum 3900 de ani, când se spune că au “venit” grecii, astfel că e firesc ca “româna primară” să fie prima limbă a Europei.

Hai să vedem ce spun străinii…: (preluat dintr-un comentariu la acest text)

-Specialistul englez E.C.Davies scrie in Enciclopedia Peoples of Nations in 1923 ca pe teritoriul actual al Romaniei exista cu mult inainte ca romanii sa invadeze teritoriul, “exista o civilizatie ce isi avea radacinile departe, in trecut in epoca neolitica”
– peruvianul Daniel Ruzo spune ca “Carpatii sunt intr-o regiune a lumii in care se situa centrul european al celei mai vechi culturi cunoscute pana in ziua de azi”
-arheologul neamt Adam Falkenstein declara ca “tablitele de la Tartaria reprezenta prima dovada de scriere din istoria omenirii”
– in Cambridge history of India din 1922 se arata fara dubii ca “Drumul parcurs de arienii carpatici pana la ajungerea la in India i-a purtat prin N Marii negre si al celei Caspice ”
-Felix Colson preciza ca “dacii erau de origine pelasga iar limba lor nu era decat un idiom al limbii comune-pelasga-de dinsinte de fondarea Romei”
– William Schiller arheolog americanin Readers Digest-”Civilizatia s-a nascut acolo unde traieste astazi poporul ROMAN, raspandindu-se apoi spre rasarit si spre apus!”
-John Mandis profesor la Universitatea din Londra-”Romania e vatra a ceea ce numim Vechea Europa, o entitatea cultrala cuprinsa intre 6500-3500 i.e.n.”si “cele mai vechi descoperiri ale unor semne de scriere au fost facute la Turdas si Tartaria”
-Gordon W Childe -”localizarea centrului principal de formare si extensiune a indo-europenilor trebuie sa fie plasata la nordul si sudul Dunarii”
– Ekstrom Par Olof- LINGVIST suedez spune ca”LIMBA ROMANA ESTE O LIMBA -CHEIE CARE A INFLUNTAT IN MARE PARTE LIMBILE EUROPEI “…
….si multi alti arheologi, cercetatori si scriitori
-ca sa nu mai spun de cercetatori romani gen Densusianu, BP Hasdeu, preotul D.Balasa, Lazar Tonciulescu…

………………………………………………………………………..

VIDEO – afirmaţiile lui Harald Haarmann, savant german, confimă cea mai veche civilizaţie umană cunoscută, pe teritoriul României, la Tărtăria, cu 8000 ani în urmă, cu mult înainte de civilizaţiile Mesopotamiei. Mulţi savanţi nu acceptă ideea pentru că le-ar zdruncina lumea din rădăcini:

30 dec 2013: Harald Haarmann și povestea „Descoperirii Scrisului” (de către strămoşii românilor)

……………………………………………………………………………………………….

Pentru a vă convinge de toate aceste informaţii trebuie doar să citiţi. Textele în care sunt prezentate informaţiile de mai sus (şi alte informaţii interesante pe această temă) se găsesc la următoarele link-uri:

“Limba latina se trage din cea română si nu invers”. Românii sunt daci vlahi traci, nu romani. Istoria României – Dacia (edu33) – interviu consilierul Papei

Despre istoria si zona geografica a Romaniei stravechi. Dacia, Tracia, daci, traci, traco-dacii si poporul roman. Limba română straveche (edu38)

Dacii au populat Europa si au ajuns pana in China. Comunitatea Punjabi din India vorbeste romaneste. Romanii sunt DACI, nu romani (edu47)

Conferinta adevarul despre istoria Romaniei, vineri, 21 februarie 2014, Bucuresti. Asociatia Vatra Daciei prezinta Pe urmele geto-dacilor, istoria ascunsa a românilor

17 feb 2013: Istoria nestiuta a getilor si genomul european  (inclusiv despre Getii si regatele din Punjab)

Top 10 descoperiri deosebite in Romania unice pe planeta – arheologul american William Schiller si peruanul Daniel Ruzo sustin ca civilizatia pe aceasta planeta a inceput in Carpati

Limba română este cea mai veche limbă vorbită pe această planetă / Latinizarea dacilor şi etnogeneza poporului român – cea mai mare păcăleală istorică dată românilor! NOI NU SUNTEM URMAŞII ROMEI!

“Noi nu suntem urmaşii Romei” – interviu cu Napoleon Săvescu 1

“Istoria României, mai ales istoria ei veche, a fost mutilată şi răstălmăcită” – pasaje din interviu cu Napoleon Săvescu 2

Onoare memoriei lui Nicolae Densuşianu – cel care a scris primul despre adevărata istorie a românilor

Un adevar istoric tot mai evident pentru oamenii de stiinta occidentali: romanii sunt urmasii dacilor

Demonstraţia genetică a faptului că românii se trag din primii oameni care au populat Europa şi că NU suntem urmaşii Romei.

Spiritul dacic renaşte – studiu ADN făcut în România

O carte veche de 1.000 de ani, păstrată la Budapesta, răstoarnă toate teoriile istorice despre cultura strămoşilor noştri

Istoria ìngropata a geto-daco-romànilor

Geto-Dacii “Cei mai Drepți și mai Viteji dintre Traci” – corecţi, nu mâncau carne, ci doar fructe, miere şi lapte, nu beau alcool, iar unii trăiau în pustnicie de pe atunci

6 dec 2013: Interviu antrenorul de genii – matematicianul Florian Colceag: Pot demonstra că Dumnezeu există şi acţionează – Eu sunt taran. Bunica mea era taranca. De la ea am invatat o gramada de lucruri. Am ajuns sa cunosc o cultura care are radacini neolitice, cu un bun-simt si o intelepciune  absolut incredibile. (…) Filonul acestui model este foarte vechi, el apartine popoarelor care au trait pe teritoriul Marii Negre inainte sa comunice Mediterana cu Marea Neagra prin Bosfor si Dardanele. Aici este un nucleu care s-a imprastiat odata cu revarsarea apelor mediteraneene. S-a imprastiat radial pe toata zona europeana, in Asia Mica si chiar in nordul Africii, pana acolo a ajuns. Iar prin marile invazii a ajuns pana in India. Daca stai si cauti sa vezi care este scheletul acestui filon, afli ca el tine de familie, de respectul stramosilor, de respectul mediului, de bunul-simt si bucuria vietii.

Articol-reportaj Formula As 2005: Fraţii noştri din Alpi – românaşii din Elveţia – Inteleg o gramada de cuvinte: “plug”, “mos”, “casa”, “munt”, “ram”, “muma”, “frar”, “sour”, “scolar”, “corp”, “alb”, “eu sun”, “el fa”, dar inteleg mai cu seama intonatia lor, o cadenta, o anumita muzica a graiului, atat de asemanatoare cu a noastra, incat parca nici n-ai nevoie de cuvinte, parca pricepi totul din vioiciunea spuselor, din gesturi, din inclinarea trupului, din privirile ce insotesc mereu fiecare exclamatie. Asa vor fi toti oamenii pe care ii voi intalni aici, in batranii munti retici: parca nu vorbesc cu cuvinte. Parca vorbesc direct cu sufletul. (…) “E la noi un cuvânt foarte vechi, poate chiar cel mai vechi, la fel de bătrân ca şi megaliţii ăştia din piatră pe care-i vedeţi. E vorba de cuvântul “carp”, ceea ce în romanşă înseamnă “piatră”, “stâncă”. Nimeni n-a putut stabili vreodată originea acestui cuvânt, ea se pierde în adâncul istoriei. Noi însă îl avem în numeroase nume de locuri, de munţi şi de văi: Carp, Carpet, Carppa. Câteva piscuri de aici, din jurul satului, se numesc chiar aşa: Carp. Un altul se numeşte Carpats. Da, Carpats, de ce va miraţi?  Mănânc sarmale romanşe şi zâmbesc. Acum am, într-adevăr, toate motivele să mă simt aici ca acasă.

31 ian 2015: Leonard Velcescu, istoricul care a identificat peste 100 de statui de daci în muzeele lumii, a fost premiat de Academia Română – Iată ce spune despre statuile de daci realizate de romani: “Se poate afirma că, mai mult decât galii, germanii, parții sau alți barbari, dacii au avut un loc privilegiat în arta romană și în inima Romei. Poporul dac a fost, putem spune, glorificat într-o manieră fără precedent de către romani, în așa fel încât se dă impresia unei simpatii sau admirații cu totul aparte vizavi de acest popor. În Forul lui Traian a fost realizat un adevărat program iconografic. Ar putea fi vorba de un nobil omagiu adus de către romani celui mai puternic adversar al lor.” Dr. Leonard Velcescu este preşedinte de onoare al ONG-ului Asociaţia Identitate Culturală Contemporană (AICC), alături de care a conceput website-ul www.statuidedaci.ro. Portalul prezintă fotografii şi descrieri ale statuilor studiate de Velcescu, precum şi detalii despre locurile în care acestea se află.

Formula AS 2009: Perit-au dacii? Şi dacă da, de ce? – Mari istorici și cercetători români atacă teoria romanizării și planul de îngropare a istoriei geto-dacilor. Fă ca acest material să ajungă la cât mai mulți! – Domeniul arheologiei este inconjurat de un bizar paradox. Pe cat se feresc “oficialii” istoriei sa-i acorde atentie si sa faca lumina in culisele lui, pe atat de mare este zona de interes manifestata de opinia publica. Romanul are un bun simt ancestral, care ii spune ca ceva nu e in regula cu istoria noastra, ca i s-a spus doar o jumatate de adevar si asteapta sa i se spuna si cealalta jumatate. (…) – Ce fel de guvernare ar trebui sa avem ca sa putem spera ca se va preda in universitati adevarul gol-golut? – Pentru noi, pentru romani, trebuie sa fie una crestina, pentru ca numai spiritul crestin propovaduit de Biserica ar putea sa aduca adevarul in scoli. Vedeti, traim permanent aceasta lupta a raului care se perpetueaza si a binelui care izbucneste numai din cand in cand. (…) – Exista, dupa parerea mea, un scop clar si bine controlat de anumite structuri care vizeaza reducerea treptata a interesului dedicat epocii vechi a istoriei noastre si, in cele din urma, stergerea din memoria colectiva, anularea elementelor identitare esentiale ale neamului, distrugerea Romaniei profunde, adevarate, cea care exista dincolo de sticla televizorului. In aceasta “schema” distructiva sunt cuprinse istoria, cu precadere perioada dacica, limba, traditiile, crestinismul ortodox, morala, familia, scoala etc. Mai devreme sau mai tarziu, va trebui ca si noi, romanii, sa ne “topim”, tacuti daca se poate, in marea masa amorfa a globalismului, incapabili sa ne mai definim, sa mai avem reactii, sa mai putem iubi sau crede in mantuire prin Hristos. Buni doar de a executa, “liberi si democrati”, comenzile “pastorului” mondial.

13 sept 2014: Un lingvist din Maramureş aruncă în aer tot ce ai învăţat la istorie – limba română veche este de fapt la originea tuturor limbilor europene; George Cadar va face la Sofia o „traducere” care va fi o premieră mondială

8 sept 2014: DUMITRU BĂLAŞA – UN DECENEU AL ZILELOR NOASTRE – Acelaşi autor conchide că geto-tracii locuiau pe teritoriul ocupat astăzi de Bulgaria, Yugoslavia, Albania, Ungaria, România, Ucraina şi Rusia meridională până la Volga, iar în privinţa limbii afirmă că singură România, cea mai târzie cucerire a Romei, a păstrat o limbă 70% latină cu predominanţa rasială dacică, deşi puternic impregnată în câmpie cu elemente slave. Cea mai bună dovadă este aceea că sunt în Epir, în Macedonia şi în Dalmaţia câteva resturi ale triburilor trace, care vorbesc româneşte, şi cum n-a existat niciodată colonizare românească în acele locuri, faptul nu poate fi explicat decât într-un singur fel: aceste triburi şi Românii sunt ultimii reprezentanţi ai rasei autohtone a Geto-Tracilor, identitatea de limbă explicându-se prin comunitatea  rasială.

30 aug 2014: ALEXANDRU BUSUIOCEANU si Zamolxis – “Hispanicii sunt descendenti din geti sau daci. Spania a fost fondata de poporul de la Dunare” – Cautandu-l pe Traian in Spania, Busuioceanu nu ii gaseste urma, deoarece cronicile medievale spaniole nu pastreaza nici o traditie legata de cucerirea Daciei, insa da peste un filon nebanuit: numele gotice ale lui Zamolxis, Burebista, Deceneu si Decebal se intalnesc la Sf. Isidor, la Alfonso el Sabio, la arhiepiscopul Rodrigo Jimnez de Rada. (…) Uluitoarea descoperire pe care o face Busuioceanu este aceea ca, pentru toti cronicarii spanioli, nu Dacia a fost fondata de un imparat iberic (Traian), ci dimpotriva, “hispanicii sunt descendenti din geti sau daci si Spania a fost fondata – la a patra ei intemeiere, cea definitiva, in secolul al V-lea – de poporul de la Dunare”.

22 iunie 2014: Descoperire senzațională într-unul din misterioasele discuri uriașe de la Seimeni: un inel din bronz care conține simboluri prezente și în cultura Turdaș Vincha!!!

11 feb 2014: Suntem cel mai vechi popor de pe Terra ? – prim parte: Enigma placutelor de la Tărtăria – V.TITOV (arheolog rus) – “La Tartaria s-a ivit cea mai veche (pana azi) scriere a omenirii.” (…) Cultura Cucuteni impreuna cu placutele de la Tartaria implinesc toate criteriile de a fi considerate elemente ale primei civilizatii a a lumii, cu multe sute de ani inainte de Sumer sau Egipt, insa pentru asta trebuie rescrisa istoria

VIDEO CUCUTENI:

……………………………….

13 nov 2014: Scrierea de la Tărtăria, confirmată de o descoperire recentă, lângă Cernavodă

8 feb 2014: LATINITATE “ROMANICĂ” SAU LATINITATE “DACICĂ” ? – partea a III-a  – Tripticele de la Roșia Montană și limba latină vulgară

28 ian 2014: Buzău: Aşezare veche de aproape şase milenii, descoperită sub ruinele unei cetăţi dacice

20 ian 2014: Celebrul arheolog italian Marco Merlini afirmă că scrisul s-a născut pe teritoriul României, acum peste 7.000 de ani…

20 nov 2013:  Uimitoarele descoperiri din spatiul stravechi al Romaniei

8 nov 2013: Sute de locuinţe vechi de 6-7 mii de ani, unele cu etaj, descoperite în judetul Timiş

8 oct 2013: Pandantiv vechi de 20.000 de ani descoperit la Piatra Neamţ (video)

pandantiv vechi de peste 20 000 de mii de ani descoperit in sapaturi arehologice la poiana ciresului batca doamnei piatra neamt romania civilizatia cultura gravetiana obiecte artefacte vechi la noi

Pandantiv vechi de peste 20.000 de ani descoperit la Piatra Neamţ

8 oct 2013: Cea mai veche civilizație din Europa, descoperire în zona Buzău

7 oct 2013: Suceava: Cea mai mare locuinţă pre-Cucuteni datând din 5200-5100 Î.Hr. a fost descoperită la Baia

21 sept 2013: Cucuteni, o civilizație mai veche decât Mesopotamia, aproape uitată, în loc să devină brand de țară

6 sept 2013: Uimitor: Simbolul Yin-Yang prezent pe un vas Cucuteni de acum 6.500 de ani!

24 aug 2013: 7.000 de ani de istorie la Hândreşti, com. Oţeleni, jud. Iaşi. Implică-te şi tu alături de noi! Împreună demarăm primul şantier arheologic din zonă – Pe zeci de hectare, chiar la suprafaţa răscolită de lucrările agricole, sute de fragmente de obiecte neolitice sunt vizibile: fragmente ceramice, statuete antropomorfe, obiecte de uz casnic, unelte etc, toate parcă ivite din pământ pentru a ne spune : “Aici sunt 7.000 de ani de istorie…”

20 aug 2013: Istoria Europei, rescrisă în Banat. Cea mai mare fortificație de pe continent, lângă Timișoara – Treizeci de arheologi din România şi Germania studiază o fortificație veche de mii de ani, descoperită în judeţul Timiş. (…) “Eu cred ca situl de la Cornești va sta alături de marile situri din Europa ca Stonehenge sau Sarmizegetusa. În opinia mea este unul dintre cele mai importante situri din întreaga Europă, este cea mai mare aşezare din perioada preistorică pe care o cunoaştem şi pe de altă parte este o structură absolut fantastică”, a spus  prof. dr. Bernard Heeb.

20 aug 2013: Peştera Coliboaia din România – cele mai vechi picturi rupestre din Europa – 35.000 ani Î.Hr.

iulie 2013: Descoperire fabuloasă, la Hundeoara! – un oraş imens, cel mai vechi din Transilvania, şi chiar mai vechi decât piramidele egiptene! / Priviţi înscrisurile şi comparaţi-le cu cele de la Tărtăria şi Oţeleşti de Iaşi! Sau chiar cele de pe inelul de aur de la Ezerovo. Este numitorul comun al existenţei noastre inteligente de peste 20 de mii de ani.

21 iun 2013: Civilizaţia europeană a început la poalele Carpaţilor. Cultura Cucuteni în expoziţie la Universitatea din New York

Un proiect de succes: Sat vechi de 6.000 de ani, reconstruit la Drăgăneşti-Olt – VIDEO

17 nov 2012: Surorile tablitelor de la Tartaria, descoperite la Vadu Rau – cea mai veche scriere din lume pe teritoriul României (6500 Î Hr)

Tăbliţele cerate de la Roşia Montană – peste 1500 de ani.

2010: Descoperiri senzationale in situl arheologic de la Schela Cladovei – peste 8000 de ani

Câteva dintre descoperirile şi studiile prof. univ. dr. Marin Cârciumaru în România (INCLUSIV FOTO): picturi de circa 14.000 de ani B.P. (before present) în singura peşteră cu artă rupestră din Paleoliticul României – Cuciulat; cele mai vechi recipiente din stalagmite pentru prepararea ocrului din lume; cele mai vechi coliere de seminţe din Europa + mărgele de lut la Ulmeni, Călăraşi (cultura Gumelniţa); 8000 de seminţe de mărgeluşă (multe găurite) din cultura Cucuteni, la Izvoare, în  comuna suburbană Dumbrava Roşie, municipiul Piatra Neamţ; Gravurile din pestera cu “incizii” – două siluete umane realizate în manieră liniară acu mii de ani; Gravurile preistorice din Pestera Cizmei, situata in zona carstica Grohot din cadrul Muntilor Metaliferi, la nord-vest de orasul Brad in apropierea satului Ribicioara, comuna Ribita (jud. Hunedoara); Picturi parietale – siluete umane în Pestera Popii, situata la intrarea in defileul Sohodol dinspre comuna Runcu (jud. Gorj); Cea mai veche pâine din România şi probabil din Europa – 4225  ± 60 ani B.P. – aşezarea de la Celei-Corabia (jud. Olt); Impresionant material litic şi faunistic, obiecte de artă şi podoabă de o importanţă inestimabilă – poiana Cireşului, Piatra Neamţ.

29 sept 2012: VIDEO – In apele Romaniei, se scalda istoriile unor civilizatii vechi de peste zece mii ani

Pe urmele celei mai mari civilizaţii din preistoria europeană: Cucuteni

Scrisoare  adresată poporului român

Româna, limba Vechii Europe + suntem români de 2500 de ani – aici găsiţi şi cărţi foarte interesante ale lui Cueşdan despre adevărata istorie a României şi alte informaţii

Studiul de paleogenetică care a bulversat România. Nu suntem urmașii Romei! (text și video) – extras din cartea Spiritul dacic renaşte

Fascinanta lume a traco-geto-dacilor. Dezvăluiri – extras din cartea Spiritul dacic renaşte

Cuiul Dacic  – despre Andrei Vartic şi povestea lui despre cuiele dacice pe care le-a găsit şi cuiul pe care l-a studiat. Este vorba de un cui de 2000 de ani care nu a ruginit absolut deloc, fiind o adevărată minune tehnologică. (despre Andrei Vartic rezistenţa metalului dacilor si în articolul urmator:)

25 nov 2011: Un adevăr istoric nespus: cine a construit Mănăstirea Sfintei Ecaterina?  – Cei care au pus bazele acestui centru spiritual au fost dacii aduşi de împăratul Justinian din zona Dobrogei, a căror primă misiune a fost construcţia locaşului sfânt din muntele Sinai, urmată de sarcina de a îl proteja şi a-l întreţine material (…) „Uşile lui Justinian” sunt vechi de mai bine de 1.400 de ani şi încă funcţionează (…) Mănăstirea Sfânta Ecaterina este un centru monastic creştin grec-ortodox de rit bizantin, a cărui viaţă monahală se derulează neîntrerupt de şaptesprezece secole.  (în articol se vorbeşte şi de Cuiul dacic neruginit de 2000 de ani şi priceperea dacilor)

Articol Formula AS 2006: Valahii de pe muntele Sinai – Legenda sau adevar pierdut?

24 iunie 2014: Basmul cu lahii din Sinai, de la Sfânta Ecaterina… Un basm adevărat? – avem frați daci în Egipt, în peninsula Sinai?

Valea regilor traci. Tara de dincolo de Dunare – România şi Bulgaria sunt surori ale aceluiaşi neam

Romania, top of the world?  – în engleză despre scris de acu’ 7000 de ani etc

SPAŢIUL CARPATIC – ÎNCEPUTUL CIVILIZAŢIEI EUROPENE ? de Gabriel Gheorghe

Carpaţii, “solniţa” Europei, de Gabriel Gheorghe  – prima civilizaţie a Europei a apărut în Spaţiul Carpatic pentru că acolo existau bogate zăcăminte de sare – chiar la suprafaţa pământului

Video – Imperiul Geto Dacic

ARHIVA întrebărilor despre DACI

Cartea NOI NU SUNTEM URMAŞII ROMEI, de Dr. Napoleon Săvescu – poate fi citită online

Istoria războaielor de pe teritoriul străvechi al României

Repere ale istoriei românilor (via strabunii.wordpress.com)

Formula AS 2008 – Dacii de la capătul lumii – urme „românești” în Marea Britanie

2007: Un mister istoric: Dacii Din Roma / Muzeele Romei sunt pline de statui nestiute de daci. Infatisarea lor reprezinta, insa, un mister. Invinsii au figuri de invingatori si decoreaza cele mai importante monumente romane. Admirati de zeci de mii de vizitatori, dar uitati total de urmasii lor din Carpati, dacii din Vatican si de pe Arcul lui Constantin ii lasa repetenti pe istoricii nostri / La usa salii, turistii protesteaza: vor si ei inauntru. Sunt singura, privilegiata, in imensitatea salii, fata in fata cu chipurile atat de vii, atat de adevarate, ale unor daci de seama. Pasii carabinierului se apropie, anuntandu-mi sfarsitul intalnirii. Ii mai privesc in ochi inca o data pe cei trei daci. In tacerea Vaticanului, aproape ca ii aud murmurand, cu buzele intredeschise, o rugaciune.”

29 aug 2013: Dacia, tărâmul zeilor – recapitulare pe lung

Alte surse de informare privind DACIA şi adevărata noastră istorie aici:

www.napoleonsavescu.wordpress.com  – un doctor român mai mult dacolog decât doctor în New York.

www.dacia.org   – mai ales la Dacian Virtual Museum

http://adevaruldespredaci.ro/

http://getica.go.ro/index.htm

http://www.enciclopedia-dacica.ro/

www.fara-secrete.ro

http://enciclopediagetodacilor.blogspot.ro/

http://www.dacii.ro/index.php

http://www.ariminia.ro/ro/

http://oceanospotamos.wordpress.com/

http://discoverdacia.wordpress.com/

http://dinarhiveledaciei.wordpress.com/

http://spartacus-titanul.blogspot.ro/p/about.html

http://rdcnroman.blogspot.ro

http://www.danais.ro

http://secretelezeilor.wordpress.com

http://www.geto-dacii.ro

CITIŢI, CONVINGEŢI-VĂ şi RĂSPÂNDIŢI INFORMAŢIA!

Urmăriţi şi aceste documentare:

Citiţi şi despre PREZENTUL ROMÂNIEI, de care toată lumea trebuie să fie conştientă, pentru a mai avea o şansă ca stat şi popor: Review on Romania – situatia dezastruoasa a României in prezent, anul 2013, probleme economie, ecologie, politica si societate (pol119) 

Citiţi şi: Cea mai mare problema a omenirii si a poporului român: incapacitatea de a cauta, vedea si constientiza adevarul dur, realitatea inconjuratoare grava (edu35)

Emilian, 7 iunie 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman.

106 responses to “Istoria adevarata a României. Dacii sunt primii oameni care au populat Europa. Românii sunt DACI, nu romani. Dacia e România si România e Dacia (edu48)

  1. Pingback: Dacii au populat Europa si au ajuns pana in China. Comunitatea Punjabi din India vorbeste romaneste. Românii sunt DACI, nu romani (edu47) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  2. Pingback: Despre istoria si zona geografica a Romaniei stravechi. Dacia, Tracia, daci, traci, traco-dacii si poporul roman. Limba română straveche (edu38) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  3. Pingback: “Limba latina se trage din cea română si nu invers”. Românii sunt daci vlahi traci, nu romani. Istoria României – Dacia (edu33) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  4. Pingback: Dacii primii oameni din Europa,Dacia e România | NewsInfo1000

  5. Pingback: Istoria adevarata a României. Dacii sunt primii oameni care au populat Europa. | Vortexul Dacic

  6. Pingback: Review on Romania – situatia dezastruoasa a României in prezent, anul 2013, probleme economie, ecologie, politica si societate (pol119) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  7. Pingback: Cuiul Dacic – o lectie despre istoria reala a celor din care ne tragem noi romanii – Dacii (edu50) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  8. Pingback: Minciuni, dezastru ecologic, furt si manipulari cu tupeu – Gaze sist, Rosia Montana, Organisme modificate genetic, Codex alimentarius, Inregistrarea semintelor, Captarea si Stocarea Carbonului, Microhidrocentrale (pol139) | CE-I CU NOI? – un blog

  9. Pingback: Minciuni, dezastru ecologic, furt si manipulari cu tupeu – Gaze sist, Rosia Montana, Organisme modificate genetic, Codex alimentarius, Inregistrarea semintelor, Captarea si Stocarea Carbonului, Microhidrocentrale (pol139) | CE-I CU NOI? – un blog

  10. Cine are interesul,ca istoria Romaniei sa fie denaturata ? De ce nu ne ocupam locul de onoare in istorie si de ce nu schimbam numele tarii,pt ca tara noastra trebuie sa se numeasca DACIA,nu Romania ?

      • Bai, nu stiu ce sa zic, intre tine care ne zici ca suntem un popor latin si consilierul Papei Miceal Ledwith care zice ca latina a iesit din româna veche…as merge pe ce zice nenea ala…si nu doar el…

  11. as vrea sa cred ce ai scris si sper sa fie totul adevarat, dar dinn pacate nu pot sa public pe pagina me de facebook acest articol pana nu il revizuesti ai cateva greseli minore care intra in contradictie cu ce ai scris intr-un paragraf anterior

    • Informaţiile sunt preluate din nenumărate surse, mentionate prin link-urile de la sfarsit, pot fi verificate prin CITIT si documentat mai amanuntit. Te rog spune-mi exact la ce te referi, care sunt greselile concret, ca sa le remediez daca este cazul…

    • Greşelile minore ne împiedică pe noi să vedem adevărul? Autorul articolului a adus sute de argumente a românizării limbei latine (şi nu invers) şi merită felicitări sincere. Aş vrea să văd măcar 10% din argumentele prezentate în articol să fie aduse de adepţii romanizării limbii române. Cei care ar trebui să răspundă tac, pentru că li se dărâmă “imperiul publicistic”, eronat după părerea multora, nu pentru că nu ar vedea adevărul, ceilalţi, pentru că au preluat teoriile emise de primii, mai ales în şcoli, şi le-au dat valoare de lege.

  12. Pingback: Periplu educativ – Adevaruri despre tarile occidentale dezvoltate. Trebuie sa ne scoatem din cap iluziile “Europa civilizata” si “democratia SUA” (pol146) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  13. In mare parte rationamentul e corect si pare sa fie o istorie reala ascunsa noua. Totusi, sa nu cadem in extrema euforiei si sa credem ca suntem buricul pamantului!.. De asemenea, sa ne uitam unde suntem acum si la ce nivel suntem in raport cu tarile vestice.

    Sa nu uitam, aici s-ar putea sa se supere unii, dar cel putin o parte importanta din sudul tarii a fost amestecat cu genele aduse de armatele otomane care au ocupat aceasta zona. Se vede foarte clar, cu ochiul liber, ca atat fizionomia cat si culoarea pielii sunt de cu totul alta sorginte decat cea geto-daca.

    E bine ca se doreste scoaterea la lumina a adevarului istoric insa haideti s-o facem doar in baza unor dovezi de necontestat si nu pe pareri sau presupuneri.

    • Pasajele extrase de mine mai sus sunt luate din texte/studii/prezentari/cercetari gasite pe internet. Pentru a vedea cat de adevarate sunt, folosese link-urile puse de mine la sfarsitul articolului. Este intr-adevar o istorie ascunsa care face o mare nedreptate poporului roman, si asa parca blestemat sa o duca din ce in ce mai rau. Bineinteles ca toate aceste lucruri NU sunt ca sa ne consideram buricul pamantului NOI CEI DE ACUM. Noi cei de acum suntem in mare parte distrusi mental premeditat. Am scris despre asta la linku-ul urmator:

      https://ceicunoi.wordpress.com/2013/07/05/romanii-sunt-distrusi-mental-premeditat-cum-se-obtine-distrugerea-mentala-a-popoarelor-manipulare-creier-gunoi-mediatic-mass-media-cenzurarea-informatiilor-ascunderea-adevarului-ocuparea-timpul/

      Raportarea insa nu trebuie sa fie facuta la tarile vestice. Tarile vestice numai civilizate nu sunt. Si acolo tot sclavie se poarta, doar ca mai voalata ca in Romania si cu mai multa bunastare pentru sclavi. Citeste despre asta aici:

      https://ceicunoi.wordpress.com/2013/07/01/sclavia-moderna-video-explicativ-in-engleza-tirania-statelor-guvernelor-institutiilor-corporatiilor-multinationale-guvernul-mondial-din-umbra-nom29/

      Sigur ca nu mai suntem DACI PURI, am avut de-a lungul timpului tot felu de influente. De vazut insa in ce masura am fost “afectati” genetic de chestia asta. Cauta mai multe detalii despre studiul genetic de palontologie despre care se mentioneaza in articol, care a demonstrat ca mentinem inca bagajul genetic al dacilor.

      Nu stiu cum era sorgintea geto/daca si nici la ce diferente te referi, dar…pot fi diferente. Tine insa cont ca romanii au stat doar vreo 150 de ani pe aici si ca au ocupat doar 14% din Dacia…

      Exista dovezi de necontestat. Problema e… ca trebuie cautate si CITITE. Iar oamenii n/au chef sa faca asta pt ca pe oameni in general ii doare in cot, mai ales de chestii legate de istorie… In rest, bineinteles ca alte popoare nu au niciun interes sa scoata la iveala lucrurile astea “de bine” despre romani, iar Academia Romana nu stiu de ce insista pe teoria clasica gresita cu latinizarea dacilor de catre romani…

      Sunt multe informatii despre adevarul istoriei noastre pe net. Trebuie doar citite. Succes!

      • A ajuns Traian pe Ceahlau? Te referi la “legenda” asta de aici sau ceva de genul asta?:

        “Dochia a venit de la Sarmizegetusa, chiar pe Ceahlau. Unii zic ca era sora, altii ca era fata lui Decebal. Multa lume fugise spre miazanoapte, in vremurile acelea, ca sa scape de urgia romana. Familii intregi de daci, cu putinul lor avut, in siruri cat vezi cu ochii, se retrageau incet spre nordul Moldovei, la fratii lor liberi, unde sandaua soldatului roman nu avea sa ajunga. “Du-te, copila mea”, i-o fi zis Decebal Dochiei. “Du-te si izbaveste-te de robie”. Si Dochia s-a dus.

        Imparatul Traian a urmarit-o, gonind calare peste munti, aprins de iubire pentru preafrumoasa printesa daca. Unii zic ca nu era iubire adevarata, era doar cheful imparatului de a o avea roaba pe fata lui Decebal.

        Cale lunga a facut Traian, indrumat de iscoadele lui, pana in Tara Moldovei. Si a gasit-o pe Dochia. A intins catre ea bratul sau regesc, chemand-o sa vina cu el la Roma, in capitala lumii, unde sa o faca imparateasa.

        Dar pentru nimic in lume, fata nu si-ar fi parasit tara, urmandu-l pe dusmanul tatalui ei.

        Sursa: http://adevaruldespredaci.ro/povestile-dacilor-ceahlaul/

  14. Nu m-as hazarda pana pe teritoriul indian, din mai multe considerente. Prioritatea nr. 1 trebuie sa ramana suspendarea mizeriei romanizarii, fiindca ne dezonoreaza ca popor. Si fiindca este o minciuna sfruntata. De altfel va mai ascund si faptul ca retragerea a fost consfintita printr-un tratat incheiat de Aurelian cu o confederatie in care locul central il aveau carpii, tratat supus de Aurelian aprobarii Armatei, si nu Senatului.

    adaug la ceea ce ati spus:

    retragerea colonilor, la 273, singura retragere de acest fel din istoria romei, care nu i-a cuprins doar pe soldati si administratia

    locatiile nou infiintate de colonii retrasi in actuala Serbie si in Bulgaria de azi primesc nume dupa cele din nord. Urmariti studiul prof. univ Nicolae Gostar, “Soarta oraselor din Dacia dupa anul 271 i. Hr.” Studiul face referire si la izvoarele latine, se stia bine acest lucru.
    Exista consens in ce priveste concluzia ca centrele urbane si semiurbane romane, din nord, se depopuleaza in vremea lui Aurelian cu pana la 90 – 95 %.
    faceti singur socoteala cati veterani se puteau lasa la vatra dintr-o legiune(fiindca lg erau singurii care primeau pamant acolo unde isi incheiau serviciul, ca cetateni romani ce se aflau), intr-un ciclu de 23 – 25 de ani, tinand seama de factori nu foarte greu de intuit. LVM este a doua si ajunge abia in anul 169. Efectivul real al unei legiuni nu trecea de 7 200 de oameni. Fireste ca majoritatea ramaneau in vincii militares, asemanatoare castrelor, construite pe langa acestea, in anumite perioade ei primeau pensii, de regula se ocupau cu comertul si micile invarteli urbane. Se stia si acest lucru, f putini se ocupau de agricultura, o alta minciuna. Izvoarele spun limpede ca soldatii si colonii (nu colonistii) vorbeau limbile popoarelor lor si …o rupeau in latina. La fel si cu zei:: “isi purtau propriul panteon”

    Ar fi multe de spus, prietenii nostri au plasat informatii in destule locuri, ca oamenii sa afle din ce neam ne tragem! Romanii insisi s-ar fi crucit, chiar si cei care nu erau crestini, daca ar fi aflat ca dacii au fost romanizati!

    • Multumim pentru informatiile prezentate. Adaug doar atat: Surse de informare sunt o gramada. Doar sa fie oamenii interesati sa afle adevarul si sa miste un baţ pentru asta (sa citeasca).

      • informatii pretioase despre toate acestea gasiti inSITE-UL luptatorii ordinului dragonului .agathirsii sunt adevaratii dv stramosi,iar agathirsii sunt copii draxilor. draxia are legatura cu constelatia dragonului ,si cu dragonul draxic

  15. Pingback: Al XIV-lea Congres International de Dacologie 17 18 august 2013, Buzau, Romania – istoria adevarata a Romaniei. Adevarul despre DACIA (edu72) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  16. Pingback: Povestea extraordinara a unei comunitati de volohi din Poroscovo, Ucraina – frati români uitati de lume si de care Romania nu a auzit (edu73) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  17. Pingback: Noutati | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  18. Pingback: CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  19. Pingback: Minciuni, dezastru ecologic, furt și manipulări cu tupeu

  20. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

  21. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

  22. Pingback: Lista initiative civice, alternative politice de buna credinta – altceva fata de clasa politica actuala corupta (PDL, PSD, PNL). Miscari patriotice cu iubire fata de Romania si poporul Roman (pol168) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre compor

  23. Pingback: Dacii au populat Europa si au ajuns pana in China. Comunitatea Punjabi din India vorbeste romaneste. Românii sunt DACI, nu romani | Ortodox in Tara Fagarasului

  24. Pingback: Adevarul despre originea poporului român. Studiu paleogenetica româno-german: românii sunt traco geto daci, nu latinizati de romani. Cum erau dacii – marturii istorice (edu80) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  25. Pingback: Galerie FOTO VIDEO mars protest Rosia Montana 13 octombrie 2013 Bucuresti. Poze imagini manifestatie miting anti proiectul minier cu cianuri RMGC (pol178) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

      • maria gimbutas ,se referea la vehea civilizatie a agatarsilor(agathirsii) .daca ii cauti pe daci,nu ii gasesti mai departe de anul 200ien.in schimb de agathirsi dai peste tot ,si dovada ca nu au disparut sunt eu ,cel cunoscut sub numele de tirca valentin.dupa termeni ca :fabulos, cutremurator ,senzational, o sa urmeze devastator. asa va fi spargerea balonului de sapun numit dacism . “istoricii”” astia facuti la apelul generalilor astazi se cred miezul din mamaliga dar curind si curcile vor intoarce capul sa se mire de asa prostie . oricum astia nici nu stiu cine au fost dacii.enigma o dezlegati daca cititi eusebiu camilar povestiri eroice. dacii erau SCITI,care detestind modul de viata a neamului lor au cerut sa intre in confederatia agathirsilor. au primit nume de draci-daci,deoarece purtau dragonul (balaurul) si faceau parte din aripa militara a agathirsilor

      • Nea Tirca nici acum nu te-ai lamurit ca geto-dacii nu erau scyti?
        Adevarat ca in sudul Dunarii la un moment dat a fost un regat scyt venit peste traci, dar de scurta durata.Scytii erau mai multe popoare cum am zice noi azi ASIATICII sau AFRICANII.

