Declaratie completa Gheorghe Gica Hagi noul selectioner – mori de ras, să fie bine ca să nu fie rău (div13)

gheorghe gica hagi declaratie interviu amuzant funny mori de ras selectioner nationala echipa romaniei fotbal 2011Am tot căutat varianta video sau audio a acestei declaraţii mai vechi foarte funny a lui Gică Hagi, “fotbalistul număru unu al planetei”, “regele regilor” etc, dar nu am găsit-o nicăieri. De asemenea, singurul loc în care am găsit-o sub formă de text integral a fost pe pandurul.ro. Deci nu ştiu dacă pe bune exact aşa a vorbit Hagi, dar e funny oricum. Luaţi şi citiţi, poate nu o ştiţi:

prima declaratie interviu gheorghe gica hagi selectioner al echipei nationale de fotbal funny mori de ras, ceicunoi.wordpress.com, padurul.ro

Cel mai mult mi-au plăcut:

Care eu am mai fost odată antrenor şi care n-am avut noroc, practic ghinionul a fost cu noi…

Haideţi să mergem acolo, haideţi să ieşim, să cîştigăm orice, să facem, să fie bine ca să nu fie rău…

La noi e bine, atmosfera e fără tensiunea care a fost înainte şi, în general, e bine că nu e rău.

Vom practica un joc deschis, pase scurte şi pe sus, ai n-ai mingea dai la poartă.

P.s.: Nu contest capacitatea fotbalistică de jucător a lui Hagi. Nu mă interesează fotbalul, nu sunt FAN sau microbist :). Nu râd de Hagi că nu ştie să vorbească (poate a avut săracu o copilărie nefericită cu multe lipsuri şi cu părinţi care nu l-au dat la şcoală şi/sau care nu l-au învăţat să vorbească). Râd de declaraţia în sine. E funny.

P.s.2: La câţi bani are Hagi acum, ar putea să plătească pe cineva să îl înveţe să vorbească, dacă tot dă declaraţii publice… Oh well.

Emilian, 13 nov 2012, ceicunoi.wordpress.com, Facebook: Ce-i cu noi?

Spune-ți părerea aici:

