Adevarul despre Modificarea Constitutiei si Reorganizarea Teritoriala a Romaniei – dorite de puterile oculte

adevarul despre Victor Ponta modificarea constitutiei si reorganizare impartire teritoriala judete regiuni 2013, simplificare administrativa statului control facilUna dintre metodele de manipulare a maselor (mai multe metode în lista de AICI) este anunţarea unor măsuri dăunătoare poporului din timp, astfel încât acesta să se poată obişnui mental-psihic cu acele măsuri, în aşa fel încât atunci când vor fi aplicate să nu sufere un şoc prea mare şi să iasă în stradă să protesteze (deşi ar fi fost normal şi democratic). În cazul modificării constituţiei României şi reorganizarea teritorială a Statului Român, s-a aplicat aceeaşi tactică. Ambele “idei” – “iniţiative”, deşi nu neapărat rele pentru poporul român (cel puţin la prima vedere), au fost anunţate din timp pe toate posturile de tv, de către cei care conduc în prezent România. Detalii în continuare:

Update 11 feb 2013:Regionalizarea este un pas important în dispariţia Statului România. Citiţi neapărat acest articol care explică ce se doreşte cu regionalizarea României:

Regionalizare? Federalizare? “Mai multă Europă”? “Deloc Românie”?

Victor Ponta a început să zică de reorganizarea – reîmpărţirea teritorială a ţării încă din 21 iunie 2012 (detalii AICI) iar despre Modificarea Constituţiei încă din aug 2012 (de exemplu AICI). Măsurile urmează să aibă loc abia în 2013-2014, deci a anunţat din timp, pentru ca românii să fie pregătiţi şi să ajungă până atunci (în urma propagandei care se va face peste tot) să creadă sincer că sunt măsuri avantajoase, în beneficiul acestei ţări, şi chiar să le susţină.

O să fiu foarte scurt în acest text:

Modificarea-reîmpărţirea teritorială a României are un principal scop: CONTROL MAI FACIL al întregii ţări. De către cei care conduc lumea din umbră, prin intermediul celor care se află la putere în România. E mult mai uşor cumperi / şantajezi / ameninţi vreo 8 oameni mari şi laţi care controlează vreo 8 mari regiuni, decât 41 de indivizi – preşedinţii de consiliu judeţean care sunt în prezent “liderii din teritoriu”. Despre asta este vorba în primul rând: simplificarea sistemului administrativ pentru a putea fi controlat de la centru mai uşor (coincide perfect cu unul dintre planurile guvernului mondial din umbră – state naţionale cât mai simple, ca să poată fi controlate cât mai uşor).

Modificarea Constituţiei României, sunt sigur că va avea un scop asemănător (simplificarea statului pentru a putea fi controlat mai uşor – FMI-ul deja a început chestia asta prin condiţiile impuse în mârşavele acorduri de împrumut care ne-au îndatorat ţara – detalii AICI). Sigur că a noastră Constituţie are multe greşeli şi lacune, care pot fi corectate de nişte oameni de bună credinţă. Însă e clar că cei care vor modificarea constituţiei nu se vor rezuma doar la acele erori-greşeli-lacune, ci vor face şi modificări mai “substanţiale”. Încă nu ştiu exact şi nici nu bănuiesc ce prevederi dăunătoare pe termen mediu şi lung vor vrea să introducă în Constituţie, dar sunt sigur (pentru că deja se întâmplă) că vor scoate tot timpul în faţă (ca de obicei) nişte motivaţii şi cauze nobile, benefice poporului, pentru care trebuie să modificăm Constituţia. Tot timpul sunt scoase în faţă motivele nobile pentru a prosti poporul. Modificarea Constituţiei trebuie aprobată prin referendum naţional de către Poporul Român, deci Poporul român va trebui prostit. În prezent văd că este la modă tema nobilă cu “separarea clară a atribuţiilor preşedinte-prim ministru-parlament-CCR etc”, ca să nu mai avem un nou “regim băsescu”. Chestia asta va prinde la publicul larg anti-băsist. Însă este foarte important ca noi să analizăm TOATE modificările pe care le vor propune şi să vedem care şi ce efecte vor avea asupra noastră PE TERMEN MEDIU ŞI LUNG. Vom mai vorbi despre asta după ce vor face publică noua Constituţie pe care NOI va trebui să o validăm sau nu. Om’ trăi şi om vedea ce ni se pregăteşte. Este foarte important ca în momentul în care va fi prezentată forma finală a noii Constituţii, aceasta să fie disecată şi analizată pe toate părţile de către cât mai mulţi oameni de bună credinţă, şi mai ales de cei din domeniul juridic, care pot înţelege poate mai bine efectele pe termen mediu şi lung ale noilor prevederi. ACESTE EFECTE TREBUIE FĂCUTE PUBLICE pentru ca poporul să decidă în cunoştinţă de cauză dacă să susţină prin votul la referendum modificarea constituţiei sau nu.