    • vizitati site-ul LUPTATORII ORDINULUI DRAGONULUI. VETI GASI ISTORIA REALA, CU DOVEZI ,NU BALIVERNELE LUI ROXIN CARE NE SCOATE DIN PUTUL ROMAN SA NE ARUNCE IN LACUL DAC. MAI NOU SE LAUDA CA INTRA EL IN PIRAMIDELE DE SONA -FAGARAS. A FOST FOARTE DEZAMAGIT CIND L-AM ANUNTAT CA NOI AM INTRAT DEJA ACOLO.

      • Ce vorbesti? Scitia este doar o denumire data de greci asupra teritoriului pe care nu-l cunosteau prea bine si care se intindea din jurul Marii Negre la sud si nord de Dunare pana in Asia. Teoria cu Dacii ca fiind sciti este propagata de rusi pentru a ne indeparta de muntii Carpati si a ne face inruditi cu popoarele slave deci de a justifica punerea piciorului pe Basarabia noastra. Dacii precum si getii, apulii, carpi, costobocii, etc nu sunt sciti fiind urmasii naturali ai tracilor care nu au venit de niciunde nefiind un popor migrator. Mai vechi decat tracii pe aceasta vasta arie a Europei nu pot fi decat migratiile primordiale africane din urma co circa 30 000 de ani. Tracii au avut evolutie paralela cu grecii si egiptenii ceea ce arata ca au origine comuna in migratia primă a triburilor din centrul africii. Deasemenea rusii au mai bagat in cap basarabenilor ca ei au origine cumana lucru de asemenea fals. Cumanii au venit din zona Uralilor fiind populatie nomada de origini turce si au fost decimati in lupte la sud si nord de Dunare dupa care ceea ce a mai ramas din ei a fost asimilat de urmasii dacilor, carpilor, etc. din jurul Carpatilor. Rusii nu sunt sciti nicidecum. Ei sunt urmasii varangilor si fino-ugricilor care au dat si numele de “rus”. Iar tu cu numele de Tirca Valentin ce natie esti? Colonist rus din Basarabia?

  26. Emilian, Puhoi este un orasel din Noua zeelanda, care a fost intemeiat de vechii locuitori din Austro-Uungaria, in partea confederatiei germane. Ei au denumit oraselul dupa un cuvint al poporului indigen neo- zeelandez maori. (puhoi-apa de izvor).
    Puhoi inseamna “rau” (apa de izvor)
    http://www.puhoi.com/history/history-index.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/New_Zealand
    http://en.wikipedia.org/wiki/M%C4%81ori_culture
    Am vazut asta la Travel, la o emisiune despre mancare, in care un hotel avea numele orasului Puhoi.

    Cuvintul baba se regaseste in limba slovaca, sirba, poloneza
    http://en.wiktionary.org/wiki/baba#Hungarian

    Asa ca voi, manipulatilor, sa stiti ca nu suntem 100 % latini. Si nu suntem nici francofoni.

    Minciuni, mai jos :
    http://referat.clopotel.ro/Ce_inseamna_FRANCOFONIA__-14876.html

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080123093600AAlBEFA
    ,,Francia, Belgio, Svizzera, in Nordamerica Canada, (soprattutto province del Québec e Nuovo Brunswick).
    Inoltre il francese è lingua ufficiale nei seguenti Paesi africani : Camerun, Repubblica Centrale Africana, Chad, Congo-Brazzaville, Congo-Kinshasa, Dahomey, Djibouti, Gabon, Guinea, Costa d’Avorio, Madagascar, Mali, Mauritania, Niger, Rwanda, Senegal, Togo, Burkina Faso.,,
    Nu ne regasim aici. Nu vorbim ca limba materna nici franceza si nici limba a doua nu este aceasta. Nu suntem o colonie franceza, teritoriu cucerit. Nu e de mirare ca francezii sau batut sute de ani cu alti manipulati, englezii.

    Te-ai gindit de ce multi romani invata sa vorbeasca asa de bine limba engleza ?
    Este o limba la inceputurile sale germanica si au avut legaturi cu dacii. Dacii au avut legaturi cu celtii.

    • Foarte interesant, multumesc pt info. Asta cu puhoi seamana cu faza cu dusman (explicata in textul cu dacii care au ajuns pana in china) şi seamana si cu termenul “carp” de la dacii nostri din Elvetia, care ziceau ca la ei cel mai important cuvant este “carp”, ca nu stiu de ce sau de unde vine, dar ca la ei toate formatiunile deluroase si stancoase din zona se cheama carp / carpi / carpeni etc. Iar la noi, în România, în inima Daciei…evem CARPaţii… ehe.

    • Am intalnit un cuvant in Italia cea de zi cu zi, “dacia”. Credeti-ma am inlemnit cand am auzit, si am intrebat ce inseamna, pentru ca nu vorbeau despre tari, istorie sau romani. “dacia” se pare ca la unii ittalieni inseamna “casa cu multe camere”-vila”. Faceti voi corelatia!

  27. Si ne invata (sau ne inpun)pe noi,europenii astia mari ,cum sa mancam,cum sa ne taiem porcii si oile,vai draga,normele europene,vax.Am fost si am muncit prin Germania,am vazut in 4 ani cam ce-i pe acolo,sa ne mai lase in pace,cel mai needucat si mai de jos roman mananca mult mai civilizat decat un german care ,,face” BMW,Mercedes,Bosch,etc.Noi nu avem conducatori (la toate nivelurile) iubitori de neam si tara,ci doar pradatori de neam si tara . Si ne mai miram ……. .

    • Exact! Asta e problema poporului roman! Conducatorii ”prădători”, dintre care mulți nici măcar nu sunt români! Daca punem oameni de buna credinta si patrioti la conducere se pot rezolva rapid cam toate problemele noastre…

  28. Pina acum Gabriel Gheorghe este, cred singurul om pe care nimeni nu are curajul sa-l combata din citeva motive. Foloseste in principal izvoare straine, explica lucrurile logic din punct de vedere uman, geografic, istoric, aduce argumente despre formarea cuvintelor (radacini si familii de cuvinte care se regasesc numai in româna), arata felul cum cuvinte asemanatoare din alte limbi ori au alt inteles, ori nu au ramificatii, arata asemanarile dintre româna si limbile vechi europene (franceza noua a fost creata pe la 1450, germana noua pe la 1700, italiana nu exista ca limba unitara, are in jur de 1.000 de dialecte, limba vorbita oficial fiind una arbitrara, etc), aduce argumente privind referirile asa zisilor “indoeuropeni” la elemente care erau precizate in vechile texte sanscrite (cu vreo 1.000 de ani inainte ca macar latinii sa apara pe lume) si care elemente nu se regasesc pe teritoriul indiei, ci tocmai la noi in tara si in zonele limitrofe. Iar atita timp cit limba noastra nu va fi distrusa, dovezile vor ramine ptr totdeauna si asta-i deranjeaza pe cei care ne vor tara! Numai distrugindu-ne identitatea nationala ar putea sa ne distruga, iar identitatea in primul rind e asigurata de limba, aia supta odata cu laptele matern, de-aia se si numeste limba MATERNA!

    România vatra europei

    ————————————————————————————————————-
    Despre daci, geti, “traci”

    http://www.dailymotion.com/video/x16dbef_fundatia-gandirea-gabriel-gheorghe-oct2013-02_tech

    ————————————————————————————————————
    Intinderea Daciei

    ————————————————————————————————————
    20-01-2010 emisiune cu Emil Strainu

    10-02-2010 emisiune cu Emil Strainu

    11-02-2010 emisiune cu Emil Strainu

  29. Incep cu o intrebare. Cum de nu au pierdut vorbirea limbii române timp de peste 1000 de ani, cei din tara Oasului sub stapanire straina, acesti oameni frumosi si cu obiceiuri pastrate de la stramosi, iar dacii, un popor care a trait sub ocupatie romană numai 165 de ani, in proportie de sub 20% din teritoriu, a devenit latin? Nu suntem latini. Suntem daci, si trebuie sa fim mandri cu stramosii nostri. Istoria noastra a fost falsificata pe criterii politice, cand poporul a fost condus de oameni ca si cei ce ne conduc acum, nu poporul sa traiasca, ci ei.

  30. Excelente informatii. Avem nevoie de toate cunostintele astea, traduse macar in engleza si sa le dam un imens caracter viral divulgativ macar in retea. Prostului trebuie sa-i repeti de 10 ori, asa poate retine ceva sau mai decent spus ” repetitio est mater studiorum”

  31. 1.Scrisoarea deschisă a părintelui Iustin Pârvu nu este, de fapt, a lui.
    Vezi cine a scris-o – See more at: http://www.dcnews.ro/scrisoarea-deschisa-a-parintelui-iustin-parvu-nu-este-de-fapt-a-lui-vezi-cine-a-scris-o_338868.html#sthash.7QOP8vjB.dpuf

    vezi sihttp://www.apologeticum.ro/2012/02/scrisoarea-deschisa-catre-poporul-roman-nu-apartine-parintelui-justin/
    sihttp://punctochitpunctlovit.blogspot.ro/2011/12/scrisoare-deschisa-poporului-roman.html

    2. Descoperirihttp://adevaruldespredaci.ro/descoperire-senzationala-la-seimeni-intr-unul-din-discurile-uriase-vizibile-foarte-bine-din-satelit-un-inel-din-bronz-care-contine-simboluri-prezente-si-in-cultura-turdas-vincha/
    sihttp://adevaruldespredaci.ro/forme-misterioase-care-se-vad-in-pamant-surprinse-cu-google-earth-in-judetele-iasi-si-botosani/

  32. Exista limbi indo europene din care au derivat toate limbile, inclusiv romana. Exceptie fac basca si malteza, despre care se spune ca sunt si mai vechi. Simplul fapt ca in alte limbi gasim cuvinte asemanatoare sau identice, nu inseamna ca noi am fost stramosii lor, ci ca avem o limba trunchi comun. Toate “dovezile” sunt unilaterale si subiective. De aici vine si hiba acestor idei.

  33. felicitari celui ce a scris acest ariticol ,e senzational ,sper din tot sufletul sa mai fie si oameni care nu sunt interesati numai de facebook si alte prosti ,felicitari inca o data,toata stima

    • Multumesc. Insa tot ce am facut a fost doar sa aduc in acelasi loc informatiile de pe internet care susțin că suntem DACI și avem o istorie milenara de care trebuie sa fim mandri. Oamenii interesati de aceste subiecte pot gasi o gramada de informatie citind pe net. Eu am adunat aici articolele si textele relevante peste care am dat in adunarile mele, si ma bucur cand oameni ca tine dau peste ele și le apreciaza.

  34. am stiut dintotdeauna ca nu avea cum sa-i latinizeze . nu s-a intamplat niciodata in istorie acest lucru . unii au omorat majoritatea populatiei si tot nu au reusit sa-i faca sa-si piarda identitatea .sa privim moldovenii de peste prut sau bucata de spania care a fost cucerita de arabi .sa privim italia unde s-a nascut imperiul roman . apropo ‘ ei zic ca se trag din etrusci . elevii lor nu stiu mai nimic despre razboaiele daco -romane.cred ca suntem singurul popor din lume care isi preamareste dusmanul. ar trebui sa facem si noi filme istorice cum fac coreenii ca sa ne facem cunoscuti .ar trebui sa exploatam romanul lui bram stoker dracula . am face bani buni din turism . ar trebui sa exploatam romanul lui jule verne castelul din carpati . am putea atrage turisti in moldova lui stefan cel mare cu toate manastirile ei .am putea atrage turisti cu istoria lui mihai viteazul omorat de austrieci pt ca sa-u temut de el pt ca era prea darz si viteaz .am putea face agricultura biologica si sa hranim Europa ca avem unde .ne-au distrus industria dar noi nu avem nevoie de ea . cu agricultura cinematografia turismul am putea deveni cea mai cautata si respectata tara . dar pt asta avem nevoie de conducatori pentru tara ,avem nevoie de patriotism avem nevoie de mulllllllllllllllllllllllllta educatie .avem nevoie sa demonstram lumii aceste adevaruri…(despre daci)ne putem recastiga demnitatea . sa putem ridica fruntea din pamant .imi doresc din tot sufletul sa ne numim din nou daci si dacia ca sa nu mai existe confuzie intre romani si tigani . imi doresc din tot sufletul sa-i integram pe tigani si sa ne educam cu totii . sa dea dumnezeu . eu am incredere in viitorul tarii noastre .sa ne traiasca. imi cer scuze ca n-am fol litere mari .mi-a fost mai usor asa .

    • Foarte frumos. Subscriu. Ca sa avem o sansa sa redresam aceasta tara trebuie sa eliminam MAFIA STRAINILOR care gestioneaza in prezent Statul Român. Pana cand nu intelegem CINE şi CUM ne exploateaza nu avem nicio sansa sa castigam aceasta batalie. Cei mai multi romani cred ca raul nostru vine de la politicienii romani corupti… Este o eroare, o ILUZIE. Multi dintre politicienii romani corupti NU SUNT ROMANI, ci au doar nume romanesc, si oricum, ei sunt doar INSTRUMENTE in mana mafiei internationale. Oh well.

    • ”România este DACIA, vatra lumii” – doamne sfinte! – chiar ai nevoie de mullllllllllllllllltă educație.
      Dacă n-ai fi atât de frustrat, daca-i fi urmărit puțin istoria universală (nu numai legendele popilor, activiștilor, sau regizorilor voștri de film) ți-ai fi dat seama că așa ești tu descendent dac, cum sunt eu urmașul lui Attila. Doar în asemenea ignoranță poți să te consideri cel mai vechi și grozav neam al Europei, în ciuda faptului că ai cel mai tânăr stat – ”național unitar și indivizibil” – de sub un veac. Cu toate că ai limbă scrisă – doar de vreo cinci veacuri, iar folclor-ți e cules de pe drum: hora – de la bulgari, sârba – de la sârbi, geamparalele – de la turci, ardeleanca, învârtita de la unguri.
      Doar, în zilele noastre ți-ai găsit în sfârșit identitatea – în manele.

      • Un comentariu trimis de pe un mail din hungary cam penibil si jignitor aiurea, care in mod normal ar fi trebuit trimis la trash direct dar il las sa mai vada si altii cum vad altii poporul roman…

  35. Adevarul istoric poate jigni doar pe ignorantii orbiti de un nationalism ordinar.
    Ca acesta nu todeauna ne este pe plac, nu-i vina altora. Nici faptul ca Europa nu ne vede cum am vrea noi…

  36. Penibilă ar putea fi o statistică privind etimologia cuvintelor românești – pe baza unui DEX mai vechi, mai puțin cosmetizat. Ar oferi revelația unei și mai răsunătoare descoperi: un paradox de tip Catch 22 :).

    • Toate informațiile sunt culese din link-urile puse in articol! Ce am fost invățați noi dupa 1989 in SCOALA si prin MASS MEDIA de către STRĂINII care au cucerit conducerea România sunt MINCIUNI. Noi trebuie să redescoperim ISTORIA ADEVĂRATA și adevărul despre lumea în care trăim, NU CE NI SE LIVREAZĂ LA TELEVIZOR!!!

  37. Daca este adevarat ce spuneti voi,atunci de ce ne-am restrans in halul asta?Simplu,Pentru ca nu este adevarat ceea ce spuneti voi.In europa au existat in trecut si alte popoare:Germanici,Celti,Italici,Indo-Iranici,Slavi,Greci,etc.Apropo.Cultura Cucuteni,intr-adevar a fost vatra vechii europe,orice istoric spune asta.Nu mai mintiti poporul.

  38. Sunt din Bucuresti , candva lucram pe taxi , am avut ocazia printre atatia oameni sa duc cu taxiul un istoric de la academia militara din Bucuresti , din vorba in vorba discitua istoria Dacilor si a Romanilor. Ceea ce am aflat este ca defapt primi locitorii imperiului Roman sunt defapt stramosi nostri Daci din partile banatului . Acuma intreb eu dar Pelasgii …eu personal cred ca armata si biserica ortodoxa romana inca are documente pastrate bine despre adevarul nostru ca popor. Intrebarea este de ce nu le da drumul.Asemenea documente nu se pierd ele sau transmis din generatie in generatie asta daca nu au fost capturte si sar afla cumva pe la Vatican.ps.mai vb.

    • Posibil sa existe o gramada de documente bine ascunse de patriotii care inca mai exista in Romania, prin diferite institutii etc. In acelasi timp e posibil sa NU existe. Nu stim. Multi invadatori au distrus arhivele de-a lungul istoriei… atunci cand cucereau un nou teritoriu, special pentru ca bastinasii sa ramana fara izvoare istorice, fara adevar. Pentru ca adevarul istoric sa poata fi inlocuit de invadator cu un fals adevar convenabil pt el. Biserica este o institutie de baza in supravietuirea si renasterea neamului romanesc. Tocmai de aceea este si atat de atacata de strainii invadatori prin mass media lor din Romania.