Redau mai jos un comentariu care m-a făcut să scriu acest text, pus de Emigrantul, în comentariile de la acest link:

“Modificarea Constitutiei si reimpartirea Romaniei in suprajudete, doua chestiuni cu care sunt terorizati continuu locuitorii tarii

Pina de curind PSD-ul si USL-ul se opuneau propunerilor, venite din partea PDL, de: (1) modificare a constitutiei Romaniei si (2) reimpartire a tarii in regiuni, fiecare cu o suprafata egala cu citeva judete actuale.

Acum, dupa alegerile parlamentare din 9 Dec. 2012, cistigate de USL, aceasta uniune politica isi stabileste drept prioritare doua obiective: (1) modificarea Constitutiei si (2) reimpartirea tarii in regiuni.

Ma intreb care este seriozitatea celor doua demersuri, venite mereu din regiunea partidelor la putere?

Este tot mai evident ca modificarea Constitutiei urmareste cresterea puterii celor aflati la conducerea statului si scaderea fortei opozitiei iar regionalizarea are ca obiectiv principal, nu avantaje economice pentru oamenii obisnuiti ci, intarirea controlului de la centru asupra filialelor teritoriale ale uniunii politice aflate la guvernare. Ca lider de partid, este mult mai usor sa discuti cu opt, noua sefi de filiala corespunzatori suprajudetelor, a caror infiintare se vrea, decit sa vorbesti cu 41 de reprezentanti judeteni + cei din Bucuresti. Este mai usor sa multumesti cu beneficii 8-9 oameni decit cel putin 42.

Romania a mai fost organizata in 16 zone, pe intervalul 1960 – 1968, cu rezultate economice slabe pentru unii si foarte bune pentru altii. Fondurile alocate de stat pentru fiecare regiune se duceau cu precadere spre capitala sa iar ariile de margine, cu suprafete cit un judet actual, se alegeau cu mai nimic. Nu are sens sa repetam erori din trecut.” (alte comentarii de-ale lui AICI).

Citeşte şi:

Parvulescu & Co, lupii paznici la oi plantati “sa modifice” Constitutia, se tem rau de pedeapsa cu moartea. Si de armele romanilor

Tranşarea României. Scopul ascuns al regionalizării României: alipirea Ardealui de Ungaria

USL vrea să finalizeze reîmpărţirea teritorială anul acesta (2013). Detalii aici: Ce presupune regionalizarea. Mii de bugetari vor DISPĂREA. “Se va subţia acest aparat funcţionăresc”

Citiţi zilnic despre realitatea reală care ne înconjoară pe site-ul gandeste.org.

Emilian, 17 ian 2013, ceicunoi.wordpress.com. Facebook: Ce-i cu noi? – un blog educativ despre comportamentul uman

Advertisements

5 responses to “Adevarul despre Modificarea Constitutiei si Reorganizarea Teritoriala a Romaniei – dorite de puterile oculte

  1. Acum deabia am apasat pe linkul comunistului. Eu cred ca se da lovit ca nu mai tine cu ciuma rosie aka FSN/PSD/USL. Nu ma atept la nimic de la un fost secretar de partid. Curios este faptul (care am uitat sa ti-l spun) este ca, desi pe deoparte romanii au avut incredere in Sergiu Nicolaescu la “revolutie”, nu stiu de ce au vrut sa aleaga tot un comunist, adica pe Iliescu, cand impuscasera unul de Craciun (ce e mai frumos sa te duci la biserica, in fiecare zi, in special batranii si sa votezi dupa accea in detrimentul intregului popor, nu ?)

    • Da, este interesant cum o ţară întreagă s-a “îndrăgostit” de iliescu… Îndrăgosteala de politicieni e un fenomen real şi dăunător, care poate ar trebui predat la şcoală :). Dar cine sa-l predea?

  2. Reorganizarea Teritoriala A Romaniei (RTAR) este un lucru rau pentru Romania deoarece asa ei ne pot manipula mai consecvent. Datorita rezonantei schumann si a marimii medii ale noilor judete vom fi mai vulnerabili in fata politicienilor agresivi. Politicienii USL si PDL au hotarat soarta Romaniei si RTAR. Noi avem nevoie de un Vlad Tepes care sa reorganizeze Romania dupa bunul lui plac. Nu se poate ca RTAR sa functioneze benefic pentru judete. Deci, motivul principal pentru care sustin RTAR este egalizarea preturilor produselor necesare datorita faptului ca 70% din impozite vor ramane la nivel local. Era nevoie de multi ani de aceasta reorganizare. Altfel puteam fi la chiremul politicienilor agresivi. Acum nu!

  3. Pingback: Arhiva colectie articole educative despre viata, lume si comportamentul uman, valabile pe termen lung, blog educativ Ce-i cu noi? (edu25) | CE-I CU NOI?

Spune-ți părerea aici:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s