  39. Buna ziua, Bunu Diu(s)*

    Aveti aici 7 pastile de mandrie nationala (a se studia cu atentie toate 7, in rezolutie 1080p de youtube, si imaginea clipului marita cat ecranul monitorului, altfel nu se vad detaliile) plus extra’s:

    Noi, Arianii-daci, Partea 1, in 720p HD: https://vimeo.com/108285990

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 2-a, in 1080p Full-HD:

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 3-a, in 1080p Full-HD:

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 4-a, in 720p: https://vimeo.com/138688244
    (sau in varianta veche, dar in 1080p HD: https://www.youtube.com/watch?v=GujO1CGNB0c)

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 5-a (prima jumatate), in 720p HD:
    https://vimeo.com/137356811

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 5-a (a doua jumatate) in 1080p FullHD:

    Noi, Arianii-Daci, Partea a 5-a (Epilogue) in 1080p FullHD:

    Sau cu extra updates(mai ales la urma dar nu numai..) pe Vimeo, dar acolo in 720p: https://vimeo.com/137972071

    Pe youtube (la Vimeo nu e nevoie) seteaza rezolutia la 1080p pe youtube de la rotita de sub clip-uri, dreapta(apare cand stai cu mausul/sageata pe film).
    Episoade urmatoare vor urma in viitor.

    Apoi daca vrei, ne-ati putea ajuta si voi la trezirea natiunii, cu redistribuirea filmelor, masal mai departe, caci o natiune trezita poate schimba minciunile din cartile de scoala masonice, cu ADEVARUL ISTORIC, dupa care ALTFEL ne va privi/trata planeta, si astfel ne vom putea recapata istoria si identitatea nationala si planetara pe care am avut-o candva, inca de la facerea lumii.

    PS: Important e de redistribuit tot mesajul asta (cu COPY si PASTE) si la profesori si invatatori, sa isi invete copii la scoli, caci dictatul evreo-masonic venit de la Bruxelles in 2007 a interzis mentionarea in manualele noastre scolare orice istorie inainte de 106 AD, (cand criminalul Traian a distrus Dacia) masonii din Bruxelles pretinzand ca “inainte de 106 A.D. dacii nu au existat ;) deci nu am avut atunci istorie, istoria noastra in 106 A.D. a inceput” ;) (deci Traian in 105 si 106 A.D. s-a luptat aici cu aerul ;) (ca si in anii precedenti) si a cucerit o tara care atunci “nu exista” ;) )

    Vezi minutul 5:40 aici http://youtu.be/aflh0UJ_KZ0 ca si aici pomeneste de dictatul ala europeean dat Romaniei nu demult (pt. stergerea istoriei si identitatii nationale a romanilor), dar din pacate aici in termeni mult mai blanzi, probabil altfel nu ar fi fost aprobata emisiunea sa fie transmisa la TV. (Cenzura TV e activa puternica in Romania)

    Consideram ca FIECARE ROMAN E DATOR SA AJUTE LA SALVAREA NEAMULUI PRIN DEZVALUIREA ADEVARULUI ISTORIC cel putin.
    Consideram ca FIECARE ROMAN E DATOR SA AJUTE LA SALVAREA NEAMULUI PRIN DEZVALUIREA ADEVARULUI ISTORIC cel putin.

    RESTUL documentarelor sunt pe youtube, la acelasi nickname ca si seria cu arianii.

    ENCICLOPEDIA DACICA (acum doar 4 albume facute –dintre care albumele 3 si 4 neterminate– + albumul extra: “Album Anexa la ENCICLOPEDIA DACICA. Dacii antici, Zeii primordiali ai lumii”) e postata aici la profilul meu, pe facebook.
    Toate albumele si mai ales postarile/pozele din ele, au documentatia impartita intre comentariile lor(pozelor).
    Fara sa cititi documentatia, degeaba va uitati la poze si “le dati Like” ;).
    NU COLECTIONAM LIKE-URI!

    Colectionam ADEVARATI PATRIOTI care vor sa schimbe tara in bine studiind adevarata istorie a noastra si redistribuind-o(Enciclopedia, documentare, informatii etc.) apoi masal la prieteni si pe grupuri, cu rugamintea acolo sa o redistribuie ceilalti tot asa mai departe, insotita de aceeasi rugaminte.

    Cand toti vom stii adevarul si vom gandi la fel pentru tara si popor, vom schimba tara INTR-O CLIPA(!), in bine.
    A sta si a nu face nimic pentru tara, inseamna moartea tarii si a poporului nostru, si a ta odata cu ea avand in vedere ca SI TU FACI PARTE DIN ACEST POPOR.
    Daca nu e asa, mesajul asta NU e pentru tine.

    *Salutare veche a dacilor.
    (“Diu” = Divin/Zeu/Zeiesc, varianta grecizata: “Dius”)

    PS: Vezi si..:
    http://www.cunoastelumea.ro/surpriza-uimitoarele-asemanari-dintre-cultura-cucuteni-si-cultura-chineza-yangshao-cine-pe-cine-a-influentat-acum-6-7-000-de-ani/

    Zwastika/Svastika dacicã, primordialã in lume: http://youtu.be/FWhiaqek7N0
    Apropo pt. cei nestiutori care confunda zwastika cu nazismul din WW2:
    Zwastika e dacica! (mii si mii de ani la rand) Nu nazista. Ca au folosit-o si nazistii vreo 10 ani…. aia-i altceva ;). E ca si cum lumea de ciuda nu ar mai folosi acum strazile Europei fiindca pe acolo a circulat odata Hitler ;).

    Gugulanii, urmasii actuali bãnãteni pe linie directã ai dacilor:

    Info despre dacii momarlani, intemeietorii Romei:

    Tara momarlanilor, o civilizatie intacta de pe vremea dacilor:

    Platon despre învățăturile unui medic trac

    ALARMA!
    http://www.activenews.ro/prima-pagina/Semnal-de-alarma-din-partea-istoricilor-se-acrediteaza-ideea-ca-romanii-nu-pot-sa-se-conduca-pe-ei-insisi-ca-doar-dusi-de-mana-ca-ORBETII-putem-ajunge-la-liman-93335

    http://www.cunoastelumea.ro/dorel-visan-avem-nevoie-de-daci-exista-un-curent-antiromanesc-bine-organizat-din-afara-tarii/

  40. De ce limba ce o vorbim nu este latina ci tocmai invers este ? Universul este in expansiune de la insasi a sa creatie samanta o punem in pamant face radacina trunchi coroana si fruct care reia ciclul limba creste de la mic la mare la nivel fizic si are radacina langa marul lui Adam asadar cuvantul are radacina si in acest caz doar prost sa fi sa accepti ca Ursus Lupus Traianus Batranus sunt radacinile lui Urs Lup Batran Traian cuvinte astazi la fel de actuale in limba romana demult moastre in latina .Oare intelegeti voi lucruri atat de simple?

  41. România este un nume fals și nu știu de ce îl mai folosim. Trebuie să înțelegem ca acest nume a fost inventat de alții (Austro-Ungaria)ca să ne pierdem noi identitatea. Nu au reușit să ne distrugă deși asta au vrut gunoaiele lumii.

    • Alfabetul slavic este alfabetul inventat de locuitorii traco daco geti pentru a.si putea exprima cuvintele rostite. Premergator acestuia a fost statul infiintat de Vitalian pe care imperiul bizantin sau Roman de rasarit l.a suprimat. Ei ai numito rebeliune. Atat de usor s.a raspandit acest alfabet in zona balcanica pentru ca locuitorii acestor meleaguri vorbeau aceeadi limba. Tot dupa caderea imperiului Roman apare regatul romano – bulgar (vallacho – blah la Nord si la sud de Dunare ). Nici un alt stat balcanic ocupat de imperiul roman nu a fost latinizat asa cum s.a produs la noi aceasta in sec. Al xvii.lea si al xviii.lea cand se dorea voit aceasta apartenenta. Limba noastra a romanilor este o limba slava si nu una romanica, cuvintele arhaice din limba se regasesc si in limba bulgara sau limbile statelor balcanice. Aceasta parere o am dupa un studiu recent al istoriei scrise a statelor balcanice si va zic cert ca limba dacilor care era un dialect al limbii trace, caci cum spunea Herodot ca dacii,getii si tracii se intelegeau intre ei, nu a disparut,ci adaptand alfabetul glagorian sau chirilic s.au putut exprima in scris. Aveau nevoie de un alfabet deoarece in literele latinesti nu se regaseau sunetele specifice limbii slave.

  42. Bună ziua.
    Am şi eu câteva întrebări privind neamul nostru geto-dac.Am tot căutat informații şi nu reuşesc să găsesc.
    Întrebare: Grecii îi numeau Geți,iar Romanii îi numeau Daci.Care era denumirea acestora sau cum se denumeau ei înşisi???
    Întrebare:Cum a reuşit să ajungă Deceneu în Egipt pe timpul lui Buerebistas??? Este cunoscut faptul că Dacii făceau expediții în Moesia Inferior în încercarea lor de a o recucerii trecând fluviul Danubius de nenumărate ori.Este menționat în istorie faptul că Dacii au traversat fluviul Danubius când acesta era înghețat.Dar când fluviul nu era înghețat cum reuşeau.
    …….
    Istoria unui popor nu se poate şterge,nu se poate înlocui cu altceva.
    În general adevărul iese singur la iveală indiferent în ce împrejurare sau situație. Nu am să dau exemple din Istoria României din perioada comunistă.Am să dau alte exemple:
    În istoria S.U.A. nu este menționat genocidul până la extincție împotriva triburilor de indieni.Triburi care au existat:Cheerokee,Pioux,Pounee,Apachee,Sioux.Tot în istoria S.U.A nu este menționat faptul că după războiul Americano-Mexican în teritoriile cucerite se aflau cetățeni mexicani şi de alte origini care nu au devenit peste noapte cetățeni americani.Augusto Pinochet a încercat să ascundă o parte din istoria chilei.După moartea acestuia totul a ieşit la iveală.Sunt foarte multe state care au istorie falsă…Ruanda,Congo,Uganda,Senegal,Mali,Argentina,Paraguai,Panama,Republica Sud Africană,Egipt,Albania,Kosovo,Cambodgia,etc.

  43. Sunt, desigur, o mulțime de motive de toate ordinele care să justifice din plin încercarea de a defini cât mai aproape de adevăr identitatea noastră istorică.
    Mă gândesc însă, în același timp, la câștigul cu mult mai mare pe care l-am avea dacă am încerca să realizăm cu toată competența și, mai ales, obiectivitatea:

    UNDE NE AFLĂM ACTUALMENTE AZI?

  44. Alfabetul slavic este alfabetul inventat de locuitorii traco daco geti pentru a.si putea exprima cuvintele rostite. Premergator acestuia a fost statul infiintat de Vitalian pe care imperiul bizantin sau Roman de rasarit l.a suprimat. Ei ai numito rebeliune. Atat de usor s.a raspandit acest alfabet in zona balcanica pentru ca locuitorii acestor meleaguri vorbeau aceeadi limba. Tot dupa caderea imperiului Roman apare regatul romano – bulgar (vallacho – blah la Nord si la sud de Dunare ). Nici un alt stat balcanic ocupat de imperiul roman nu a fost latinizat asa cum s.a produs la noi aceasta in sec. Al xvii.lea si al xviii.lea cand se dorea voit aceasta apartenenta. Limba noastra a romanilor este o limba slava si nu una romanica, cuvintele arhaice din limba se regasesc si in limba bulgara sau limbile statelor balcanice. Aceasta parere o am dupa un studiu recent al istoriei scrise a statelor balcanice si va zic cert ca limba dacilor care era un dialect al limbii trace, caci cum spunea Herodot ca dacii,getii si tracii se intelegeau intre ei, nu a disparut,ci adaptand alfabetul glagorian sau chirilic s.au putut exprima in scris. Aveau nevoie de un alfabet deoarece in literele latinesti nu se regaseau sunetele specifice limbii slave.

    • Consider ca prea am exagerat in afirmatiile mele si cu indobitocirea asta extrema am putut sa afirm ceea ce am afirmat. Au existat peste tot migratii de popoare si schimb de cultura si istoria Dacilor este mult inaintea popoarelor slave care ne.au ocupat. Noi suntem Romani si cred ca ne tragem din ambele popoare, avem ceva si de la daci, dar si de la Imperiul Roman. Prea exagerati cu dacismul asta peste tot si sunt tineri ca mine care chiar pun botul la prostiile astea. Conteaza prezentul .

      • “Se exagerează cu dacismul”
        Dacă se exagerează sau nu se exagerează cu dacismul aş dori să cunosc răspunsul la o întrebare de cultură generală,de logică,inclusiv de istorie.
        Ce să caute pe actualul teritoriu al Marii Britanii un mormânt al unei familii de daci din secolul al II lea ???
        Aştept răspuns.
        Şi din nou revin cu o întrebare:
        Cum a ajuns Deceneu în Egipt şi cum s-a întors???
        …o zi bună…

  45. Bună ziua stimate domn.Ceea ce ați scris mă fascinează.Cu adevărat aveți perfectă dreptate ceea ce scrieți dumneavoastră referitor la daci…la scrierea dacă.Pentru că din actualul tritoriu românesc provine vatra europei din multe puncte de vedere.Dumneavoastră spuneți despre scriere.Eu completez cu:mineritul pe care dacii l-au cunoscut demult timp de la strămoşii lor…exploatarea aurului care nu este uşoară în contextul actual aplicând o teorie mai veche.Dacii cunoşteau 7 tehnici de exploatare al aurului.Astăzi americanii cunosc doar 3 tehnici de exploatare.Până la cucerirea dacilor de către aşa zişi romani(pentru că în acele legiuni puțini erau şi cu cetățenie romană),dacii cunoşteau extracția de minereu şi chiar de bauxită.Sunt izvoare arheologice în acest sens.Muți citesc cum au pierdut dacii Sarmisegetusa dar uită foarte repede de Murus dacicus.Romanii după ce au aflat această tehnologie de la daci au numit-o Via ductus.Mulți uită acest mic/mare amănunt.Să pictezi în aur în acest secol nu este uşor.Să confecționezi țesătură din aur în acest secol nu este la fel de uşor.Romanii au învățat de la daci aceste mici amănunte. La primul război al romanilor contra dacilor,aceştia(dacii)aveau aliați deja pe teritoriul lor soldați romani,spartani. Vreau să mai scriu ceva:Scrierea a fost inventată în europa de către traco-geto-daci.Cu mult înainte ca grecii să construiască primul oraş grecesc sec.VIII i.e.n. .Pentru geto-daci scrierea era sacră.Nimeni nu o scria cu voia lui.Şi nimeni nu o interpreta cum dorea el. Organizațiile secrete dețin mult mai multe informații despre geto-daci decât am scris eu în acest comentariu.
    Bineînțeles că tot ei dețin şi răspunsul la întrebarea:Cum a reuşit Deceneu să ajungă în Egipt???Cum reuşeau dacii să treacă fluviul Danubius de la nord la sud??? Vedeți dumneavoastră…cam aşa stau lucrurile în zilele noastre. Sper ca într-o zi adevărata istorie a traco-geto-dacilor să iasă la suprafață într-o zi.
    Toate cele bune stimați domni!
    Numele de “ION” are 9000 de ani vechime.

  46. Am citit mai bine si mi.am dat seama ca Bulgarii ne.au bagat pe gat alfabetul lor, dar peste tot la noi in tara sunt numai scrieri Romane si monezi de circulatie la fel de pe urma imperiului Roman cu scris latin.

  47. Ma contrazic caci am mai citit prin wikipedia si noi am fost ocupati de catre Bulgarii dinspre Volga si care ne.au bagat pe gat alfabetul lor chirilic (folosit de o parte din popoarele slave) caci ei sunt mama si rusii tatal coloniilor slave…Dacii sunt cu mult mai vechi aici cu cel putin1000 de ani decat migratorii slavi care au aparut abia in sec 7 d.I.Hr.

  48. Imi retrac parerile pentru ca realizez ca cultura daca era mult mai veche decat Cultul bulgar care a patruns pe teritoriul tarii noastre. Cuvintele sau migratiile s.au raspindit si asta.i motivul regasirii lor peste tot. E demonstrat pe alte situri ca bulgarii vin de pe Volga, deci afirmatiile mele sunt contrazise din start.

  49. Pe bune: ce avem scris de la daci? De la traco-daco-geto-iliri? Nimic… Nu vi se pare că e doar o învăluire de umbre toată vorbăria paseistă despre măreția dacilor? Clarificați probleme Tăblițelor de la Sinaia… Ar fi ceva.

    • Istoria despre un popr nu se intelege doar din lucruri scrise de acel popor. Se intelege si din corelarea multor altor informatii + arteface +ce au scris altii despre acel popor etc.

  50. DA. Adevăr. Dacii oameni buni, trainici și viteji. Dar … Atunci când au venit din Caucaz (căci ăștia erau cei mai mulți din traci) pe cine au ocupat. Au venit ca niște migratori, au învățat de la cei VECHI toate tainele și au devenit cei DREPȚI ȘI VITEJI. Au dominat spațiul nostru 2 mii de ani, s-au impus în toată Europa pentru cei care erau înaintea lor. Acum întreb : Oare Geto-Dacii au fost cei care au impus toate sau cei DINAINTEA lor? Noi suntem mai vechi decât dacii, decât sumerienii, decât egiptenii sau alții. De ce nu se vorebește de codul de legi de la Hamangia, cel mai mare oraș al mileniului 12 Î.Hr., de ce nu se vorbește de vechile orașe din jurul Devei, al Clujului, al Iașilor, al Flămânzilor, Al Hușilor, al Hârlăului? Deci CINE SUNTEM NOI ROMÂNII care ne identificăm doar cu 99 de ani? istoria spune multe, PĂCAT DE ISTORICI…

  51. Este fantastic,superb!Va suntem profund recunoscatori!Urmeaza sa inteleaga efortul depus de marii specialisti ai oamenilor de stiinta din domeniu.Meritati tot respectul din lume,pentru efortul depus si informatiile obtinute din cercetarea profesionist facuta! Istoricii de azi,trebuie sa refaca manualele de isorie, pentru a cunoaste adevarul istoric si a recapata demnitatea pierduta a noastra in fata celorlalte popoare ale lumii care minimalizeaza valuarea dacilor,,in speta a romanilor, Cu deosebit respect,Marilena B. Ploiesti,Prahova.

    • Va multumesc pentru cuvintele frumoase. Sunt multe lucruri despre istoria noastra care nu se cunosc de catre publicul larg, si care se tine ascunse. Daca romanii si-ar cunoaste adevarata istorie si-ar creste stima de sine vazand ce popor corect si viteaz am fost, dar si evoluat tehnic si moral. Si n-ar mai inghiti galustile cu minciuni si falsitati livrate de mass media… Dar daca sursa de “informare” este una toxica, venita de la Mafia Internationala via TV, Radio, Filme…oamenii raman in necunoastere cu privire la adevarul despre propriul lor popor. Din fericire din ce in ce mai multi descopera adevarul. Cei care au cel mai mare succes in aflarea adevarului sunt cei care se rup complet de sursele toxice de la straini si care se apropie de Biserica Ortodoxa.

Leave a reply to Emilian Cancel reply